Sillä on vaan oikeus kuolla ihan missä tahansa.
juurikin niin. Jotenkin vaan karhun ilmaannuttua kaupunkilaisten omiin nurkkiin se suojeluvimma katosi kummasti ja yllättävän nopeasti. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä on vaan oikeus kuolla ihan missä tahansa.
Huh huh...... Siellä on satoja ihmisiä hyvin pienellä alueella. Ei pidä verrata noin, eikä todellakaan yleistää.
Itse kannatan myös häirikköihmisten ampumistaJa kuten aikaisemmin sanoin, kannatan häirikköpetojen ampumista.
Mikä taas olikaan se suden ihmiselle aiheuttama uhka Suomen maaseudulla? Itse asun niin korvessa kuin tässä läänissä pääsee, eikä ollenkaan haittaa vaikka suden jäljet on parina talvena mennyt pihan poikki. Minun taloni sijaitsee heidän luonnollisella asuinalueellaan, mikä on metsää ja erämaata, joidenkin peltojen halkomaa ja harvakseltaan muutama talonrähjä asuttuna tai asumattomana. Jos susi eksyy/hakeutuu kaupunkiin niin siinä on sitten varmaan jotain vikaa ja sellaisen saa minunkin puolesta ampua. Vaikka joissain paikoissahan sudetkin on jonkin verran urbanisoituneet (kuten Suomessa ketut ja jänikset), eikä niistä silti ole ollut vaaraa vaan väistävät ihmistä.Eli maalaisten on vain elettävä susien kanssa, konkreettinen turvallisuus ei päde siellä.
Itse asun niin korvessa kuin tässä läänissä pääsee, eikä ollenkaan haittaa vaikka suden jäljet on parina talvena mennyt pihan poikki.
Wikipedian mukaan susi tappanut ihmisen viimeeksi SUOMESSA vuonna 1881, eli onpa todella varallinen otus kyseessä
kato joku jätkä kehäkolmosen sisältä katso wikipediasta mikä on susi ja kertoi sitten painavan milipiteensä.
Aitapaketteja on ilmeisesti jaettu mutta mitenköhän asennuspuoli. Ei ihan pikkuhomma. Vähän myös epäilyttää lampaiden sisälletuonnin käytännöllisyys.