Susanna Penttilän Playboy-kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
protsku sanoi:
Taas tullaan perimmäisten kysymysten äärelle eli onko nuo tissit edes luomut? Sori vaan mutta jos on silikonia niin en rupeis styylaan tai niinku oleen silleen!

:(

Tuo pleikkarin numero, jossa Susanna uhkeita (?) muotojaan esittelee, on omistettu juuri silikonitissi-tytöille, joten eiköhän siellä Sussunkin tisseissä ole muutama (kymmenen?) desiä ko. tavaraa. Ja ei kai kellään voi aidosti olla noin karmeeta klyyvaria, puhumattakaan hillittömän kokoisista pusuhuulista...

Kuvista taas, että ovat ihan tyylikkäitä. Mutta samaa mieltä muutamien edellä kirjoittaneiden kanssa siitä, että kuka tahansa tarpeeksi laiha ja isotissinen pääsee pleikkariin poseeraamaan, jos vaan haluaa. Naama saadaan meikeillä ja kuvia muokkaamalla kyllä siedettäväksi, oli lähtötaso sitten vaikka tasoa petolinnun perse. Että sikäli en pitäisi Playboyhin pääsyä minään huippukohteliaisuutena/-saavutuksena. Miettii nyt sitten vaikka Lindaa ilman meikkiä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumankauta Tomi sä leikit nyt hengelläsi :jahas: Tää oli kyllä sen luokan kettuilua minkä kuule muistan kun seuraavan kerran nähdään :hyper:

Susannasta vielä, onhan se nyt keskivertoa selkeesti paremman näköinen ihminen, ei sinne Playboyhin ketä vaan oteta.

Öh, mitä mun piti sanoakaan, helvata mä ajan tästä kohta Tomi moikkaa sua :curs:

Joo mä en tykkää tuollaisesta, kyllä tuo 1000 naisen rivissä varmaan 500 kauneimman joukkoon pääsee, mutta silti en käsitä mitä tuossa on katsomista varsinkaan jos ei pidä kauheita kanistereita esteettisinä. En antais. :)

Suomalaiset tavalliset laatunaiset. :kuola: :whip:

Mikähän minäkin olen tähän vastaamaan. :rolleyes:

Edit: ja Mariko :kuvia:
<- Murkku on puhunut.

Mariko sanoi:
Tää oli kyllä sen luokan kettuilua minkä kuule muistan kun seuraavan kerran nähdään :hyper:

Öh, mitä mun piti sanoakaan, helvata mä ajan tästä kohta Tomi moikkaa sua :curs:
No en pelleillyt. En oikeasti pidä Susannaa yhtään minään. Kuten sanoin, istui muutama kk sitten metrossa mua vastapäätä, eikä hän näyttänyt sellaiselta, että olisin esim baarissa eväänikään lotkauttanut hänen suuntaansa.

Mariko sanoi:
Kyllä on kovat vaatimukset Pakkiksen miehillä naisen ulkonäön suhteen jos tuo on teidän mielestä petolinnun perse. Onnea vaan elämänkumppanin etsintään

No jaa, jos pitää enemmän naisista joilla ei ole peruukin oloista feikkibondikikkuraa, naurettavan muovisen oloisia tissejä, meikillä laminoituja lähikaupan transvestiittikassan kanssa identtisiä kasvoja ja laihaläskiä olemusta niin vaatimukset ovat kovat?

Siis kääntäen: reippaasti vähemmän laitettu tukka, reippaasti vähemmän meikattu naama, reippaasti vähemmän silikonilla täytetyt tissit + huulet, reippaasti vähemmän Tri. Nordströmin oman nenän malliin veistelty klyyvari, hiukkasen enemmän lihaa ja vähemmän läskiä, sekä luonnollisempi olemus.

Ei tuo nyt minusta ihan mahdottomalta kuulosta.

Kelpaisihan se mulle. Voisi ensin temmata ja sitten työntää.

Hieman liian laiha tosiaankin ja vähän steriilin oloinen, mutta on niitä pahempiakin nähty. Metrossakin.

Missukka sanoi:
Ainakin minä pakenen japan kaltaisia miehiä jotka pökkii joka reikää johon pääsee. Yäk.

:love: Hei positiivisuutta peliin ;) Sä et voi tietää siinä vaiheessa kun tuijotat jonkun silmiin ja tuntuu niin :love: että millainen mies se on vaikkapa se olen minä tai se josta äitisi varoitti :)

Mariko sanoi:
Kyllä on kovat vaatimukset Pakkiksen miehillä naisen ulkonäön suhteen jos tuo on teidän mielestä petolinnun perse. Onnea vaan elämänkumppanin etsintään :kippis1:

Ajattelin itsekin kirjoittaa samansisältöisen viestin, mutta en sitten jaksanut tarttua näppikseen. Mikäli Susanna todellakin on kauhean näköinen miesten mielestä, niin eipä "tavallisella kuolevaisella" taida olla mitään mahdollisuuksia.

Sakael sanoi:
Ajattelin itsekin kirjoittaa samansisältöisen viestin, mutta en sitten jaksanut tarttua näppikseen. Mikäli Susanna todellakin on kauhean näköinen miesten mielestä, niin eipä "tavallisella kuolevaisella" taida olla mitään mahdollisuuksia.

Nyt itseluottamusta peliin!
Tuo Susannan kauheus tarkoittaa sitä että hänen olemuksensa ja tyyli menee jo yli normaalista ja varmasti myös henkinen puoli. On vaikeaa kuvitella että tuollaisen naisen kanssa eläisi pitempään, voi olla aika pinnallista ja yli tyyliteltyä elämää.

Juuri se tavallinen,normaali,luonnollisen kaunis nainen on meidän mieleen!

Sakael sanoi:

Sulla meni nyt ainakin minun osaltani se pointti ohi: mielestäni se tavallinen kuolevainen on huomattavasti paremman näköinen kuin tuo kuvien pumpattavan barbaran, barbie nuken ja vaaleanpunaisen löylykauhan risteytys.

edit. Jaha, japa ehti ensin...

Hahaa, tosiaankin naisista ei ota pirukaan selvää. Jos 99 % jätkistä olisi kuolannut Susannan kuvien perään, niin naiset olisivat olleet näreissään tyyliin "höh, pitääkö olla tollanen kamala silikonitekobimboblondibarbienukkekotityöläinenpingviinininja, että teitä iiskottijätkiä kiinnostaa? Ai vant ö divoos!" Mutta auta armias, kun joku sattuu vielä jopa arvostamaan hieman luomumpaa ja naturaalimpaa naapurintyttö-lookia, niin jumalauta - siitäkin vedetään herneet nekkuun. :lol2:

Olen Tonpan ja IronMindin kanssa samoilla linjoilla. Susanna ei noiden kuvien näköisenä innosta yhtään. Meikkiä huomattavasti vähemmäksi, liikuntaa ja järkevää syömistä joitakin kuukausia (eli mahdollisesti lisää lihasta), semmoinen reipas ja ryhdikäs olemus, niin sitten olisi mahdollisesti hyvän näköinenkin.

Miten vaikeaa se on tajuta, että miehillä on oikeasti hirveän erilaisia makuja naisten suhteen ja TODELLAKIN, ihan AIKUISTEN oikeesti jotkut miehet eivät pidä kovin meikatuista ja pyntätyistä naisista?

Eikä sitten mustavalkoisteta/provouduta tyyliin "Ai! Sitä pitää olla semmonen rasvasen autonasentajamimmin ja pihkalle ja tupakalle haisevan metsurinaisen välimuoto, ennenku kelpaa, vai?!?". En minä sitä tarkoita. Tarkoitan sitä, että heikohko itseluottamus ja sen epätoivoinen pönkittäminen näkyy joskus naisista ihan yhtä selvästi ulospäin (=hirmuisena panostuksena muodikkaisiin vaatteisiin, hiusten laittoon ja meikkaamiseen), kuin joistakin miehistäkin (=hirmuinen panostaminen esim. stereoihin ja varsinkin autoon, ehkä myös autostereoihin). Molemmat kiillottavat kuorta sisimmän kumistessa tyhjyyttään, molemmat epäonnistuvat yhtä surkeasti itsevarman olemuksen luomisessa.

Enkä myöskään väitä, että Susannalla olisi todella heikko itseluottamus. Miten voisin, koska en tunne häntä mitenkään? Sanon vain, että MINUN silmääni ylenpalttinen pynttäys/meikkaus = heikko itseluottamus. Vissiin Playboyn kuvissa pitää olla tuollainen glam luukki, jenkeille ei muu kelpaa. Mikseivät suomalaiset naiset ole tyytyväisiä siihen, että monille suomalaisille miehille kelpaa vähempikin meikki ja muotivaatteet?

BTW, tämäkin ketju haiskahtaa kovasti hyvin öljytyltä lukolta... eiku hetkinen, onkos tämä roskiksen lemua enemmän? :evil:

Kauhian näköne petolinnunperse tuo pleipoi-suski. Pakkiksen mimmitkin o paremman näkösiä. Ja kauhia lattaperse. Jopa pakkiksen mimmeillä o yleensä paremmat persiit.

Mistä ne ny suuttui? Mitä mää ny sanoin väärin? :rolleyes:

Helga sanoi:
Ja ei kai kellään voi aidosti olla noin karmeeta klyyvaria, puhumattakaan hillittömän kokoisista pusuhuulista...
QUOTE]
samoilla linjoilla :jahas: toi muija on oikeesti vaikka kuinka laitetais, ikäsensä näkönen. ja sen naama on liian pilalle laitettu. varmaan sekin olis nätimpi luonnollisempana?? mut mielipiteensä kullakin..

iivili sanoi:
...kuin joistakin miehistäkin (=hirmuinen panostaminen esim. stereoihin ja varsinkin autoon, ehkä myös autostereoihin).
Tai sitten hankkii lihaksia joilla pönkittää itsetuntoa :hyper:

Tän threadin pituus on räjähtävä! Arvelinkin, että näin käy kun "noin kauhean näköisestä tyttelistä" pistää kuvia :D

Tomi sanoi:
Hahaa, tosiaankin naisista ei ota pirukaan selvää. Jos 99 % jätkistä olisi kuolannut Susannan kuvien perään, niin naiset olisivat olleet näreissään tyyliin "höh, pitääkö olla tollanen kamala silikonitekobimboblondibarbienukkekotityöläinenpingviinininja, että teitä iiskottijätkiä kiinnostaa? Ai vant ö divoos!" Mutta auta armias, kun joku sattuu vielä jopa arvostamaan hieman luomumpaa ja naturaalimpaa naapurintyttö-lookia, niin jumalauta - siitäkin vedetään herneet nekkuun. :lol2:

Tämä epärationaalinen käytös voi johtua seuraavasta:

Meidän naisten päähän on iskostettu tietynlainen kauneusihanne aina Barbie-nukesta lähtien. Vielä 16-vuotiaanakin kuvittelin, että sellainen olisi mahdollista saavuttaa esimerkiksi järjettömällä laihduttamisella. Vähitellen olen joutunut tyytymään osaani - en sovi vallitsevaan kauneusihanteeseen kuin ehkä lukuisten veitsen viiltojen jälkeen. Ihan jo oman mielenterveyteni takia olen koettanut muuttaa kauneusihannettani hieman todellisempaan. Siitä huolimatta aina silloin tällöin Susannan kaltaiset ihmiset saavat riittämättömyydentunteen heräämään. Ja silloin miesten puheet siitä, että Susanna ei ole kaunis, saa pienen pään sekaisin...

Tämä barbienukkemainen kaunesihanne on iskostettu naisten päähän tietenkin miesten toimesta, myös silloin kun mies ei ko. ihanteesta pidä? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom