Susanna Penttilän Playboy-kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
pexxi sanoi:
Seksilehtenä Playboy ei mielestäni ole kummoinen, mutta muita kiinnostavia artikkeleita löytyy kyllä! Chuck Palahniukin kohuttu novelli Guts, 50-Centin haastista, Kiefer "24" Sutherlandin haastattelua etc.

Lukeeko joku oikeesti muka niitä artikkeita? Koskaan en oo ku kuvia kattellu... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Lukeeko joku oikeesti muka niitä artikkeita? Koskaan en oo ku kuvia kattellu... :D
Joskus aikanaan kun selasin kuuluisan Linda-Pleikkarin läpi niin taisi lehdessä olla kuvat kolmesta naisesta. Eli epäilen ettei sitä perus-Pleikkaria kukaan osta veivaamistarkoituksiin. Tosin tämän Susannan kuvathan ei ollut perusversiossa vaan jossain erikoispainoksessa.

Iltalehdessä on söpöjä tyttöjä. Ei tartte teidän ostaa sitä laypoita kioskilta, kun voitte käydä netistä kurkkaamassa. Tälläkin viikolla raikas maalaistyttö espoon takametsistä. Ja pelkkää aitoa luomua on.

Juu, Janita Janatuinen on täydellistä luomua. Kasvatettu aidolla paskalla ilman lisäaineita.... :D

Monennenkohan kerran se tuollakin iltatyttönä luuraa....

Mutta aina yhtä iloinen yllätys tuo Janita on silti. Nyt sitä jaksaa taas tehdä duunia loppupäivän luomumeijerit mielessä.

123jippo sanoi:
Nyt sitä jaksaa taas tehdä duunia loppupäivän luomumeijerit mielessä.
Vitsi kun onkin kauniit luomut. :rolleyes: :urjo:

tytto4k.jpg

Minun mielestäni jokaisella naisella on subjektiivinen oikeus hankkia silikonit. Kannatan kyseistä emansipaation* ilmentymää vilpittömästi, enkä koe sen mitenkään toimivan anti-erektiivisesti. Summa summarum: panisin.

Emansipaatio = prosessi, jossa miesten hallitsemassa maailmassa ( = ns. "patriarkaalinen hegemonia") nainen alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan, eli kieltäytyy olemasta ns. "objekti".

Vau. Mun huuhaagoolenimagehakupostauksilla on merkittävä opetuksellinen merkitys :) ( On ilo palvella, info, niinkuin eräässäkin star wreck-elokuvassa sanotaan. )

ringside sanoi:
Emansipaatio = prosessi, jossa miesten hallitsemassa maailmassa ( = ns. "patriarkaalinen hegemonia") nainen alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan, eli kieltäytyy olemasta ns. "objekti".

Minä olen sitä mieltä, että tämä prosessi pitää kaikin tavoin estää. Jos naisen asemaa parannetaan, miehen asema automaattisesti huononee(kaikesta ei voi syyttää pingviinejäkään, vaikka ne ovatkin melko puolustuskyvyttömiä).

Aiheesta: Susanna on ihan kaunis ja haluaisin pitää häntä kädesta rannalla. Se olisi romanttista.
:haart: :love:

kekexx sanoi:
Minä olen sitä mieltä, että tämä prosessi pitää kaikin tavoin estää. Jos naisen asemaa parannetaan, miehen asema automaattisesti huononee(kaikesta ei voi syyttää pingviinejäkään, vaikka ne ovatkin melko puolustuskyvyttömiä).

Mä tarkoitin sitä, että minun anti-feministinen tulkintani emansipaatiosta on se, että emansipoitunut naaras nimenomaan ymmärtää, että hänen tehtävänsä on miellyttää miehen silmää :provohymiö:

Vakavissaan: feministithän on sitä mieltä, että kukaan "täysissä järjissään" oleva nainen ei voi ottaa silikoneja. Yleensä se argumentti on, että silikonien ja "huonon itsetunnon" välillä on looginen yhteys. Minä vastustan. Nainen voi ihan hyvin tulla siihen tulokseen, että esim. diggaa perinteisestä naisen roolista, tai vaikkapa kotiäitiydestä. Samat lehmät kun on sitä mieltä, että kukaan järkevä nainen ei voi haluta miellyttää miehen katsetta, on heti toisessa lauseessa dumaamassa äijät, jotka eivät miellytä heidän katsettaan. Jos ja kun ihmisnisäkäs on manipuloinnut ulkonäköään tuhansia vuosia, on jotenkin järjetöntä vouhkata, että "kainalokarvat naisella on LUONNOLLISET". Noh, mikä nykyään on enää luonnollista? Esim. meikäläisen rillit on melko epäluonnolliset. Ei ole luonnontilassa nelisilmiä.

Miehen jömppis on valitettavasti tahdosta riippumaton. Vaikka se lautoja ja läskejä sorsiikin, niin valitettavasti se vain ottaa kauniimmalle/povekkaammalle helpommin eteen. Tässä systeemissä seksikkäällä mimmillä on mahdollisuus olla selektiivinen. Ei tarvitse tyytyä siihen ensimmäiseen kaljamahaidiottiin, joka diskossa tulee vonkaamaan. Ja juuri tämä on se, mikä femakkoja vituttaa:

a) ne tietää, että ne on evoluution julmassa geenipelissä heikoilla.
b) ne tietää, että miehen kiihottuminen ei ole vapaa valinta.

Vaikka joillekkin miehille zilikonit ehkä tuottavatkin laattaefektin, ei zilikoneja hommattaisi, ellei se loppupeleissä olisi sosiaalisesti palkitsevaa.

Summa summarum: panisin! En Penttilää, mutta tota seiskamimmiä kyllä. Penttilän naama ei miellytä mua.

protsku sanoi:
Yhdyn täydellisesti niihin kirjoituksiin joissa todettiin että enemmistö suomalaisista miehistä pitää taviksista. Näin on. Seurustelu on huonolla pohjalla jos nainen käyttää 5 tuntia päivästä meikkaamiseen. Mielummin ottaa sellaisen naisen joka treenaa sen saman ajan tai vaikka laittaa miehelleen ruokaa pari tuntia päivässä meikkaamisen sijasta.

Ja amerikkalaisten kauneusihanteista täytyy sanoa että koko homma meni persiilleen siinä vaiheessa kun 20-vuotiaat naiset alkoi käymään plastiikkakirurgilla.

Hyihyi, silikonitissejä ja plastiikkakirurgiaa! Onneksi kehonrakentajapiireissä liikkuu luonnollisia ja terveitä poikia ja tyttöjä, jotka on kasvatettu steroideilla ja kasvuhormooneilla :rock:

ringside sanoi:
Summa summarum: panisin! En Penttilää, mutta tota seiskamimmiä kyllä. Penttilän naama ei miellytä mua.

Mitä tekemistä naamalla on panemisen kanssa? Henk.kohtaisesti katson naisessa enemmän vartaloa ja parempi hyvä vartalo ja tavalliset kasvot kuin kaunis pää ja tavallinen vartalo.

eldd sanoi:
Mitä tekemistä naamalla on panemisen kanssa? Henk.kohtaisesti katson naisessa enemmän vartaloa ja parempi hyvä vartalo ja tavalliset kasvot kuin kaunis pää ja tavallinen vartalo.

Jaa että paviaanin pää mahtavalla kropalla sitten miellyttää? ;) Itse kyllä kiinnitän kasvoihin melkein enemmän huomoita kuin kroppaan, kauniit kasvot antaa kropankin virheitä anteeksi... mutta jokainen tyylillään... aina ei vaan jaksa takaapäinkään... :rolleyes:

Onhan tuokin nainen omalla tavallaan ihan kaunis. Ootte te miehet hassuja kun mietitte, että kuka panisi... Eri asia taitaa olla tuo seurustelu. Mun käsittääkseni sitä mietittäessä etsitään ihan eri asioita, kun mitä näkee kuvan perusteella? Onhan se kiva kuulla, että luomumimmi miellyttää ,mutta tuolla "seksibisnes" maailmassa ei taida sellanen pärjätä...

No hyhhyh,onpas tytöllä todellakin epäeroottinen lantio ja reidet,tollanenko on nyt sitten pop. :urjo:

Siis hyi, naisia ja vielä niin rumia :rolleyes:

PS. Kauneus on katsojan silmässä ja jos silmä näyttää väärin, niin lisää :kippis1:

indigof73 sanoi:
Hyihyi, silikonitissejä ja plastiikkakirurgiaa! Onneksi kehonrakentajapiireissä liikkuu luonnollisia ja terveitä poikia ja tyttöjä, jotka on kasvatettu steroideilla ja kasvuhormooneilla :rock:
:zzzz: :0:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom