Susanna Penttilän Playboy-kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Hyzenthlay sanoi:
no ei toi mun mielestä kovin hoikka ole.. :/

On se mielestäni aika hoikka. Tai ruipelo voisi olla kuvaavampi sana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
?

Tosiaan, Playboylla näyttää olevan käsitys että Penttilä on ollut jo vuosia superjulkkis mutta minä ainakin kuulin hänestä eka kerran vasta pari kuukautta sitten. Tämä menee taas "turhautunut blondi strippaamalla kuuluisaksi"-lokerikkoon. Mitä tulee seksikkyyteen, NOT!

155 tai 165 cm (molempaa on väittänyt) ja kiloja 45. jostakin luin. Ja kamerahan lihottaa ne 5 kiloa. Silminnäkijöiltä olen kuullut että ämmä on pelkkää luuta ja nahkaa ja näyttää vähintään 50-vuotiaalta. Siis kuulin miespuoliselta. Ite en sano asiaan mitää ku ei kiinnosta.

Missukka sanoi:
Silminnäkijöiltä olen kuullut että ämmä on pelkkää luuta ja nahkaa ja näyttää vähintään 50-vuotiaalta.

Kannataisi niidenkin Playboyn toimittajien tutustua pakkiksen punttimimmeihin niin näkisivät kerrankin oikeita naisia!

:rolleyes:

protsku sanoi:
Kannataisi niidenkin Playboyn toimittajien tutustua pakkiksen punttimimmeihin niin näkisivät kerrankin oikeita naisia!

en usko että pakkiksen punttimimmit ovat kovin kiinostuneita tämänkaltaisista julkaisuista. Jos tossa sun kommentissas oli olevinaan jotain kritiikkiä niin ei tullut perille asti.

Missukka sanoi:
en usko että pakkiksen punttimimmit ovat kovin kiinostuneita tämänkaltaisista julkaisuista. Jos tossa sun kommentissas oli olevinaan jotain kritiikkiä niin ei tullut perille asti.

Missukka, olen harrastanut seksiä useita eri kansallisuuksia edustavien naisten kanssa ja voin vakuuttaa sinulle että mikään ei voita kotimaista! Ja en todellakaan tarkoittanut edellisellä viestillä sitä että punttimimmien harrastama kehonrakennus tekisi heistä jotenkin seksisymbooleja vaan tarkoitin sen kohteliaisuutena suomalaista naista kohtaan.

:david:

Olin ällikällä lyöty kun luin äijien kommentteja.

Mun mielestä toi on suht kuuma ämmä. Isot tissit. Hyvä naama. Ei selluliittiä.

Miten tosta naamasta saa petolinnun perseen? Noh, ehkä makuja on erilaisia, mutta kyllä tolla on mun mielestä tollanen aika perus kaunis naama. Ehkä vähän bitchmäinen.

Tosin oma viisari ei värähtänyt, mut se ei johtunu ton ulkonäöstä, vaan.... :hyper:

gnut sanoi:
Miten tosta naamasta saa petolinnun perseen?
Näissä kuvissa Susannan naamavärkki vielä menettelee, kiitos ammattimaisten kuvankäsittelytaitojen, mutta oletkos nähnyt niitä iltapäivälehtien kuvia hänestä? Oikeasti, kuka helvetti Susannan on opettanut meikkaamaan? Remontti-Reiska vai Panu-Tyttö? Maalitela tuntuu joka tapauksessa pysyvän hyvin hyppysessä. Ja eikä tuo Susanna todellakaan väräyttänyt viisaria mihinkään suuntaan, kun muutama kuukausi sitten istuin häntä vastapäätä metrossa. Kroppa oli sellainen perusanorektinen tuulennussima vinkuheinä ja naamavärkistä tuli mieleen joku vitun noita jostain lastenkirjasta. Hannu ja Kerttu, se se oli, joo.

protsku sanoi:
Missukka, olen harrastanut seksiä useita eri kansallisuuksia edustavien naisten kanssa
fonzI.jpg

Tomi sanoi:
Kroppa oli sellainen perusanorektinen tuulennussima vinkuheinä ja naamavärkistä tuli mieleen joku vitun noita jostain lastenkirjasta. Hannu ja Kerttu, se se oli, joo.

Tomin kanssa samoilla linjoilla. En pystyisi olemaan Susannan, Britneyn tai Hannibalin kanssa. Nämä alan lehdet vain hakevat kohu uutisia.

protsku sanoi:
Tomin kanssa samoilla linjoilla. En pystyisi olemaan Susannan, Britneyn tai Hannibalin kanssa.
Mä pystyisin kyllä olla Hannibalin ja/tai Britneyn kanssa ongelmitta. :haart:

protsku sanoi:
Missukka, olen harrastanut seksiä useita eri kansallisuuksia edustavien naisten kanssa ja voin vakuuttaa sinulle että mikään ei voita kotimaista! Ja en todellakaan tarkoittanut edellisellä viestillä sitä että punttimimmien harrastama kehonrakennus tekisi heistä jotenkin seksisymbooleja vaan tarkoitin sen kohteliaisuutena suomalaista naista kohtaan.

:david:

Hjääh. Pitäsköhän lähtee syömään kun toi ajatuskulku taitaa mulla taas hidastua pahemman kerran :jahas:

Mulle tulee lähinnä tällasta mieleen noista pleipoiplondiineistajuupajoo

En ole SuuSannaa luonnossa nähnyt, mutta näissä kuvissa nainen näyttää hyvältä. Jos olisi jotain parantamisen varaa niin saisi olla hieman persoonallisemman näköinen kasvoista ja hieman muotoja (=lihaksia) jaloissa ja takapuolessa. Myös hiukset saisivat olla eri tavalla. Toi saippuaoopperakampaus ei toimi mulla, mutta jos kampaus ei miellytä, niin en tuomitsisi henkilöä rumaksi. Hyvän näköinen kaiken kaikkiaan. :4:

Kuvista kokonaisuutena, että poseeraukset näyttävät hieman teennäisiltä ja kylmiltä ja kyllähän kuvia on käsitelty. Kuinka paljon, en osaa sanoa. Harvoimpa kuvissa täysi alastomuus ilman loogista ympäristöä täysin toimiikaan. Ei jää tilaa mielikuvitukselle.

Playboyn mallit ovat yleensä ehkä asteen verran liian tikkujalkoja ja rintoja lukuun ottamatta muodottomia mun makuun, mutta lähes poikkeuksetta kauniita. Luulisin, että ulkonäön suhteen naisen on vaikea saada parempaa kohteliaisuutta, kuin kutsu Playboyn kuvauksiin. Eipä ole lehti tullut tunnetuksi näyttämällä sivuillaan persjalkasia pubiruusuja. Lehti taitaa olla vielä harvoja julkaisuja, joissa nainen voi käydä "vilauttamassa" ilman maineensa halventumista.

Playboy-julkaisun Hardbodiez numerot! :rock:

No eipä ole mikään erikoinen tuo. Naama on niinkun aiemmin todettu kun petolinnun perse vaikka tällä naamalla ei ole vara haukkua edes öisin ulkona yksin pimeässä. :jahas:

protsku sanoi:

:kippis1: Aivan!! Tosin en itsekkään ole nähnyt kuin täällä kuvissa, onneksi en salilla lkivenä.. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom