Hyzenthlay sanoi:no ei toi mun mielestä kovin hoikka ole.. :/
On se mielestäni aika hoikka. Tai ruipelo voisi olla kuvaavampi sana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyzenthlay sanoi:no ei toi mun mielestä kovin hoikka ole.. :/
Missukka sanoi:Silminnäkijöiltä olen kuullut että ämmä on pelkkää luuta ja nahkaa ja näyttää vähintään 50-vuotiaalta.
protsku sanoi:Kannataisi niidenkin Playboyn toimittajien tutustua pakkiksen punttimimmeihin niin näkisivät kerrankin oikeita naisia!
Voi elämä sun kanssas! :itku: & :wall: ^ 1 000 000Missukka sanoi:en usko että pakkiksen punttimimmit ovat kovin kiinostuneita tämänkaltaisista julkaisuista.
Tomi sanoi:Kroppa = ok
:jahas:Richard75 sanoi:Et sanois noin jos oisit nähny mun takapuolen
Missukka sanoi:en usko että pakkiksen punttimimmit ovat kovin kiinostuneita tämänkaltaisista julkaisuista. Jos tossa sun kommentissas oli olevinaan jotain kritiikkiä niin ei tullut perille asti.
Näissä kuvissa Susannan naamavärkki vielä menettelee, kiitos ammattimaisten kuvankäsittelytaitojen, mutta oletkos nähnyt niitä iltapäivälehtien kuvia hänestä? Oikeasti, kuka helvetti Susannan on opettanut meikkaamaan? Remontti-Reiska vai Panu-Tyttö? Maalitela tuntuu joka tapauksessa pysyvän hyvin hyppysessä. Ja eikä tuo Susanna todellakaan väräyttänyt viisaria mihinkään suuntaan, kun muutama kuukausi sitten istuin häntä vastapäätä metrossa. Kroppa oli sellainen perusanorektinen tuulennussima vinkuheinä ja naamavärkistä tuli mieleen joku vitun noita jostain lastenkirjasta. Hannu ja Kerttu, se se oli, joo.gnut sanoi:Miten tosta naamasta saa petolinnun perseen?
protsku sanoi:Missukka, olen harrastanut seksiä useita eri kansallisuuksia edustavien naisten kanssa
Tomi sanoi:Kroppa oli sellainen perusanorektinen tuulennussima vinkuheinä ja naamavärkistä tuli mieleen joku vitun noita jostain lastenkirjasta. Hannu ja Kerttu, se se oli, joo.
Jortsu sanoi:
Mä pystyisin kyllä olla Hannibalin ja/tai Britneyn kanssa ongelmitta. :haart:protsku sanoi:Tomin kanssa samoilla linjoilla. En pystyisi olemaan Susannan, Britneyn tai Hannibalin kanssa.
protsku sanoi:Missukka, olen harrastanut seksiä useita eri kansallisuuksia edustavien naisten kanssa ja voin vakuuttaa sinulle että mikään ei voita kotimaista! Ja en todellakaan tarkoittanut edellisellä viestillä sitä että punttimimmien harrastama kehonrakennus tekisi heistä jotenkin seksisymbooleja vaan tarkoitin sen kohteliaisuutena suomalaista naista kohtaan.
protsku sanoi:Kannataisi niidenkin Playboyn toimittajien tutustua pakkiksen punttimimmeihin niin näkisivät kerrankin oikeita naisia!