Supersankareiden kehot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shagrath
  • Aloitettu Aloitettu
Lueskelin tossa yksi päivä vanhoja Kostajia (:worship: ), ja rupesin miettimään miten niiden kropat pysyy kisakunnossa ympäri vuoden, vaikka ne ei näytä treenaavan yhtään? Varsinkin Kapteeni Amerikka. Ukkohan oli kuulemma sotimassa jo toisessa maailmansodassa ja silti on ku mikäki Nasser Al-Sonbaty...Pakko olla roinaa, muuta selitystä en keksi...:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Shagrath
Lueskelin tossa yksi päivä vanhoja Kostajia (:worship: ), ja rupesin miettimään miten niiden kropat pysyy kisakunnossa ympäri vuoden, vaikka ne ei näytä treenaavan yhtään? Varsinkin Kapteeni Amerikka. Ukkohan oli kuulemma sotimassa jo toisessa maailmansodassa ja silti on ku mikäki Nasser Al-Sonbaty...Pakko olla roinaa, muuta selitystä en keksi...:david:

Vähänkö paska juttu, etkö parempaa keksinyt?

Tai sitten Kostajien Rautamies. Aijällähän on kauhee haarniska päällä ja silti haubereiden erottuvuus sais Ouramankin mumisemaan hyväksyvästi...

Ne ei käy solariumissa vaan gamma-säteilytyksessä:thumbs:

Mä olen ainakin ylpeä siitä että saan olla osallisena sellaisiin viestiketjuihin jotka menevät lukkoon ja yleensä olla sen aiheuttajana.:thumbs:

-erit- väärä sana ylpeä, korjaan häpeissäni

Originally posted by letku
olisko pitänyt pistää deivid perään? etkö ymmärtänyt?

tee omasta naamasta tollanen pieni deividin kokonen hymiö niin voidaan käyttää sitä, eikös vaan ? :thumbs:

Originally posted by Kusimato
Mä olen ainakin ylpeä siitä että saan olla osallisena sellaisiin viestiketjuihin jotka menevät lukkoon ja yleensä olla sen aiheuttajana.
Me too, honey.

Niinkuin KP B&K:n Olympia artikkelissa sanoi, niin kovimmat keharit näyttävät nykyään enemmän action figuureilta kuin tavallisilta ihmisiltä. Coleman oli isompi kuin He-Man. Marvelin Hulk taitaa vielä olla vähän massiivisempi kuin Big Nasty.

Originally posted by Dobermann
tee omasta naamasta tollanen pieni deividin kokonen hymiö niin voidaan käyttää sitä, eikös vaan ? :thumbs:

HOHHOH!
Pitääkö sitä heti ruveta tolle linjalle?
Mitäs jos sä teet sellaisen hymiön, että lyöt oman naamas kynän jatkeeks? :piis: ;) :piis:

Kyllä tästä alkaa jo muodostua kunnon threadi. Jippiii!

Letku: Onkohan sulla hiekkaa vaginassa tai jotain ku oot niin ärripurrina? Wannabe mod et pääsee sulkemaan threadeja? Katos ku jollakin voi olla tylsää lomalla (minä), ku ei pääse pulkkamäkeen koska jalka on vähä pipi...Ala ala minun threadejani haukkua, sa voit varoa mita sanoa. Oon muuten tän päivän aikana saanu tuplattua mun postieni määrän, joten päivän turhimman postaajan titteli kuuluu...minulle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom