Supersankareiden kehot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shagrath
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Batmanillä taitaa olla sellainen lihaksikas kuori yllään... :david:

Mustanaamio taas on aika patti.

Jep jep. Ei oo threadia vieläkään suljettu. Mahtaa letkua vituttaa...

Ps. Mega-Marvel 5/2000 Morgan Le Faylla aika fitness runko ollakseen 1400-vuotias kelttinoita :kuola:

Kaverin faija oli ihmetellyt sille joskus että miten vitussa on mahdollista että hän on lukenut mustanaamiota sen 40 vuotta, ja mies ei ole koko sinä aikana käynyt paskalla...:lol2:

Originally posted by RikHard
Roinaahan se Kapteeni Amerikka vetää, on kuurilla koko ajan. Supersotilasseerumia.

No sitähän se oli, kun minä yritin muistella...

Pitää muistaa, että ne ovat usein mutantteja tai saaneet voimansa jonkin oudon tapahtuman yhteydessä. On toki aivan luonnollista, että lihakset kasvavat esim. gammasäteilyn tai hämähäkinpureman takia.

Ryhmä X on kyllä reenannut kovasti vaarahuoneessa. Samoin Ihmenelosten Möykky on nostellut "puntteja" jossain koneessa (ihan niin kuin sen vielä tarvitsisi). Joidenkin sankareiden kohdalla on mainittu, että kunto on päässyt rapistumaan kun ei ole treenattu kunnolla (ainakin Ihmenelosten Liekki).

Sitä minä enemmänkin ihmettelen, että miten niillä kaikilla naisilla on niin hyvännäköinen vartalo ja isot rinnat.

Tietysti voidaan spekuloida, että imagosyistä ulkonäön pitää olla hyvä ja naisilla on silikonit ja miehillä syntholia.

täähän on loppupeleissä hyvä postijono. kaikki vaan äkkäilee ja eihän tässä jonossa oo mitään karmasevaa.

jokatapauksessa batman on kovin koskase pistää aina sen puvun päälle jossa on lihas toppaukset. ei tartte hikoilla salilla.
jos joku nyt meneettää ihailunsa pätmäniin niin pahoittelen.
tämänkin oli tultava julki. :)

Originally posted by Arvo Paperi

Tietysti voidaan spekuloida, että imagosyistä ulkonäön pitää olla hyvä ja naisilla on silikonit ja miehillä syntholia.

No tietenkin! Miten mä en oo ite tota syntholia hoksannut. Mutta on niillä superhemmoilla kuitenkin niin hyvä erottuvuus, että tokkopa öljyllä sellaista saa...
On muuten paljon helpompi olla esim. Rautamies tai Batman koska niillä on ne muskelipuvut päällä koko ajan. Ties millaisia kyniksiä on ilman niitä....Paljon hankalampaa on esim. Thorilla jolla on aina hihaton paita. Pitää jatkuvasti käydä tekemässä etunojia et saa ojentajat pumppiin :D

Originally posted by Shagrath
Jep jep. Ei oo threadia vieläkään suljettu. Mahtaa letkua vituttaa...

Aijjettä mä olen vihainen.
Eilen oli teini-agret päällä, kun kaikki jordan caprin uudet videot oli feikkejä.

Tuntuu että 70-80 luvulla supersankareilla oli "normaali" lihastaso, jonka itsekin natutreenillä voisi saavuttaa. Jossain välissä meni överiksi ja kaikilla pilkotti joka helvetin takaolkapään muskeli.

Enemmän minua ihmetyttää Conan Barbaari, joka vain tallustelee minihameessa kylmässä vuoristossa ja omaa häränvoimat. Koskaan ei ole mies treenannut.

Vanhoissa hämiksissä oli se mail-manin palsta, liekö vieläkin? Siellä joskus kerrottiin hämiksen nostavan suorille käsille noin 10 000kg! Ja sen muistan ettei hämis ollut lähellekään se vahvin noista marvelin sälleistä..:thumbs:

Ehdottomasti kovin:

Maailman vahvin nalle. Kaverilla maha roikkuu, myssy päässä kiitää haalarit jalassa. Nimikin jo kertoo, että voimaa löytyy.

Mun idoli :evil:

Originally posted by XXL

Enemmän minua ihmetyttää Conan Barbaari, joka vain tallustelee minihameessa kylmässä vuoristossa ja omaa häränvoimat. Koskaan ei ole mies treenannut.

Treenasihan :D Se pyöritti myllynkiviä kävellen ja samalla kasvoi aikuiseksi, näin siis leffassa. Epätoivon kasvaessa tämäkään ei kuulosta huonolta ajatukselta.. :rolleyes:

Kyllähän Conan Barbaari on maailman kovin jätkä - se on tieto!

Ja jäpän lihakset on kasvanut taistelussa. Hänen mukaansa lihakset ovat kovemmat silloin kuin esim vain painoja nostelemalla.

Muutenkin ei turha kaveri - monta kertaa joku monituhatpäinen armeija on teurastettu ja ainoa eloonjäänyt on Conan :)

Kaverin penkkitulos on varmasti tuhannen kilon paremmalla puolella, onhan hänet nimittäin haudatta elävältä sarkofagiin, jonka kantta nostaessa toim huom oli että kansi painoi pyöreästi tonnin - suorille käsillehän se meni tietenkin ja yksinpuhelun kera.

Nim. En ole ikinä lukenut moista lehteä :)

Originally posted by XXL
Tuntuu että 70-80 luvulla supersankareilla oli "normaali" lihastaso, jonka itsekin natutreenillä voisi saavuttaa. Jossain välissä meni överiksi ja kaikilla pilkotti joka helvetin takaolkapään muskeli.

Nykyään piirtäjät ovat lähteneet abstraktiin Picasso-tyyliin, eli esim. Hämiksellä toinen käsi on 1,5 metriä ja toinen 0,5 metriä. Lihaksista ei ole tietoakaan, sillä ne on korvattu tuhertamalla epämääräisiä viivoja sinne tänne ympäri kroppaa. En nyt osannu kauheen hyvin tätä selittää, mutta ne jotka on lehtiä lukenu, niin tietää varmasti mistä mä puhun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom