Joo eli edellisestä topikista onkin jo jonkin aikaa...
Whey3 pussi meni ja vastaavaa tuli tilalle. Noudatin Hulkin whey3 + vesi + öljy reseptiä ja oon vedelly sitä 2 x päivässä. Nyt pitäis vaan päästä kattomaan paino jossakin.
Nyt varmasti rikon kaikkia yleispäteviä sääntöjä ja heitän kaikki saamani kullanarvoiset ohjeet kaivoon?
Olen tässä vedellyt jo viikon ajan seuraavanlaisen gainerin päivässä naamaan, jotta tulis vähän lisää kaloreita yms päivittäisen aterioinnin tueksi.
Eli eli....
2 dl Ultra Wheytä
0,5 dl dekstroosia
1 dl Malto Dextrin
0,5 l Jogurttia
1 dl 4 viljan luomuleseitä
2 rkl Vehnän alkioita
1/3 l jäätelöä
0,5 dl maitoa
1 tlk kreatiinia
joskus joukkoon banaani tms
Sörssätään tehosekoittimessa ja nautitaan heti.
Hyvä gaineri massan hankintaan vai ei? Parannettavan varaa?
(En pelkää ainakaan vielä fläsää, sen voi aina polttaa pois. Atm bulkki menossa.)
Paino ennen bulkkia (kk sitte) 66 kg
Pituus 192 cm
Whey3 pussi meni ja vastaavaa tuli tilalle. Noudatin Hulkin whey3 + vesi + öljy reseptiä ja oon vedelly sitä 2 x päivässä. Nyt pitäis vaan päästä kattomaan paino jossakin.
Nyt varmasti rikon kaikkia yleispäteviä sääntöjä ja heitän kaikki saamani kullanarvoiset ohjeet kaivoon?
Olen tässä vedellyt jo viikon ajan seuraavanlaisen gainerin päivässä naamaan, jotta tulis vähän lisää kaloreita yms päivittäisen aterioinnin tueksi.
Eli eli....
2 dl Ultra Wheytä
0,5 dl dekstroosia
1 dl Malto Dextrin
0,5 l Jogurttia
1 dl 4 viljan luomuleseitä
2 rkl Vehnän alkioita
1/3 l jäätelöä
0,5 dl maitoa
1 tlk kreatiinia
joskus joukkoon banaani tms
Sörssätään tehosekoittimessa ja nautitaan heti.
Hyvä gaineri massan hankintaan vai ei? Parannettavan varaa?
(En pelkää ainakaan vielä fläsää, sen voi aina polttaa pois. Atm bulkki menossa.)
Paino ennen bulkkia (kk sitte) 66 kg
Pituus 192 cm