SuperMössöDrinksu eli SMD ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli edellisestä topikista onkin jo jonkin aikaa...
Whey3 pussi meni ja vastaavaa tuli tilalle. Noudatin Hulkin whey3 + vesi + öljy reseptiä ja oon vedelly sitä 2 x päivässä. Nyt pitäis vaan päästä kattomaan paino jossakin.

Nyt varmasti rikon kaikkia yleispäteviä sääntöjä ja heitän kaikki saamani kullanarvoiset ohjeet kaivoon?

Olen tässä vedellyt jo viikon ajan seuraavanlaisen gainerin päivässä naamaan, jotta tulis vähän lisää kaloreita yms päivittäisen aterioinnin tueksi.

Eli eli....

2 dl Ultra Wheytä
0,5 dl dekstroosia
1 dl Malto Dextrin
0,5 l Jogurttia
1 dl 4 viljan luomuleseitä
2 rkl Vehnän alkioita
1/3 l jäätelöä
0,5 dl maitoa
1 tlk kreatiinia
joskus joukkoon banaani tms

Sörssätään tehosekoittimessa ja nautitaan heti.

Hyvä gaineri massan hankintaan vai ei? Parannettavan varaa?
(En pelkää ainakaan vielä fläsää, sen voi aina polttaa pois. Atm bulkki menossa.)

Paino ennen bulkkia (kk sitte) 66 kg
Pituus 192 cm

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No siinä on särpimistä ainakin litran verran:D

Ps. miltä tuo maistuu:urjo:

Oho ja heti tuli typokin... paino siis 69 kg :D (suuri ero :( )
Dekstroosi on tuo tohon mössöön sellasen mukavan karkkisen maun (välillä tosin liiankin makea). Ko. tuotteet siis evolutionin, ja protu maustamatonta (ts. pirun hyvää).

Sanoisin, että maku on ihan onnistunut. Ei puistatuksia kuten whey+vesi+öljy litkun kanssa :D Viimeset lusikalliset tosin tökkii vähän, mutta kyllä ne alas menee.

Vois ihan piruttain laskee ton ravintoarvon.

kuinka teillä on varaa huitaista nassuun tuollaisia päivittäin? :itku:
kun vertaan tota sun ihmejuomaas mun ihmejuomaan niin tulee ihan :david: olo

Originally posted by Creative
Vois ihan piruttain laskee ton ravintoarvon.

Ei tartte, mä laskin.. :D Tarkkuus vähän kärsi, kun joutu arvioimaan.

Ilman kreaa, yhteensä 1030 g
Energiaa 1560 Kcal
Prot. 90 g
Hiilih. 210 g
rasvat 40 g
kuitua 16 g

Laskennassa käytin kevytmaitoa, kermajäätelöä ja marja/hedelmäjogurttia (2% rasvaa). Hintaa satsille tuli rapia 3 euroa.

Maitorahka sanoi:
Tolla lese määrällä saat kyllä mahtavan ummetuksen!

Öö? Eikös se mee just päin vastoin. Kuidut pitää suolen toiminnassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kime76 sanoi:
Ilman kreaa, yhteensä 1030 g
Energiaa 1560 Kcal
Prot. 90 g
Hiilih. 210 g
rasvat 40 g
kuitua 16 g

No niih!

Pari tuollaista päivässä ja pienemmän kaverin ei muuta tarvitse syödäkään....

Eikös tuossa ole jo vähän liikaakin tavaraa kerralla. Jos tuo on vaan välipala muun aterioinin lisäksi, niin aika tanakka satsi on tuon kokoselle kaverille mun mielestä. Turha kai niitä kaloreita on ihan älyttömäksi nostaa, tosin riippuu tietysti paljon muustakin syömisestä.

Powerhousu sanoi:
Liika kuitu ei myöskään ole hyvästä. Siitä voi tulla jopa ummetus...

Asia selvä. Itekin välillä tullu aamupalaksi juotua pirtelöä johon muun lisäksi on tullut 1 dl vehnäleseitä :) Tähän asti on suoli toiminut ok, mutta pitääpä vähentää tuo leseiden määrä vaikka puoleen.

Zone-sarja -42%
Creative sanoi:
No en oo kyllä huomannu mitää oireita suolistossa. Hyvää vaan tekee.

Et vielä, mutta odotas. Liiallisen kuidun on myös väitetty altistavan paksusuolen syövälle. Toisaalta, mikäpä nykyään ei aiheuttaisi syöpää... Muttamutta, toi liiallinen kuitu voi myös aiheuttaa ns. ärtyneen paksusuolen jonka jälkeen se ei kestä kuitua ollenkaan. Vähentäkää nyt vaan suosiolla sitä kuidun määrä älkääkä alkako pelleilemään.

Väsäsin tosta tänään hieman muunnellun version, eli jätin kuidut ja kreatiinin pois. Oli aivan järkyttävän hyvää tavaraa, taidan tehdä toisen kohta. :kuola: Ootkos Jefu maistanut kun siellä noin kovasti laattailet?

Mä olen tälläst sotkua nyt aamuisin kaadellu kurkusta alas..

-Purkki rahkaa (250g)
-Loraus jugurttia (about 2-3dl)
-Loraus maitoa (about 2dl)
-Silppurissa hienonnettuja pakastemarjoja (n.100g)
-Mahollisesti pari kananmulkkusta

Noi kaikki sauvasekottimella sekasin ja ei muuta ku ääntä kohti. Maistuu oikeesti hyvälle ja helpost menee alas aamulla. Tietyst tossa vois olla ravintoarvois parantelemista ym jotaa vois lisäillä.. Mut tollasenaanki iha ok sotku mun mielest.
Tarviiskohan toi esim jotaa kuitua sekaa, leseitä?

Powerhousu sanoi:
Et vielä, mutta odotas. Liiallisen kuidun on myös väitetty altistavan paksusuolen syövälle. Toisaalta, mikäpä nykyään ei aiheuttaisi syöpää... Muttamutta, toi liiallinen kuitu voi myös aiheuttaa ns. ärtyneen paksusuolen jonka jälkeen se ei kestä kuitua ollenkaan. Vähentäkää nyt vaan suosiolla sitä kuidun määrä älkääkä alkako pelleilemään.

Kai on jotain lähteitä tuosta heittää, sillä tuo ei vaikuta kovin uskottavalta?

Kuidut aiheuttavat ummetusta, vain jos ei nauti nestettä tarpeeksi tai lisää kuidun määrää liian nopeasti. Ärtynyt suoli taas usein johtuu liian vähäisestä kuitujen määrästä ja oireita voi helpottaa syömällä lisää kuituja.

http://www.leipatiedotus.fi/tietolaari/ummetus.asp

Ärtynyt paksusuoli aiheuttaa vatsavaivoja, kuten ripulia, ummetusta ja vatsankivistystä. Oireita helpotetaan lisäämällä ruokavalioon täysjyväleipää ja kuitua sisältäviä ruokia samaan tapaan kuin ummetuksen hoidossa.

http://www.avoin.helsinki.fi/materiaalit/ravitsemustiede/04_ravintokuitu.shtml

Runsas kuidunsaanti lisää ulostemassaa ja helpottaa sulamattoman aineksen kuljetusta suolistossa vähentäen näin ummetusta. Erityisesti täysin hajoamaton selluloosa, jota sisältävät täysjyvävilja, erityisesti ruis, ehkäisee tehokkaasti ummetusta. Paksusuolen bakteerit hajottavat kuitua, ja mm. aineenvaihdunnassa muodostuvilla yhdisteillä on suotuisa vaikutus eräiden syöpämuotojen ehkäisyssä

Lisäksi eihän tuo drinkki sisällä edes kuituja erityisen paljon. 4 viljan leseissä kuituja on 16g. Suositeltava määrä taas on 25-35g per päivä, joten siinä on suositellut rajat vielä kaukana, saati sitten niiden ylitys.

Ihan mielenkiintoisen näköinen drinkki, mutta täytyy sanoa, että onneksi en ole bulkilla, ettei tuollaisia tarvitse vetää nassuun :)

Back
Ylös Bottom