SuperMössöDrinksu eli SMD ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juhan sanoi:
Kai on jotain lähteitä tuosta heittää, sillä tuo ei vaikuta kovin uskottavalta?

Paskat siitä mitään lähteitä ole, joskus olen jostain lueskellut, ja se ei ollut netistä. En muista mistä. Tuntuu kyllä ihmeelliseltä että ärtynyttä paksusuolta hoidettaisiin kuiduilla. Mulla on joku sentapainen vaiva, ja kuitua se ei paljoa kestä. Tulee maha aivan törkeen kipeeks.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Creative sanoi:
Eli eli....

2 dl Ultra Wheytä
0,5 dl dekstroosia
1 dl Malto Dextrin
0,5 l Jogurttia
1 dl 4 viljan luomuleseitä
2 rkl Vehnän alkioita
1/3 l jäätelöä
0,5 dl maitoa
1 tlk kreatiinia
joskus joukkoon banaani tms

Sörssätään tehosekoittimessa ja nautitaan heti.

Hyvä gaineri massan hankintaan vai ei? Parannettavan varaa?
(En pelkää ainakaan vielä fläsää, sen voi aina polttaa pois. Atm bulkki menossa.)

Whopee! Vedätkö tuon kerralla? :urjo:
Suosittelisin pistämään puolet jääkaappiin ja nauttimaan myöhemmin. Paremmaksi kehonrakennuksen kannalta sheikki muuttuu, jos korvaat kaikki tai ainakin osan maltosta ja dekstroosista hitaammalla hiilarilähteellä, esim, kaurahiutaleilla. Mutta jos läski ei haittaa, niin syö pois vaan.

Zone-sarja -42%
Ite vedän yleensä tämmösen:
-puoli litraa vaniljajäätelöä
-muutamia desejä maitoo, ehkä 3
-pari banaania/mansikkahilloo
-vähän kaakaojauhetta
-30g hera85:sta
Sekasin ja suuhun. Aivan perkeleen hyvää ja kohtalaisen hyvin tavaraa sisältää. :)

On kyllä nimensä arvonen satsi!

Ite taidan vielä tyytyä rahkaan mansikoilla ja maidolla. Laita vielä purkki Ehrmannia mukaan ni ei muuta tarvi syödäkään. Not.

mie en kyllä tota vetäsis kerralla.... on sen verran kaloripitoinen mössö...
päivän mittaanhan tommosen vois litkiskellä, mutta silloinkin jättäisin vähän tota maltoa/dextoa pois (johtuu tosin siitä, että pelkään läskiä)...

Powerhousu sanoi:
Paskat siitä mitään lähteitä ole, joskus olen jostain lueskellut, ja se ei ollut netistä. En muista mistä. Tuntuu kyllä ihmeelliseltä että ärtynyttä paksusuolta hoidettaisiin kuiduilla. Mulla on joku sentapainen vaiva, ja kuitua se ei paljoa kestä. Tulee maha aivan törkeen kipeeks.

Isällä on ärtynyt paksusuoli ja sillä on siihen jatkuva lääkitys, en muista lääkkeiden nimeä. Ja olutta se ei voi ainakaan ottaa juuri lainkaan, alkaa heti oireilemaan ja leipä ei ole mikään paras vaihtoehto, että kaiketi juuri ne kuidut sitten pahaa tekevät, en tiedä pitäs kysyä tarkemmin.

timba79 sanoi:
Isällä on ärtynyt paksusuoli ja sillä on siihen jatkuva lääkitys, en muista lääkkeiden nimeä. Ja olutta se ei voi ainakaan ottaa juuri lainkaan, alkaa heti oireilemaan ja leipä ei ole mikään paras vaihtoehto, että kaiketi juuri ne kuidut sitten pahaa tekevät, en tiedä pitäs kysyä tarkemmin.

Joo, ei mulla mitään noin pahaa oo kun isälläs, mutta jotain lievää. Esim. toi määrä kuitua mitä tähän drinksuun tulis alunperin, pistäis kyllä mun mahan huutaan apua.

Powerhousu sanoi:
Joo, ei mulla mitään noin pahaa oo kun isälläs, mutta jotain lievää. Esim. toi määrä kuitua mitä tähän drinksuun tulis alunperin, pistäis kyllä mun mahan huutaan apua.

No on se todella pahana ollu välissä kun oli sairaalassakin jonkin aikaa kun tuli verta ulosteen mukana ihan kiitettävästi, et voin mä siltä joskus kysellä enemmäkin syömisistä jos se sua tai jotain muuta vaan auttaa...

timba79 sanoi:
voin mä siltä joskus kysellä enemmäkin syömisistä jos se sua tai jotain muuta vaan auttaa...

Ei tartte. Kyllä mä pärjäilen. Ei vaivaa ollenkaan kun en muutenkaan mitään järjettömän kuitupitoista syö.

Edit: Siis pystyn syömään suhteellisen normaalisti, eli täysjyväleivät ja kaikki menee, mut esim. fitness-murot laittaa pakin sekaisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom