Super Tribulus 625 mg

Ikä
38
Super Tribulus valmisteesta saatavat hyödyt:
- markkinoiden vahvin Tribulus -valmiste (625 mg)!!
- nostaa testosteronia
- lisää lihasmassaa
- lisää voimaa
- antaa lisää "potkua" treenaamiseen

Kysymys kuuluu, toimiiko toi aine?! Se ei ainakaan oo hirveen kallista 100kapselia 27e...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa, mulla toimii jonkin verran, siis kuitenkin niin et vaikutuksen voi huomata.

Halvemmaksi kuitenkni tulee kun ostat SF-proteiinin Tribo1:stä...

En ole töissä kyseisessä lafkassa..;)

Originally posted by Omna
Jaa, mulla toimii jonkin verran, siis kuitenkin niin et vaikutuksen voi huomata.

Halvemmaksi kuitenkni tulee kun ostat SF-proteiinin Tribo1:stä...

En ole töissä kyseisessä lafkassa..;)

Vaikuttaa miten?

Tuntuu vaan että noissa on vaan kofeiinia ja jotain mikä pistää finnejä tulemaan. Buulsittiä, jos ne toimis ni kaikki niitä käyttäis tai niitä ei sais myydä.

Finnit on hyvä merkki siitä, että hormoonitasoissa tapahtuu muutoksia.

Minkälaista toimintaa sitten odotat? 10kg massaa kuussa? 5kg massaa kuussa? Ei taida sellasta laillista ainetta olla olemassa jolla tollasia tuloksia saisi ( hyvä jos laittomiakaan ).

Sanoisin, että minulla tuo herkisiti yöunia, mikä on toinen merkki testoarvojen noususta. Sekä se kolmas hyvä merkki, mitä en viitsi täällä ääneen huudella, oli myös havaittavissa..;) Liittyy kuitenkin alunperin lisääntymiseen..;)

Varman tuloksen saisi verikokeilla...Mutta voihan olla, että tuo joillain toimii paremmin ja joillain huonommin, tai itseasiassa luulen että näin on.

Painoa sain pari kiloa kuussa kun söin tribuluksia ja treeni kulki mukavasti.

Jos muut kehityksen komponentit, kuten oikeanlainen treeni, oikeanlainen syöminen ja oikeanlainen lepo ei ole kohdallaan on ihan turha hakea tribuluksesta pelastusta. Nuo peruspalikat kun on kunnossa niin mielestäni tribuluksella saa kivan pienen lisäbuustiin treeneihin ja tuloksiin.

Itse en huomannut muuta kuin lisääntyneen halun lisääntymispuuhiin, vaikka muut "peruspalikat" olivatkin/ovatkin kunnossa.

Jos alkuperäisen kysyjän profilen ikä 16v pitää paikkansa niin eipä kannata vielä mitään testosteroniboostereita miettiä. Omakaan testotuotanto ei ole tasaantunut vielä.

Heh heh! Perunajauhollakin on parempi vaikutus hormonitasapainoihin... Niin ja finnit ei todellakaan ole merkki ed.m. asiasta vaan luultavasti aineesta lyö joku paska suoraan ihosta läpi, mikä ainesosa taas on kyseessä niin kuka tietää.

Jumi Julle: Kuulostat asiantuntijalta, onko sulla omakohtasia kokemuksia vaiko tutkittua tieteellistä faktaa?

Luulisin et sulta löytyy molempia kun pystyt suoralta kädeltä asian noin vakuuttavasti esittämään.

Laita ihmeessä jakoon meille tyhmemmillekin.

Eräs "asiantuntija" kertoi minulle, että näiden testosteroni- ja kasvuhormonibuustereiden vaikutus rajoittuu lähinnä tukanlähtöön ja kiihtyneeseen kynsien kasvuun...:kippis1:

Originally posted by Hannibal
Eräs "asiantuntija" kertoi minulle, että näiden testosteroni- ja kasvuhormonibuustereiden vaikutus rajoittuu lähinnä tukanlähtöön ja kiihtyneeseen kynsien kasvuun...:kippis1:

Jep samat vaikutukset kuin olisi vuodenpäivät etelänmailla. Eli tukka, kynnet ja partakasvaa. Paitsi että tässä tapauksessa viimekeväänä tukka alkoi lähtä päästä. Lihasvoimaan en voi sanoa mitään kun päätin muuttaa ruokavaliota samanaikaisesti niin penassa kyllä tuli enari, enkä käyttänyt kuin sen 625mg päivässä korkeintaan. Samat vaikutukset tuli kun sain lisättyä mangnesiumin ja B-Vitamiini pommin päivittäisiin ruokiin. Paitsi että tukka on pysynyt päässä.

Purnukanainekset: B1, B2, B6, B12=50ug, Niasiiniamidi, Foolihappo=400ug, Biotiini, Pantoteenihappo, Koliinibitartaraatti, Inositoli, PABA. Kaikkia muita 50mg samassa pillerissä.

Noitten trib. valmisteitten ongelmana on, etta vaikuttavan ainesosan (saponiini muistaakseni) maarat

a) vaihtelee alyttomasti samankin tuotteen sisalla
b) ovat yleensa aivan liian matalat minkaanlaisen hyodyn saamiseksi

Vaikka saponiinia saiskin tarpeeksi ja siten vapaan teston maaraa jonkun verran ylos niin eikohan kropan oma takaisinkytkenta (HPTA) tuo tasot takaisin.

Eli: hyodyton ravintolisa.

Kokeiltu on

On tullut oltua erinäisiä vuosia stadissa saleilla duunissa ja siellä on ollut mahdollisuus kavereiden kanssa kokeilla vaikka minkälaisia lisäravinteita ja ilmaiseksi(!), mistä johtuen on vedetty vaikka minkälaisilla annoksilla esim. kyseistä "lisäravinnetta". Eipä potkinut allekirjoittaneella, eikä myöskään kahdella kaverillani. Huomioitavaa on että muutenkin käytimme markkinoiden "parhaita" lisäravinteita mitä nyt oli saatavilla. Ole vain omna iloinen jos aine on "potkinut" käytössäsi, et ole varmaankaan ainoa jolla se on toiminut. Kyse olikin omakohtaisesta kokeilusta ja olen sitä mieltä että eipä nuo "lisäravinteet" kovin tehokkaita ole-kreatiinia lukuunottamatta- vaikkakin niitä niin kovasti eri tahot mainostavat.;)

Originally posted by Omna
Finnit on hyvä merkki siitä, että hormoonitasoissa tapahtuu muutoksia.

Loistavaa arvaa kuka käy ostaan 5kg suklaata. Alkaa hormonit hyrrään!!!:D

Mulla on kaveripiiristä parilla tyypillä kokemusta tribuluksesta. Toinen on sellainen 120kg off-seasonilla ja toinen keskittynyt enemmän voimanosto-puoleen ja painaa reilu 100kg. No molemmat on kokeilleet tribulusta isoilla annostuksilla ja tehoaa kuulemma ihan kohtuullisesti, ei tietenkään samalla lailla kuin kielletyt lääkeaineet. Mutta väittivät kuitenkin toimivan. Hinta nousee vaan aika korkeaksi, koska purkin suositusannostukset ei todellakaan riitä.

Ja niissä on kuulemma vielä aika paljon feikkejä, eli joittenkin valmistajien tuotteet toimii hyvin ja toiset ei toimi ollenkaan. Itse en ole kokeillut vielä, mutta ajattelin ostaa kuukauden päästä pari purkkia 1000mg tribuluksii, kun ei ne kauhean kalliitakin olleet tossa paikallisessa lisäravinnekaupassa. Taitaa olla aika yksilökohtaista se toimivuus, niin kuin kreatiinissakin.

Vitut

olen kokeillut mutta ei mitään vaikutusta voimiin vähän finniä pukkas normaalia enemmän olkapäille. tosin oli voimakas olo ja vitutus kasvoi kun mitään tulosta ei tullut. aine oli 625mg ja parhaimmillaan otin kolmin kertaisen annoksen

Originally posted by id&t
Loistavaa arvaa kuka käy ostaan 5kg suklaata. Alkaa hormonit hyrrään!!!:D

Tietääkseni tietyntyyppisellä ravinnolla ja finneillä ei ole suoraa vaikutusta toisiinsa. Tietty runsaskalorinen ravinto varmaan vaikuttaa hormonitasoihin ja täten myös finnien lisääntymiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom