Super Tribulus 625 mg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä tribuluksen toiminta on näköjään aika kiistanalaista. Ite oon käyttäny Leaderin super tribulusta ja on mulla toiminut hyvin. Treeni on parantunu ja lihas massaa tullut jonkin verran. Huonoina pulina on, että muutamia finnejä tullut ja hikoilun määrä kasvanut huomattavasti.:puntti:

Tämä tribuluksen toiminta on näköjään aika kiistanalaista. Ite oon käyttäny Leaderin super tribulusta ja on mulla toiminut hyvin. Treeni on parantunu ja lihas massaa tullut jonkin verran. Huonoina pulina on, että muutamia finnejä tullut ja hikoilun määrä kasvanut huomattavasti.:puntti:
Tuon pohjaltako oot itelles ton nickinki keksiny :hyvä:

Itse olen kokeillut kaikki lailliset ja melkein kaikki laittomatkin aineet. Itse olen kokenut tribuluksen toimivan. Sain finnejä ja seksihalut lisääntyivät selvästi. En tiedä varmaa, että oliko kyseessä blasebovaikutus, mutta mä sain sillä parannettua tuloksiani jonkin verran, esim. sain penkkitulokseeni 12,5kg lisää kuukaudessa. Olen testannut kolmen eri valmistajan tribulusta ja yksi niistä oli ylitse muiden. Valmiste oli MDY:n tribulus 750mg kapseli. Otin sitä 3kpl vrk:ssa. Sitä ei ole enää ainaskaan suomessa myytävänä. En usko, että murrosikäinen hyötyisi kyseisetä valmisteesta muuta kuin blasebovaikutuksen kautta. Blasebovaikutusta on tutkittu ja se auttaa 40% tapauksessa, jos vain uskoo. Jos olet vasta 16 vuotias, niin suosittelisin sinulle jotain sellaista valimistetta, joka lisää energian saantia, esim. palautusjuoma tai proteiinipatukat.

esim. sain penkkitulokseeni 12,5kg lisää kuukaudessa.
Tiukka juttu. Tohon ei välttämättä pysty edes niillä laittomillakaan aineilla. Ootko harkinnu meneväs niihin MD:n yms lehtien before/after osioihin niin pääset naurunalaiseksi et vain puheidesi vaan myös naamasi perusteella :thumbs:

En minä ainakaa epäile ettei nuo varmaan toimisi siten kun ne lupaavatkin, nostavat enempivähempi testotasoja.

Mutta mitä ihmettä porukka odottaa sen aiheuttavan treenin suhteen? Edes ehdan teston piikitys ei vielä mullista maailmaa, toistoja lisää sinne tänne, jokunen kilo lisää tuloksiin useampien viikkojen aikana.

Jos perusjampalle lyötäisiin tietämättään piikin verran testoa kannikkaan kuukauden parin ajan, ei se sitä välttämättä ihmettelisi kummemmin - tuumaisi että no nyt kulkee pitkästä aikaa treeni mukavasti ja naiset näyttää mukavilta, tai että viimesin kreatiinipurnukka olikin hyvää :D

Tuossa tapauksessa tasot kuitenkin olisi moninkertaiset kaikinpuolin, jos nyt mietitään tribuluksen nostavan vapaata testoa tietty prosenttimäärä, millä kummalla sen nyt voisi "konkreettisesti" lyhyessä ajassa huomatakkaan.. :rolleyes:

Jos toinen jamppa mutustaisi vuoden ajan tribulusta huuleen normaalin ruokavalion ohessa, ja toinen ei - ehkä joku ero voitaisi todetakkin...?

Olen tässä menneinä kuukausina mutustellut kohta kolme purkillista Leaderin 650mg Super Tribulusta. Ikää on 22 vuotta ja huomioni tuotteesta ovat seuraavanlaiset:
-Ei muutoksia suvunjatkamisosastolla suuntaan eikä toiseen, ellei annostusta ylitä roimasti.
-En ole ikinä saanut finnejä, vaikka teininä olisi ehkä jopa halunnut, mutta nykyään niitä ilmaantuu naamaan jatkuvasti ja muutenkin kasvojen iho on muuttunut epätasaisemmaksi niin selkeästi, että ensimmäistä kertaa elämässäni ostin kasvopesuainetta. Välillä myös epäkkäille ilmaantuu finni tai pari.
-Ei muutoksia energisyydessä tai olotiloissa suuntaan eikä toiseen.
-Aluksi tuntui, että tulokset nousevat nopeammin kuin ennen, mutta ei mitään niin radikaalia, ettei placebo sitä kuittaisi.
-Akne on alkanut vituttaa, vaikka onkin hyvin lievää, siinä määrin, että yhdistettynä rahanmenoon ei lopputulos ole tyydyttävä.

Luettuani tätä threadia löin lopullisesti lukkoon sen, että kippaan tuon paskan vessanpönttöön ja tästedes ostan Tribulukseen tärvätyllä rahalla kaseiinia.

Höpö höpö tuote. Joskus vuosia sitten söin noita parhaillaan 10kpl päivässä (6250mg) TULOKSETTA! Rahat ruokaan.

Itse tätä tököttiä vedin joskus vuosia sitten purkillisen. Seurauksena oli että hiki alkoi haisemaan tältä tökötiltä, eli aivan hirveeltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom