Suorin jaloin veto ja tavallinen samassa kierrossa - mahdotontako?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu

Slowmo21

Onko kellään teistä suorin jaloin veto ja tavallinen maastaveto samassa treenikierrossa? Siis en tarkoita mitään vuoroviikoin juttua. Vaikka noi vedot onkin erilaisia niin tuntuu, että kun vielä kyykkää samalla viikolla, olisi suht mahdotonta palautua. Mites on? Mulla tuppaa jäämään tavallinen veto selkätreeneistä pois, kun haluan ottaa suorin jaloin jalkapäivänä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä paha tuo..mulla ainakin alkaa jo tökkimään, jos kyykkää ja vetää (tavallisesti) maasta samalla viikolla! joskus koitin tuota suorinjaloin vetoa ottaa mukaan, mutta huonolla menestyksellä! mulla ainakin tulokset kärsivät enemmän kuin paranivat..toki se joillekkin voi sopia, muttei minulle!
 
Taitaa olla matemaattinen mahdottomuus, alaselkä kun sanoo sopimuksen irti aika nopeasti. Voithan kokeilla vetoa pelkkänä loppuvetona selkäpäivänä; vedät siis joltain korokkeita tai power-räkissä huomattavasti lyhyemmällä liikeradalla. Näin alaselkä, pakarat ja takareidet pääsee vähemmällä, mutta epäkkäille saa kuitenkin kunnon treenin. Vastaavasti jalkapäivänä suorinjaloinvetoa vedät vaan niin ylös kun jännitys kunnolla tuntuu takareissä eli ei tankoa paljoa polvien yläpuolelle ja alhaalla kunnon venytys.

Tulee se jumi todennäköisestä näinkin, mutta ei niin nopeaa.
 
Miten niin mahdotonta?? Itse olen jo pitkään vedellyt suorin jaloin tavallisen vedon jälkeen. Kiskon muutenkin takareidet vetopäivänä (joka siis erikseen, eikä esim. selkäpäivänä). Minulla ainakin alaselkä kestää hyvin kovien vetojen jälkeen kiskoa vielä suorin jaloin - tein sitten pääliikkeessä pitkää tai lyhyttä sarjaa. Kaiken päätteeksi vielä takareidet jossain laitteessa. A vot.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom