Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rasvis
Puka
Esta
Maddox
Sami81
LaihaLohtu
Max131
stocker
PappaS
Reetta
SIC-
Kride
IMP
Mika1979
Pasoo
Katski
Mik99
Wombut
Blindi
Grandie
Hansu
Ginger81
alexandrantonia + avec
slEmppa
Vilu
J..
desto
Winsu
Soppaluu
heinikko
Sanuzki
kingtoni
nigster
ophidian
Sanze
Oranki
Ariell
LeaveNoRetreat
Ksiina + poju
headset
Toad
J3pa
invisus
Yo-Yo77
Mathias
beginner
T-Byrd
jal8eni
Weak
Suttura
Spear
Cherriu
panaani
jc-
Metalhammer
hkuja
Lemminkainen
JudoHemmo_85
no-body
henki

Mä pääsisin perjantaina liittymään seuraan 21 aikaan. Joku terassi vois ola kova. Lasipalatsi tai Henkka?? :D

Muuten hyvä idea mutta luulen terassien olevan aika tukossa:(

Treffattaisko jossain puistossa pussikaljalla ja siitä etiäppäin minne nenä sattuu osoittamaan? Allekirjoittanut saapuu ropellipään ja muutaman muun kanssa paikalle arviolta 18 jälkeen..

Muistakaa jo perinteeksi muodostuneet glitteraurinkorasvat! Siellä kärventyy nahka suhteellisen urakalla, muistakaa se. Aika usein kuultu se "minä mitään rasvoja tartte" ja sitten on niitä punanaamaintiaaneja kööri pullollaan ;)

Muistakaa jo perinteeksi muodostuneet glitteraurinkorasvat! Siellä kärventyy nahka suhteellisen urakalla, muistakaa se. Aika usein kuultu se "minä mitään rasvoja tartte" ja sitten on niitä punanaamaintiaaneja kööri pullollaan ;)

Mä olin just tulossa kirjottaan tästä, eli muutama vinkki niille jotka ei ole ennen käyneet ja haluavat, että homma menisi mukavasti.

• Aurinkovoide: Semmoinen missä on glitteriä on kuulemma tosi hyvä
  • Peittävää vaatetta: Mä oon lähes kalju, joten otan sellaisen terroristihuivin kun se peittää pään, korvat ja kaulan.
  • Vettä: Tuolla on moni kuivunut aika hyvin. Alkoholijuomat ei hirveän hyvin nesteytä.
  • Ruokaa: Tarpeeksi. Ei pelkästään sipsejä yms. vaan ihan oikeeta ruokaa. Vaikka alkoholia ei joisikaan niin pari proteiinipatukkaa tai rahka ja 0.5l vesipullo ei riitä - tai näin mulle on kerrottu.
  • Istuinalusta, maassa on lähes 100% varmasti linnunpaskaa kun suokissa kerran ollaan. Todennäköisesti siellä on myös muurahaisia.

Muutama vinkki niille jotka ei oo ennen hengannu ulkona...:D
Päiväkodissakaan ei ohjeistettu näin hyvin...

Joo joo hyvästähän se vaan on

Tuo vesi ei ole välttämätöntä tai on lähinnä ulkoilijan harjaantuneisuudesta riippuvainen varuste. En ole nähnyt monenkaan puistojen vakioasukin kantaneen vettä mukanaan, mutta monenmoista muuta juomaa niiltä on kyllä löytynyt. Uskoisin, että perus pakkislainen voi hyvin korvata vesipullon varustuksestaan jollain muulla oleellisemmalla.

Edit. Itse ajattelin kyllä ottaa vettä mukaan.

Hei mihin kellonaikaan ollaan kokoontumassa? Nähdäänkö siinä kauppatorilla ennen ja siitä yhtämatkaa? Terveisin uusavuton :D

rasvis sanoi:
Tapaaminen taas siinä kaupan edessä klo 13:00. Jatketaan siitä kävellen etsien jotain hyvää paikkaa.

Ja siis "se kauppa" on siis suomenlinnan siwa.

Edit: Siis mä nyt oon luvannut tohon aikaan olla siellä. Saa nähdä oonko yksin. Todennäköisesti suurin osa porukkaa tulee tuonne pikkuhiljaa iltapäivän mittaan.

Me tullaan varmaan vasta iltapäivästä, kun hostelliin saa tungettua kamat vasta klo 15.00. Onko sama pääkallopaikka kuin viimeksi? Ja onko siellä jotain opasteita jos muistini ei pelaa suunnistamiseen? :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom