Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilman kipua (henkistä tai fyysistä) ei ole kehitystä.

314owhz.jpg

Olisiko mahdollisesti ketään autollista manselaista joka haluis noukkia mut lauantaina kyytiin Ylöjärveltä ja näin ollen ottaa minut bensoja jakamaan? Mielellään lauantaina lähtö ja sunnuntaina takas.

Mahollisesti onnistuu kyyti multakin. Pittää isolle kirkolle lauantaina ajella ja varmaanki sunnuntaina sitte takas. Miittiin siis en tule mutta kun ois samaa suuntaa tiedossa. Mites noi kellon ajat eli lähtöä jne??

Joo, puumaoutletti vois toimia tälläsillä ilmoilla, vaikka paikka onkin täysin perseestä. Kannatan!
Mä en. Ennemmin vaikka kävelen helvetin porteista sisään kuin tuon kyltin alta peremmälle. Itse suosin varmasti jotain jatkopaikkaa, jossa ei tarvitse seurata parasta ennen päiväyksen ylittäneiden mammojen ja pallikarvat juuri kasvattaneiden sällien keskinäisiä soidinrituaaleja. Silläkin uhalla, että lopputulos on tämä:

1338358937470_3020845.png

Mä en. Ennemmin vaikka kävelen helvetin porteista sisään kuin tuon kyltin alta peremmälle. Itse suosin varmasti jotain jatkopaikkaa, jossa ei tarvitse seurata parasta ennen päiväyksen ylittäneiden mammojen ja pallikarvat juuri kasvattaneiden sällien keskinäisiä soidinrituaaleja. Silläkin uhalla, että lopputulos on tämä:

Miten ois murrosiän loppuvaiheella olevien seuraaminen? :D

Ja mää en tuu jatkoille. Onpi nääs paremmat bileet tiaros!

Oli puhetta, että etkopaikkana perjantaina olisi tuo mummotunneli. Lauantaina siellä voi olla niin valtava tungos, että sinne ei kannata isolla pakkisporukalla mennä.

Mahollisesti onnistuu kyyti multakin. Pittää isolle kirkolle lauantaina ajella ja varmaanki sunnuntaina sitte takas. Miittiin siis en tule mutta kun ois samaa suuntaa tiedossa. Mites noi kellon ajat eli lähtöä jne??
Minä tässä juuri selvittelen että lähteekö Vilu Multisiltalaisittain bussilla vai onko nyt ajohommia tiedossa. Palaan asiaan vielä :)

Jatkopaikaksi vois miettiä jotain ei-niin-suosittua mestaa ihan vaan sen takia, et jos on isommalti porukkaa lähdössä jatkaan ni mahdutaan sisälle. Tämä siis sillä oletuksella että halutaan pitää porukka jotenkin kasassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom