Suomenlinna-miitti la 26.7.2014 TULE MUKAAN!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
rasvis
Puka
Esta
Maddox
Sami81
LaihaLohtu
Max131
stocker
PappaS
Reetta
SIC-
Kride
IMP
Mika1979
Pasoo
Katski
Mik99
Wombut
Blindi
Grandie
Hansu
Ginger81
alexandrantonia + avec
slEmppa
Vilu
J..
desto
Winsu
Soppaluu
heinikko
Sanuzki
kingtoni
nigster
ophidian
Sanze
Oranki
Ariell
LeaveNoRetreat
Ksiina + poju
headset
Toad
J3pa
invisus
Yo-Yo77
Mathias
beginner
T-Byrd
jal8eni
Weak
Suttura
Spear
Cherriu
panaani
jc-
Metalhammer
hkuja
Lemminkainen
JudoHemmo_85
no-body

Kai minäkin sitten tulen poikkeamaan, kun ei taida olla fiksumpaakaan tekemistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko mahdollisesti ketään autollista manselaista joka haluis noukkia mut lauantaina kyytiin Ylöjärveltä ja näin ollen ottaa minut bensoja jakamaan? Mielellään lauantaina lähtö ja sunnuntaina takas.

Olisiko mahdollisesti ketään autollista manselaista joka haluis noukkia mut lauantaina kyytiin Ylöjärveltä ja näin ollen ottaa minut bensoja jakamaan? Mielellään lauantaina lähtö ja sunnuntaina takas.

Äläsnyt vielä. Mä tiedä huomenna paremmin ton oman ohjelman, että ehdinkö tuleen ja miten. Eli auto löytyy, mut kuski enää puuttuu.

No ehkä harvoille ja valituille olen käytettävissä, jos en ole nauttinut liikaa tulilientä.

Me ollaan heinikon kaa niitä harvoja ja valittuja..eikös niin oranki?:D ja mulle eka päähieronta..oon vieläkin mustis heinikolle kun en ite kerinny viimeks:(

Hei nyt tsemppaus päälle ja perjantain pre-miittiin!

Niin ja vetäkää ihan rauhassa kermalikööriä ja jallujanne, itse juon tomaattimehua.

Joojoo, kaikki saa! Jonotusnumerot käyttöön vaan. :)

Heinikko ensin, koska lupasin jo pakkisristeilyllä, mutta jos on muita halukkaita, niin eiköhän se onnistu.

Minullekin?

Mitään ei oo sovittu mutta eiköhän me jossain keskustan kupeessa pyöritä niin turistitkin löytää paikalle. Ehdotuksia vaan paikasta kehiin!:)

Espalle juomaan pussikaljaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meikä on helsingisä joskus 17-18 ja sitten pitää käydä puvun takki sovittelemasa ym. Mää voin tulla sitte sinne missä porukkaa on, mielellään kuitenkin johonki keskustaan ku mihinkään muualle ei kyllä osaa tulla;D

Mitään ei oo sovittu mutta eiköhän me jossain keskustan kupeessa pyöritä niin turistitkin löytää paikalle. Ehdotuksia vaan paikasta kehiin!:)

c09a97dcddefd7eee02b255983d58c39.jpg

Kiva kun kerroit. Oranki alan ammatilaisena voi varmaan hoidella sen puolen, mä pysyttelen selässä.

Ymmärrät varmaan miten kaksimieliseltä tuo kuulosti... Kiitos kuitenkin tarjouksesta, mutta pidättäydyn Judiksessa ja stockerissa, koska ne on tuttuja ja kai taudittomia. Ja lopetan kännioffitopikin oma-aloitteisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom