Suomenkielinen energiantarve laskuri yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Antoipa korkean tarpeen minulle, melkein 3200 kcal... :urjo:
Taas lisää painetta syömispuolelle.

Tuollakin on, pitää vaan tietää liikunnan aiheuttama kulutus suurinpiirtein:

http://www.**********/kalorilaskuri.html

Eräässä Fitness-lehdessä oli arvioitu, että työssä tuoliin sidottu, kotona sohvalla viihtyvä ja kolmesti salilla viikossa käyvä 65-70 kg mieshenkilö kuluttaa n. 2500 kcal, kun ei siis haeta massaa. Että siitä saa kyllä hyvää osviittaa.

aivan loistava sivusto. Kiitos.

tuoltakin tuli päivän tarpeeksi 3999kcal :D
bulkkikaudella menee kalorit vajaaseen 4000 kaloriin ja silti paino nousee

Saatta olla jonkun verran heittoja ton virtuaaliravintolan ravintoarvoissa.Vai onko siellä esim rahka,raejuusto ja muut hässäkät laskettu vähärasvasempien vaihtoehtojen mukaan? Tarve noin.3600 kcal/päivä.Ite sain laskettu vaa 2836 kcal päivälle. Täytyy vissii ruveta syömää enemmän ja pitää jonkunlaista ravintopäiväkirjaa et rupeis lihaa tarttumaan.Jos kokeilis aluks syödä vaikka joitain 4000 kcal päivässä.2,5 vuotta oon reenaillu säännöllisen epäsäännöllisesti ja massaa ei meinaa tulla.Voimaa on kyllä selkeesti kertyny.2,5 vuotta sitte työterveystarkastuksessa painoin 73kg ja nyt 75kg.
Tarttes tehrä jotain!

mullekin heitti melkee 4000 kcal/vrk

Arvioitu energiantarve: 4509.8 kcal päivässä
18.9 MJ päivässä

voi saatana, pitää vissiin ruveta syömään. =D

~4000kcal heitti laskuri päivittäisen tarpeeni, jos tuo pitää edes yhtään kutinsa niin tarvii ruveta vissiin nostamaan päivittäisiä kaloreita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm... laskurin mukaan 90min kamppailulajitreeniä keskiverto (vauhdikas) intensiteetillä vaatisi 1350kcal energiaa. Toisaalta jos peruskulutus on siinä 3400kcal ja päälle vielä salireenin vaatimat plussaenergiat niin kuulostaa kyllä aika isolta määrältä 78kg ihmiselle... :eek:

Phuuh.. 4589.2 kcal päivässä pitäis saada. Hyvin kyllä huomaa kun on tullut muutakin liikuntaa runsaasti mukaan nyt kesän jälkeen niin kokoajan tuntuu mukavasti kiristyvän, vaikka söisi kuinka paljon.

Oujes. Näiden nettilaskureiden mukaan energiansaantini on ollut reilusti miinuksella, vaikka puntarissa näkyy melkoinen määrä plussakiloja kuukaudessa.

Eipä taida ihan pitää paikkaansa. Laitoin arvoiksi:ikä 16,pituus 180,paino 78 ja aktiivisuusluokka 3 (käyn salilla 4krt/vko) ja mun pitäis muka syödä 4400kcal per päivä...taitaa jäädä syömättä :urjo:

ipe-88 sanoi:
Eipä taida ihan pitää paikkaansa. Laitoin arvoiksi:ikä 16,pituus 180,paino 78 ja aktiivisuusluokka 3 (käyn salilla 4krt/vko) ja mun pitäis muka syödä 4400kcal per päivä...taitaa jäädä syömättä :urjo:

Laskeppas uudestaan...pitäis tulla n.3600kcal.Ei näihin tartte paskanjauhanta lisiä laittaa niinkuin penkkitulokseen. :D

kimmo2543 sanoi:
Laskeppas uudestaan...pitäis tulla n.3600kcal.Ei näihin tartte paskanjauhanta lisiä laittaa niinkuin penkkitulokseen. :D
Hups! Niinhän siitä tuleekin,tais olla jossai kohtaa kirotusvire :nolo:

Back
Ylös Bottom