Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Ihmeellistä kyllä, itsekään en pahemmin kuteita tai krääsää osta muualta kuin Stockalta. Åbo-boobo on täynnä kaiken maailman liikkeitä naisille, mutta miehille löytyy vain jotain lökäpöksy-fruittari-säbäpoikien farkkuliikkeitä. Ja sitten Dressman, jota välttelen kuin paiseruttoa.-ei mitään ostettavaa muualta kuin stokkalta
-missit piilottelevat itseään tai niitä ei ole
Stadissa on vallattoman mukavaa tämä arkkitehtuuri, vanhaa hienoa arvorakennusta toinen toisensa vieressä.
Borgå pitäis polttaa maan tasalle - siellä on niitä kamalia ruotsinkielisiä. ;)
Mä heitin tuon vitsinä. Ei mulla ainakaan ole mitään ruotsinkielisiä vastaan.Ja yhtä suuri läjä asennevammaisia "suomensuomalaisia" juntteja.
Kauniita kuvia:hyvä:Stadissa on vallattoman mukavaa tämä arkkitehtuuri, vanhaa hienoa arvorakennusta toinen toisensa vieressä.
Tässä on Oulusta video joka kertoo mielestäni hyvin minkälaista on asua Oulussa - Talvella tuiskuttaa ja kesällä paistaa aurinko.Oulussa on sopivasti ihmisiä ja vieläpä erittäin mukavia sellaisia. Tottakai sitä vielä lisäksi vetää vähän kotiinpäin eli synnyinseutunsa suuntaan.
Lappeenrannassa myös haisee ja jos siellä ei joskus haise, tulee haju sitten Imatralta saakka.
.
Oikeastiko olisit valmis asumaan vaikkapa Imatralla? Totuushan on että siellä haisee, vaikka asukkaat ovatkin siihen kammottavaan hajuun tottuneetkin eivätkä sitä enää tiedosta, vai pitäisikö sanoa että eivät tahdo tiedostaa. Tuo on kyllä viimeinen paikka Suomessa jonne muuttaisin, ihan sen hajun vuoksi. Eikä nyt voi olla kovin terveellistäkään hengittää semmosta saastepilveä mitä ne piiput laskevat.Harvemmin mun käsittääkseni Imatralla se haju on ketään häirinnyt. Raumalla nyt joskus on tuoksahtanut vähän voimakkaammin, mutta vitun neitimeininkiä valittaa moisesta. Kyllä jossain landella sianpaskalla lannoitetut pellot haisee kahta kauheammalle kesäisin.