Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En olis noin varma, kun et edes tunne mua. Ja mitä tuohon nigsterin kysymykseen tulee, vähän kaikki täällä vituttaa. Mä olen viettäny muksuna kesät talvet muutamissa eri kaupungeissa, jopa ulkomailla, ja voin mielipiteenä sanoa Turun olevan erityisesti ihmisten suhteen tylyin paikka. On täällä pirun mukaviakin, suurin osa kavereista täältä suunnalta, mutta ulkopuolisten ei-tuttujen suhteen en ole koskaan vihannut yhtä paljon ketään muita kuin Turun seudun populaa. Ja vertailukohteet eivät perustu mihinkään kahden päivän lomareissuun idyllisessä pikkukylässä tjms. Sitten on vielä rumaksi rakennetut alueet, mutten niistä nyt lähde väätämään kättä, sillä ne ovat pikkuseikkoja ja niitä löytyy kaikkialta.
ja vastapainoksi ettei todellisuus pääse unohtumaan.Helsingille lisää pisteitä, täällä on leuto talvi, semmoinen synkkä, mutta lämmin. Vituttaa pakkaset. Stadissa voi vetää kesätakilla 24/7.
Ja arkkitehtuuri, oooooh.....
Stadista löytyy kyllä siistejä mestoja myös talvisin, mutta niin varmaan lähes jokaisesta muustakin kaupungista.
Olen aina tykännyt Tampereesta. Helsinkin alkaa pikkuhiljaa tuntua loistavalta
Turku on RUMA
Metro?;)
Metro?;)Helsinki on kyllä melko perseestä kaupunkina. Lauantaina joutui käymään keskustassa pitkästä aikaa ja heti rupesi verenpaine nousemaan. Muutamia kauniita kaupunginosia löytyy, mutta onhan tuo keskusta onnistuttu pilaamaan huonolla suunnittelulla ja purkamalla vanhoja rakennuksia. Liikkuminen kaupungissa on hidasta ja erityisesti sen läpi kulkeminen itä-länsi -suunnassa on vaikeaa. Suurin ongelma on mielestäni liikennesuunnittelu kaupungissa ja asennevammaiset ihmiset.
Lauantaiaamuna heräsin kotona linnunlauluun. Kämpän ikkunat voi avata huoletta ja ei tarvitse murehtia metelistä, tai että katupöly ja pakokaasut tunkeutuu asuntoon sisään. Parvekkeella istuessakin näkymä on vehreä ja rauhallinen. Ei tehnyt mieli lähteä Helsinkiin.
Sama juttu. Muutama kilometri keskustasta.
Mä en vain ole osannut erotella ihmisiä kaupungeissa. Inska, miten se asennevammaisuus niinkuin ilmenee? Jotain konkreettista varmaan on ja otantaakin? Ja lintuja nyt on muuallakin kuin JKL:ssä :D