Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain perusteluntynkää voisi laittaa myös.
Mikä ihmeen wannabe-turkulainen? Mun mielestä Turussa ei ole mitään vikaa, vaikka olen täällä itsekin yli 15 vuotta jo asunut. Kerro sitten lähes elinikäisellä Turku-kokemuksella varustettuna yksilönä mikä täällä on niin perseestä, jota yli 15 vuotta täällä asunut ei vielä pysty ymmärtämään?Niin mä muutankin. Turku on paska paikka, perustuu muuten liki elinikäiseen kokemukseen. Eikä tuommoista kommenttia wannebe-turkulainen pystykään käsittämään.
Tarkoitinkin Turkulaista käsitteenä. Tai vaikka olisin kirjoittanut sen boldatulla, se ei muuttaisi asiaa mihinkään suuntaan.Turkulainen kirjoitetaan muuten pienellä. Vink, vink.
Asuu täällä pitkään, niin ehkä ymmärtää, ehkä ei.
En olis noin varma, kun et edes tunne mua. Ja mitä tuohon nigsterin kysymykseen tulee, vähän kaikki täällä vituttaa. Mä olen viettäny muksuna kesät talvet muutamissa eri kaupungeissa, jopa ulkomailla, ja voin mielipiteenä sanoa Turun olevan erityisesti ihmisten suhteen tylyin paikka. On täällä pirun mukaviakin, suurin osa kavereista täältä suunnalta, mutta ulkopuolisten ei-tuttujen suhteen en ole koskaan vihannut yhtä paljon ketään muita kuin Turun seudun populaa. Ja vertailukohteet eivät perustu mihinkään kahden päivän lomareissuun idyllisessä pikkukylässä tjms. Sitten on vielä rumaksi rakennetut alueet, mutten niistä nyt lähde väätämään kättä, sillä ne ovat pikkuseikkoja ja niitä löytyy kaikkialta.Hei, jos et sä pärjää turussa niin et pärjää kyllä missään!
Viikonlopun amikset tulevat Nastolasta, Orimattilasta, Kärkölästä (Järvelä) ja kenties Heinolasta.Lahti:
-Kokonaisuudessaan kenties koko Suomen kolme ankeinta kaupunkia. Tylsiä, ankeita ja juntteja. Amismeininkiä (kliseenä) mitenkään väheksymättä; kuvaa se täydellisesti näitä kolmea.
Viikonlopun amikset tulevat Nastolasta, Orimattilasta, Kärkölästä (Järvelä) ja kenties Heinolasta.
EDIT: Sun nimimerkki on eräs alue Lahessa, pahoittelen.
Eiköhän niitä joka paikassa ole.No kyllä noita on täällä Lahessa ihan omastakin takaa. Tosin ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole.:thumbs:
Viikonlopun amikset tulevat Nastolasta, Orimattilasta, Kärkölästä (Järvelä) ja kenties Heinolasta.
EDIT: Sun nimimerkki on eräs alue Lahessa, pahoittelen.
Toi on hauska kun Rollolaiset aina vetää ton siltakuvan ja kertovat miten kiva kaupunki on. Mitä hiton väliä tuolla sillalla on?
Taitaa jyrätä.Jostain syystä lähes kaikki kaupungit, joissa ei ole yliopisto- tai korkeakoulukulttuuria, ovat näyttäytyneet itselleni sisäänpäinkääntyneinä ja kuppikuntaisina. Yllä mainitut kylät myöskin. Vieläkö muuten Heinolassa jyrää?
Joo, mä katoin kans heti, että nyt on kyllä studion lavasteet kuvassa...