Suomen pahin slummi?

mattibodari sanoi:
Oulun uusimmaksi pummialueeksi on nousemassa kaakkuri, kaikki pummit ovat liikkumassa sinnepäin, koska sinne on nousemassa uusi ja iso asuinalue.

toivottavasti ei nouse..on ihan mukavan olosta seutua..mutta toisaalta cittari/alko vieressä..siitä on pummin hyvä noutaa päivän eväät.. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollu hesaria jakamassa joskus malmin ja pihlajamäen alueella ni voin sanoa, että ei oo ainaskaa yöaikaan mitään herkkualuetta liikkua:( Ja sit tietysti valtaa muilta slummeilta on viemässä hakunila..

long-john sanoi:
ironchef mistä noi sun kuvas on?

Ensimmäinen kuva oli Varissuolta missä koko ikäni olen asunut.
Toinen on Lausteelta missä käyn lähes päivittäin.

Kyllähän noita "spurguja" ja eri kansalaisuuksia ja ihonvärejä löytyy joka paikasta.. täältä ehkä vähän enemmän. Enkä ole huomannut että "spurgut" puukkohippaa muuta kuin kanssakumppaneiden kanssa leikkisi tai sen enempää häiriötä aiheuttaisi.

Mustalaiset on sitten asia erikseen, mieluummin kiertää vähän kauempaa kun näkee että vastaan ollaan tulossa.

Tietoisku: Varissuo on n. 5000-6000 ihmisen paikka jossa viime tarkistuksen mukaan asuu 27 eri kansallisuutta. Mikään ihmekkään jos "kulttuurillisia erovaisuuksia" löytyy ja meno äityy joskus vähän villimmäksi.

SimmarumSummarum: Varissuo / Lauste / Halinen - akseli Turussa ei todellakaan ole niin paha kun se ennen oli. Rauhassa minä olen saanut taaperrella.

Edit: Typo

Karhu35 sanoi:
Varissuo ja Halinen Turusta...:itku:
Halisissa on kyllä aivan käsittämättömän paljon tummaihosia ja kaiken maailman pakolaisia. Hyvä jos yhden syntyperäisen suomalaisen seasta löytää. Ylähalisissa on onneks sentään vähän enemmän niitä suomalaisia ja muutenkin vähän rauhallisempaa. Varissuolla taas on aivan sama missä päin oleskelee, yhtä kamalaa joka puolella. :curs:

Ihmetyttää vaan että missä ovat Helsingin Jakomäki, Vantaan Korso ja Espoon Soukka? Onkos nämä kenties entiset pahimmat kaupunginosat nykyään nostaneet tasoaan? Tyhmänä kysyn kun en ole käynyt aikoihin.

lieska sanoi:
Puistola ainakin baarien osalta, olin joskus puistolan pub pamelassa käymässä ja baarissa ei näkynyt ketään muuta kuin jotain pissiksiä+pikku-ganstereita(15-20v), (25-35v) tatuoituja pöllöjä, eronneita keski-ikäisiä alkoholisoituneita äijiä ja skinhedejä. Kaikilla oli yksi yhteinen tekijä , kaikki olivat helvetin kovia jätki , mutta kuitenkaan kenestäkään ei ollut loppupeleissä mihinkään.

Kerros nyt koko tarina loppupelit mukaan lukien!

123jippo sanoi:
Ihmetyttää vaan että missä ovat Helsingin Jakomäki, Vantaan Korso ja Espoon Soukka? Onkos nämä kenties entiset pahimmat kaupunginosat nykyään nostaneet tasoaan? Tyhmänä kysyn kun en ole käynyt aikoihin.

Ainakin Espoon Soukka oli ihan normaalin oloinen paikka kun vuosi pari sitten kävin...

Varissuolla on muutamia hauskoja kerrostalojen pihoja, joissa tuntee olevansa ulkomailla. Muovipusseja roikkuu ikkunoista, paskana olevia autoja parkkipaikalla, ulos kannettuja huonekaluja pihalla kasassa, mitä ihmeellisemmin asennettuja lautasantenneja roikkuu missä sattuu, porraskäytävä poltettu sytkärillä karrelle ja kaikki levyseinät potkittu vituilleen ja haju mitä parahin. Tässä oli mun viimeisin visiitti yhteen noista kerrostaloista varissuolla ja en todellakaan tuntenu oloani mitenkään tervetulleeksi. Samantien kun päästiin autosta ulos niin mustalaiset oli kauppaamassa moottoriöljyä kaverille :lol2: ei ostettu...

mattibodari sanoi:
Tiedän hyvin luotettavasta lähteestä, että suuri osa Oulun rikoksista tehdään meritoppilan alueella. Ja vielä muutan tonne kohta.:eek:

Kaukovainiolla kävin vasta, se paikka vasta ankea onkin, varsinkin siitä ostarin vierestä.
Hyi saatana, sinne ei ikinä.

.
Ostarin viereinen alue on kyllä aika karseeta kaketsulla. Itse en taas ikinä muuttaisi rajakylään hyi saatana mikä mesta :) , isukki asu siellä. Sieltä on niin pitkä matka keskustaankin että huhhuh.
Tuo sun luotettava lähde nuissa rikostilastoista on siinä mielessä oikee että tuo meritoppila kuuluu sinne kärkisijoille, mutta sitä ennen tulevat ainakin tuira ja keskusta, listahan oli about vuosi sitten kalevassa.
PS rajakylä meni kaukovainion edelle siinä tilastossa ja moni muukin alue mutta ei voi muistaa mitkä kun on sen verta aikaa kun niitä "tilastoja" oli. Kaketsu oli aikalailla häntä päässä tilastoissa tai monen muun rauhallisen paikan kans aikalailla samoissa eli rikoksia suunnilleen saman verran.

pori1980 sanoi:
oujee sampola on kyl aika saastaa.. ja impola..:curs: pormestarinluoto on jo hiukan parempaan päin mut en sinne kyl ikinä muuttais. :urjo:

Joo meikäläinen on ollut kesätöissä (kiinteistöhuolto firmassa) Sampolassa kahtena kesänä.
Juopot oli jo aamu 7 juomassa hiipivää hölmöä puiston penkillä & tanssimassa tangoa. :kippis1:

kauppa keskuksen edusta on hieman rauhoittunut , koska 2 kouvonraitin taloa muuttui vanhusten taloksi. :)

Kimmo sanoi:
Pientä tarkennusta, eli tarkoittanet meri-rastilaa, etkä ns: vanhaa Vuosaarta ?.
Itse asun vuokissa, en Aurinkolahdessa, vaan toisella puolella, 300 metriä merenrannasta, ympärillä ainostaan omistusasuntoja, ja kyllä, olen viihtynyt.
Naapurit todella mukavia, naapureiden värikin on yhtä kalvakka kuin itsellä, hyvät lenkkeily/ulkoilumaastot jne.
Aika kumma se kyllä on, että vanhalla puolella asuu ihan eri tyylistä porukkaa kun muualla. Huono juttu on, että jokasella 15-vuotiaalla tuntuu olevan siellä skootteri, joilla päristellään pitkin pururatoja 24/7.

Kyllähän itä-helsinki on ihan kauhea slummi. Kerrankin muistan kun yksi romani tuli erittäin uhkaavasti pyytämään minulta tupakkaa :eek: . ja kerran näin kun eräs mies humalassa virtsasi kadulle :eek: . Niin ja muistanpa vielä erään erittäin vaarallisen tilanteen kun kolme 45kg somalia puhuivat erittäin kovaan ääneen ostarilla ja lähes uhkailivat ihmisiä :eek:

mitä mä oon kuullu niin lausteella pulsuille olis annettu jotain laattoja ja muita tavaroita sinne mettään ettei ne siin kaupan/pubin edessä olla, vaan saa siel mettäs ryypiskellä

Eíkai sitä voi sanoa slummiksi mutta varsin paljon on Kuopiossa pieneen asutusalueeseen nimeltä Inkilänmäki on pesiytynyt narkkeja ja alkoholisteja.

[orig. JammuSetä]Omalla listallani aika korkealle sijalle pääsee kuopion Petonen. Löytyy mm. kaupungin vuokra-asuntoja ja muutama tyypillinen pieni lähiökuppila, joista ehkä legendaarisimmassa maineessa on Karhunpesä...[]

Enpä voi täysin olla samaa mieltä, tosin en ihan petosen keskustassa asunutkaan. Mulla oli pari vuotta sitte vuokrakaksio saunalla kys. alueella, rivarin pätkä, ja viihdyin mainiosti. Vuokra oli todella kohtuullinen uudessa taloyhtiössä, ja kaikki niin hyvässä kunnossa kun vaan voi. Siitä oli karhunpesään matkaa jotain puolitoista, kaks kilsaa, joten sekin tietty hidasti nistien jne vauhtia...tiedä sitte mitä ne nykyään touhuaa sielläpäin..

Ite oon koko elämäni asustellu malmi/pukinmäki akselilla ja elossa ollaan. Aika turvallista seutua loppujen lopuks.

Huhtamo sanoi:
Helsingissä pahimmat alueet ovat ehdottomasti Myllypuro... blaablaa... Kontula

Näiden lähimaastossa asun sekä päivittäin paikoissa asioin ja tähän mennessä hurjimmat "tilanteet" ovat olleet, kun manne yritti myydä tupakkaa ja känniääliö huusi kovaan ääneen "esbalamwa mmmhhh... perkele!" ja sammui. Kova slummimeininki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom