ironchef sanoi:Kråkkärret:
Tos ylemmäs kuvas näyttää iha ku sielt olis trombi tulossa... hämääkö kuva vai miten on??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ironchef sanoi:Kråkkärret:
Siellä on varmaan roskakatos tulessa.Jorkka sanoi:Tos ylemmäs kuvas näyttää iha ku sielt olis trombi tulossa... hämääkö kuva vai miten on??
rafael30 sanoi:Näiden lähimaastossa asun sekä päivittäin paikoissa asioin ja tähän mennessä hurjimmat "tilanteet" ovat olleet, kun manne yritti myydä tupakkaa ja känniääliö huusi kovaan ääneen "esbalamwa mmmhhh... perkele!" ja sammui. Kova slummimeininki.
SnakeVee sanoi:...In the ghettooooo...
D.Yates sanoi:Ei ole mielestäni Hervanta edes 2. sijalla. Tampereen hirvein paikkahan on keskusta, joka kerää niin nuorison kuin keski-ikäiset, sekä kaikki lähikuntien isänmaallishenkiset jurpot illanviettoon. Vanhan kirjaston puistossakos niitä välienselvittelyjä on pidetty? Keskustassa on myös ollut noita kännyköiden 'lainauksia' ym ryöstöjä välillä paljonkin.
Kakkossijalla on tammela, jossa narkkitiheys lienee tampereen kärkeä. Nekalassa ja Härmälässä on kaikki muuten vain alkoholisoituneet. Härmälässä taisi joku nuori kuolla subutexin käyttöön hiljattain. Pispalassa juoppokulttuuri on aivan omaa luokkaansa.
Hervanta on aika rauhallinen, joskin pahoin kahtiajakautunut. Toisella puolella on 70-luvun elementtitalot ja toisella tyyriit kerros- ja omakotitalot, Nokia, Poliisikoulu, TTKK, VTT, ym.
Bussikuskin kanssa kun jutustelin, niin hirveimmät yölinjat kulkee nykyään Atalaan ja Linnainmaalle. Hervanta on kuulemma rauhallisimmasta päästä.
Joo,Hervannan maine juontuu lähinnä 70-80-luvuilta.Oli se kumma kun junnuna pelattiin hervantalaisia vastaa futista,niin just niissä matseissa sattui olemaan ne ronskimmat kähinät.jannepoo sanoi:Ihmettelen mistä ihmiset repii näitä hervanta antipatioita, lähinnä tuntuu siltä että niitten ihmisten mielestä jotka eivät itse ole asuneet hervannassa se on suorastaan maanpäälinen helvetti.
Täällä on tullu nyt kuutisen vuotta asuttua ja ihan rauhallinen paikka, tottakai kun suht pienellä alueella asuu 40 000(?) ihmistä, sieltä saattaa löytyä pari vähemmän onnistuneesti elon tiellä tallaavaa yksilöäkin, mutta mistäs ny ei noita spugeja löytyis.
Paljon pahempana pitäisin jotain pääkaupunkiseudun lähiöitä mutta koska muillakin tuntuu menevän tämä ghetto-kauhistelu niin paljon metsään niin on varmaan parempi olla arvailematta ilman omakohtaisia kokemuksia yhtään mitään.
En sitten tiedä onko hervanta jossainvaiheessa ollutkin ihan maineensa veroinen mutta enään se ei kyllä sitä ole.
Kostaja X sanoi:Eikö Hervanta ole edelleen Suomen suurin lähiö? yli 30 000 ihmistä?
BadHair sanoi:No ei Tesomallakaan (Tampere) mitään ihanaa ole.
Tampereen keskustassa en o kertaakaan pelännyt mitään.
D.Yates sanoi:En minäkään missään pelännyt ole, mutta mulla onkin toki takana vuosia Hervannassa :lol2:
Kauppiksen kämpissä? En sitten tiedä, oonko vaan sattunut sopivasti paikalle kun siellä on jotain ihme säätöä meneillään, mutta en ole vielä törmännyt yhtä rauhattomaan paikkaan ku Vaasankatu. Kurvi ja Sörnäisten metroasemakin on hyvä paikka bongata avohoitopotilaita/nistejä ja sekoilevia juoppoja. Mä kyllä voisin ihan hyvin asua alueella...Zappo sanoi:Itse asuin 4,5 vuotta kustaa vaasan yläkerrassa.
Huhtamo sanoi:Itäkeskuksessa metrolinja jakautuu kahtia. Toinen puoli todella mukavaa seutua, puhtaita alueita, lapsiperheitä ja kivoja rakennuksia eli Puotila-Rastila-Vuosaari. Toinen puoli taas ihan satavarmasti Helsingin pahinta aluetta eli Myllypuro-Kontula-Mellunmäki. Kaikki nämä alueet lukeutuvat itä-helsinkiin, mutta itiksessä se jotenki jännästi jakautuu kahdeksi eri maailmaksi.
masai1967 sanoi:Taidat itse asua soppujen kanssa siellä rastilan eedenissä.
Itse asun Mellunkylässä, (1km Kontulasta ja Mellunmäestä) joka on erittäin rauhallista ja kivaa aluetta.Kerrostaloja ei ole ollenkaan vaan ok ja rivitaloja sekä muutama pienkerrostalo.Ryssiä on jonkun verran mutta ei niistä minulle ole haittaa ollut.
masai1967 sanoi:Taidat itse asua soppujen kanssa siellä rastilan eedenissä.
Itse asun Mellunkylässä, (1km Kontulasta ja Mellunmäestä) joka on erittäin rauhallista ja kivaa aluetta.Kerrostaloja ei ole ollenkaan vaan ok ja rivitaloja sekä muutama pienkerrostalo.Ryssiä on jonkun verran mutta ei niistä minulle ole haittaa ollut.