Näin on.Karhu35 sanoi:Varissuo ja Halinen Turusta...:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on.Karhu35 sanoi:Varissuo ja Halinen Turusta...:itku:
Pisti vain silmään, niin piti päästä sanomaan.S225T sanoi:Espoo: Suvela. Paljon kavereita jo lapsuudesta asunut siellä, vaikken koskaan itse.
...
Eli EI yleistetä, kiitos.
...
jarkko sanoi:Pisti vain silmään, niin piti päästä sanomaan.
Itse Suvelassa asuvana voin sanoa, että olin yllättynyt, että on näin rauhallista seutua. Asun siis Suvelan rauhallisella alueella, Tuomarilan vieressä ja ympäristössä on omakotiasutusta, omistusasuntoja ym eli tämä seutu on todella rauhallista. Eri asia on sitten varsinainen "ongelma" Suvela.
& :piis:
jarkko sanoi:Pisti vain silmään, niin piti päästä sanomaan.
Itse Suvelassa asuvana voin sanoa, että olin yllättynyt, että on näin rauhallista seutua. Asun siis Suvelan rauhallisella alueella, Tuomarilan vieressä ja ympäristössä on omakotiasutusta, omistusasuntoja ym eli tämä seutu on todella rauhallista. Eri asia on sitten varsinainen "ongelma" Suvela.
& :piis:
Thimbou sanoi:Itse asun kyläpahasessa Hollolassa, mutta tässä omista kokemuksistani. Hirvein paikka missä aikaa saattaa viettää on Vuosaari(ei pahalla sielä asuvia kohtaan). Ilta kahdeksan jälkeen saa varoa missä ulkona liikkuu, kun nämä suomen ns. sorretut kansat ovat ulkona. En ole missään nimessä rasisti, mutta oma kokemukseni kertoo, että Vuosaari ei ole turvallinen paikka.
Spyder sanoi:Itelle tulee mieleen sellanen paikka jossain siinä kehä kolmosen vieressä...Kehäkeidas niminen baari
Kostaja X sanoi:Hervannasta vielä sen verran, ettei se ole ilmettään ihan itsestään parantanut. Yhteiskunta on pumpannut siihen aika suuren määrän massia. Esim. peruskorjaukset.
Dreamer sanoi:Hervanta on Tampereen 2. sijalla, mutta kyllä se ykkönen on minun mielestäni juuri NEKALA! Siellä asuu semmoisia määriä hörhöjä ja juoppoja, ettei ole tosikaan.
Zappo sanoi:Kai Suomen slummiksi vois nimetä koko Savon, eikö sieltä pakena kaikki kynnellekykenevät etelää.........
IronMind sanoi:Ei ole. Suomen suurin lähiö on Espoo.
lieska sanoi:Helsinki on kokonaisuudessa monta pientä lähiötä yhdistettynä. Suomen suur-slummi = Helsinki.
lepex sanoi:No eihän sitä nyt yhteiskunta maksa talojen peruskorjauksia vaan taloyhtiöt tai osakkeenomistajat. Mistä sää tollasta keksit?
Huhtamo sanoi:Niin on, Eira-Punavuori-Ullanlinna-Kaivopuisto-Töölö-Munkkiniemi-Marjaniemi-Aurinkolahti-Jollas-Kamppi-Ruoholahti-Lauttasaari-Kulosaari-Kuusisaari-Kruunuhaka-Katajanokka ym ym ym ym ym ym ym ym ym ym ovatkin Suomen pahamaineisimmat ja köyhimmät alueet :jahas: