http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121616457353_uu.shtml jep jep ei rikosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lion's Clubin jäseniä. Varma tieto. SirMax ja sen kilikalikaverit osasivat kertoa.No kerro sä fiksuna miehenä mikä rikos siinä on jos ei nää mitään salaista? Varmaankin hyvävelikerho taas junaillu päätöksen... vai miten se oli?
No näytä mulle se kohta laista, jossa urkkimisen yritys on määritelty rikokseksi. Ellei sellaista löydy, niin se ei ole rikos. Mutta eihän sua faktat kiinnosta, kun poliiseja pääsee syyttämään...http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121616457353_uu.shtml jep jep ei rikosta.
Miksei epäillä rikosta?Täysi porsaanreikä laissa? Eikö teidän moraalin mukaan tossa ole rikosta? Eli jos minä esim YRITÄN varastaa jotain ja jään kiinni ni saan syytteen, mutta tässä tapauksessa ku YRITTÄÄ tehdä rikosta ni kas kummaa, sellaista lakia ei olekaan että viranomainen olisi syyllistynyt rikokseen. Käyttäkäähän nyt vähän maalaisjärkeä perkele.
Jos tässä nyt hassuja vertauksia etsitään, niin syyllistyisitkö mopoautolla ylinopeuden yritykseen motarilla?Täysi porsaanreikä laissa? Eikö teidän moraalin mukaan tossa ole rikosta? Eli jos minä esim YRITÄN varastaa jotain ja jään kiinni ni saan syytteen, mutta tässä tapauksessa ku YRITTÄÄ tehdä rikosta ni kas kummaa, sellaista lakia ei olekaan että viranomainen olisi syyllistynyt rikokseen. Käyttäkäähän nyt vähän maalaisjärkeä perkele.
Jos vetäisit pääsi pois perseestä ja avaisit silmäsi. Ei tuossa missään puhuta siitä, että viranomaisille olisi erilainen kohtelu vaan siitä, ettei urkinnan yrittäminen ole rikos. Onko ylinopeuden yrittäminen rikos? Onko ylinopeuden suunnittelu rikos? Ei ole.Täysi porsaanreikä laissa? Eikö teidän moraalin mukaan tossa ole rikosta? Eli jos minä esim YRITÄN varastaa jotain ja jään kiinni ni saan syytteen, mutta tässä tapauksessa ku YRITTÄÄ tehdä rikosta ni kas kummaa, sellaista lakia ei olekaan että viranomainen olisi syyllistynyt rikokseen. Käyttäkäähän nyt vähän maalaisjärkeä perkele.
Jos vetäisit pääsi pois perseestä ja avaisit silmäsi. Ei tuossa missään puhuta siitä, että viranomaisille olisi erilainen kohtelu vaan siitä, ettei urkinnan yrittäminen ole rikos. Onko ylinopeuden yrittäminen rikos? Onko ylinopeuden suunnittelu rikos? Ei ole.
Uudelleen, näytätkö laista sen kohdan, jossa on sallittu virainomaisille erilainen kohtelu tuossa tapauksessa?
SirMaxilla jäänyt parit lukukinkerit väliin.Minkätakia jos kansalainen tekee ton saman ni se on rikos? Mikä erikoisoikeus viranomaisella on? Laki on laki ja maalaisjärki ja moraali on eriasia.
Ai jos kansalainen tekee haun tietokantaan jossa osa aineistosta on salattua eikä haulla esiin tule, hän syyllistyy rikokseen? Mihin rikokseen?Minkätakia jos kansalainen tekee ton saman ni se on rikos? Mikä erikoisoikeus viranomaisella on? Laki on laki ja maalaisjärki ja moraali on eriasia.
Minkätakia jos kansalainen tekee ton saman ni se on rikos? Mikä erikoisoikeus viranomaisella on? Laki on laki ja maalaisjärki ja moraali on eriasia.
Ei liene väliä, kun Suomen laki sanoo muuta. Rikoksen yrittäminen on rangaistavaa vain jäykemmissä rikoksissa, kuten henkirikoksissa.Minun maalaisjärjellä ajattelulla kyllä yrittäminenkin on rikos, sama teenkö sen itse vai poliisi vai palomies vai pappi.
Alun perin Poliisihallituksessa arvioitiin, ettei pelkkä koputtelu olisi rikos. Valtakunnansyyttäjänvirasto tutkii nyt, onko tällainen laintulkinta oikea.
Ai saakeli, SirMax saattaakin nauraa viimeisenä
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...s-auerin-tietojen-urkinnasta-ehka-esitutkinta
Mietityttää, että mistähän rikosnimikkeistä tässä selvityksessä lähdetään liikkeelle. Teoriassa kyseeseen voisi periaatteessa tulla tietotumurron yritys, mutta äkkiseltään katsottuna se vaikuttaisi tunnusmerkistönsä valossa ja (olemattomien) lehtitietojen perusteella vähintäänkin kaukaa haetulta. Toinen vaihtoehto olisi periaatteessa henkilörekisteririkos, mutta se edellyttäisi sitä että tietoihin olisi oikeasti päästy käsiksi. Muita potentiaalivaihtoehtoja en itse lonkalta keksi.
Jonkinlainen virkarikos tai virka-aseman väärinkäyttö vois olla mahdollinen..