Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Naene sanoi:
Joka tapauksessa nyt ne kamerat helvettiin

Mahdatko nyt olla ihan kärryillä ohjelman ideasta?

ja kyllä noi "kilpailijat" tietävät että niitä kuvataan kaikkialla.

Ei noilla ihmisillä ole nyt mitään yksityisyyttä kun ne on tonne mennyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fucit sanoi:
Mahdatko nyt olla ihan kärryillä ohjelman ideasta?

ja kyllä noi "kilpailijat" tietävät että niitä kuvataan kaikkialla.

Ei noilla ihmisillä ole nyt mitään yksityisyyttä kun ne on tonne mennyt.

Kyllä mä olen aika lailla samoilla linjoilla. Suihku/vessakuvaamisen etiikka voidaan toki kyseenalaistaa, mutta kyllä mun mielestä turha itkeä jos on tarkoituksella paskannettu housuun.

Nämä ihmisethän ovat huoranne...siis myyneet anonymiteettinsä markkinakoneistolle. Mitä muuta olisi voinut odottaa kuin suihkukuvaamista, *oikeesti*? Mun mielestä siinä vaiheessa kun kamerat kuvaa mun jokaista liikettä 24/7, on mun yksityisyys jo menetetty, eikä joku yksittäinen pimpsa/kikkeli -screenshotti enää tuntuisi missään.

Sen takia siellä on kamerat joka paikassa, että ei vaan jää mikään ihmissuhdekikkailu kuvaamatta. Ohjaajahan se sitten päättää mitä milloinkin näytetään. Eli ei kukaan katsoja pääse katselemaan suihkukameraa 24/7 vaikka haluaisikin.

Tosin kyllähän tuolta netistä löytyy muiden maiden BB-videoita, missä tapahtuu kuksimista, intiimien paikkojen sheivailua ja saunomisia jne... :eek:

Naene sanoi:
Mutta mikä helvetin järki on kuvata suihkussa ja vessassa?
En tiedä onko järkeä, mutta kuuluu formaattiin. Kaikkien maiden BB:issä on kuvattu suihkuissa, vessoissa ja sängyissä. Tuo koko ohjelmahan on tirkistelyä, ja osallistujat tietävät sen. Neliötäkään ei jätetä kuvaamatta.

Ja netti on täynnä BB-nakupelleilyä ja panemista, joten tämä meidän suihkussakäynti on alkua vasta.

Edit:Ja jos ihmisiä kiinnostaa niin Unkarin BB on ollut ehkä eksplisiittisin. 18 minuutin seksikohtauksineen :)

Voi jeesus, mitä kitinää...tottakai kuvataan joka mestassa tuolla talossa. Ja "yllättäen" saadaan parit tissikuvat heti leviämään netissä ja lööppien kanteen ja simsalabim, illan ohjelmaa seuraakin jo 50 000 katsojaa enemmän...

Joo, kyllä tais tehtävä epäonnistua siinä. Säännöissähän selvästi sanottiin että liekin pitää näkyä koko ajan, ja yhessä vaiheessa kamerakuvassa näkyi vaan hiillos. Eli jos se nyt hyväksytään, en ala.

BadTaste sanoi:
Tosin kyllähän tuolta netistä löytyy muiden maiden BB-videoita, missä tapahtuu kuksimista, intiimien paikkojen sheivailua ja saunomisia jne... :eek:

:kuvia:

Joo kyllä nuo tosiaan varmasti tietäävät että siellä joka paikkaa kuvataan. Mitä järkeä loppujen lopuksi koko touhussa olisikaan jos siellä ei kaikkea kuvattaisi? Silloinhan filmille ei saatais mitään ratkaisevia tapahtumia kun tyypit menis aina kameroiden katveeseen tekemään kaiken jännittävän. Riitelyt panemiset ja muut häslingit jäis näkemättä. :rolleyes:

Yllättävän viihdyttävä ohjelma tuo Big Brother vaikka formaattina tosi-tv onkin ihan bull shittiä. Ensin aattelin, että en katso koko ohjelmaa, mutta nyt oon jo ihan koukussa :hyper:
Originally Posted by Tähtityttö
Joo, kyllä tais tehtävä epäonnistua siinä. Säännöissähän selvästi sanottiin että liekin pitää näkyä koko ajan, ja yhessä vaiheessa kamerakuvassa näkyi vaan hiillos. Eli jos se nyt hyväksytään, en ala.
Eihän sieltä savun seasta kyllä mitään tulta näkynyt, mutta kamerakulmat oli vähän huonoja (Subilla norm. lähetys klo. 22-23) eli vaikea on sanoa oliko siellä liekki vai ei. Tulkinnan varainen juttu pitkälti.

tuli vähän aikaa katottua ohjelmaa ja ainakin näin alkajaisiksi on sanottava että mtv3:n yö chattikin vaikuttaa paremmalta mitä tämä ohjelma

BadTaste sanoi:
Sen takia siellä on kamerat joka paikassa, että ei vaan jää mikään ihmissuhdekikkailu kuvaamatta. Ohjaajahan se sitten päättää mitä milloinkin näytetään. Eli ei kukaan katsoja pääse katselemaan suihkukameraa 24/7 vaikka haluaisikin.

Jos maksaa sen 25 euroa, saa katsoa niitä webbikameroita niin paljon kuin sielu sietää eli myös suihkua saa katsoa 24/7, jos haluaa. Ei noi suihkukuvat mun tietääkseni telkkarista tullut ulos, vaan netin kautta.

Saunalahtelaisilla on lisäksi mahdollisuus katsella saunakameraa.

(Jos jos joku haluaa välttämättä urputtaa niin tiedän kyllä sen, että digiboxin kautta toimii myös toi 24/7 katselu.)

Arzzka sanoi:
En tiedä onko järkeä, mutta kuuluu formaattiin. Kaikkien maiden BB:issä on kuvattu suihkuissa, vessoissa ja sängyissä. Tuo koko ohjelmahan on tirkistelyä, ja osallistujat tietävät sen. Neliötäkään ei jätetä kuvaamatta.
Näinhän se on. Jos siellä on mesta mitä ei kuvata, niin sitten siellä tapatuu kaikki kiinnostava.
Ja netti on täynnä BB-nakupelleilyä ja panemista, joten tämä meidän suihkussakäynti on alkua vasta.
Uuh jeah. Nyt vain toivotaan, että suomen nörtit saavat kaikki alastonkohtaukset napattua siitä suorasta bittivirrasta!
Edit:Ja jos ihmisiä kiinnostaa niin Unkarin BB on ollut ehkä eksplisiittisin. 18 minuutin seksikohtauksineen :)
OU jeah, nähty on :D

Herra-ie, linkkiä tuohon kohtaukseen. Kalpenee se ruottalaisten sormipillupätkä, jos oikein on melaakin uitettu....

Ei sillä, että mua tuo kiinnostas.... :D

Ihme itkemistä täällä. Kuvattiin suihkuttelijoita, so what? Big Brothereita on tullut telkkarista jo pari kautta, täytyisi olla totaalinen idiootti jos asiasta ei mitään tietäisi ja silti menisi mukaan hommaan. Koko ohjelman ideahan on kuvata 24/7 ja kaikki mitä talossa tapahtuu. Varmaan tuostakin saataisiin tehtyä hygieenisempi suuriseikkailu, mutta sitten taas itkettäisiin että nyyh kun on tylsää eikä tämmöistä voi kukaan katsoa.

Toisekseen itse veikkaan noiden kilpailijoiden olevan jo muutenkin sen verran exhibitionisteja, että pelkästään tykkäävät kun joku kuvaa.

btw. miettikääs millainen juttu tulisikaan jos joku iltalehti pistäisi jakoon kunnon melakuvat äijien suihkuhetkistä ;) Kai senkin pitäisi tasa-arvon nimissä olla ihan ok.

Arzzka sanoi:

Onkos toi se, mikä täälläkin oli joskus nähtävillä vai oliko se Ruotsissa tapahtunut? Joku seksikohtaus on täällä näytetty, mutta maasta en ole varma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom