Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
oli pakko laittaa maininta tuosta linkistä ja vielä varoitus perään, koska tiesin, että 90% jengistä kuitenkin mielenkiinnosta katsoo ja oksentaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni tämä sarja tuskin jaksaa kauaa kiinnostaa, mutta kyllä tätä silti voisi lykätä noiden joka tuutista tunkevien chatien tilalle. Ai niin, mutta sitten jäisi rahastus liian vähälle:(

EDIT:

Niin kai tällaista sarjaa voisi juuri katsoakin, mikäli talossa tosiaan tapahtuisi jotain, mutta muutaman jakson brittiversiota katsoneena täytyy sanoa, että aikamoista lässytystä se on ollut!

Flesh sanoi:
Itseäni tämä sarja tuskin jaksaa kauaa kiinnostaa, mutta kyllä tätä silti voisi lykätä noiden joka tuutista tunkevien chatien tilalle. Ai niin, mutta sitten jäisi rahastus liian vähälle:(

Mitä tilalle?
Tuotahan äskeinen BB-extrakin oli. Extra tarkoitti sitä että ämmä selitti suuvaahdossa (joku ex-yöchat juontaja) diibadaapaa ja tekstiviestit(0,95€) scrollas alaruudussa. Sitten näytettiin 30sec eilistä viininjuontia ja hetken bändihaastatteluja joissa huulisynkka oli n. 10sec myöhässä.

Muissa maissa kohderyhmä on ollut tyyliin koko kansa, suomessa kohderyhmäksi on valittu 17v amikset jotka odottaa ohjelmalta vain että millon ne nussii.

Integrandi sanoi:
Luulin, että toi suihkutila + vessa on kameravapaa paikka, mutta eipä sitten taida olla.

Mun mielestä aika helvetin mautonta ettei ne ole kameravapaita. Oliko se sopimuksessa mainittu tarpeaksi selkeästi että kamerat tulee todellakin olemaan myös näissä huoneissa?
Itse olisin aikamoisen närkästynyt jos kuvia näytettäisiin jossain kun suihkuttelen ellei asiasta olla tasan tarkkaan sovittu mustaa valkoisella jokaista yksityiskohtaa myöden. En nyt muista ulkomaisissa BB ohjelmissa olleen minkäännäköisiä suihku-/vessakameroita.
Saas nähdä nouseeko tästä vieläkin suurempi meteli.
Itse olisin jo marssinut menemään koko ohjelmasta kun yksityisyyteen tunkeudutaan näinkin pitkälle. Kohtuudella varmaan kuka tahansa ohjelman osanottaja voisi odottaa voivansa suihkuun mennä ilman että alastonkuvia leviää netissä. En ole ohjelmaa katsonut mutta olen melkoisen vihainen näiden naisten puolesta.

Ja....... missä ne miesten suihkukuvat on? :evil:

Integrandi sanoi:
Luulin, että toi suihkutila + vessa on kameravapaa paikka, mutta eipä sitten taida olla.
Niin minäkin luulin. Olisipa vittumaista vääntää torttua, ja miettiä, että näkeekö koko Suomi minun pyhän toimituksen.

Jansku sanoi:
Kuulemma on, useaankin otteeseen.

muistan lukeneeni uutisista ettei ollut tarkasti mainittu näitä huoneita, oli sanottu että kamerat vaan sijaitsevat kaikkialla. Erityismaininnan haluaisin itse näistä alueista nähdä... Mutta joka tapauksessa epäilen että se on täysin luvallista levittää näitä kuvia netissä ja julkaista sanomalehdissä ihan tuosta vaan.

Tällä hetkellä kun ei näytä olevan mahdollista käydä suihkussa ilman että kansa näkee osanottajat alasti.
Näköjään tuottaja Jans Helin ei osaa vastata siihen että ovatko kilpailijat tienneet että suihkukuvia näytetään internetkameroiden välityksellä. Jos he eivät tätä tienneet, taitaa tulla kivat korvaukset.

EDIT; Sub TV ohjelmapäällikkö Maaretta Tukiainen Iltalehden mukaan sanoo että on tapahtunut virhe; "Alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista". Virhe korjattiin mutta kuvat levisivät jo. Hups. Vastuussa on kuulemma ohjelmantuottaja Helin.
Enpä kyllä tiedä miten hyvä lähde iltis on.

Joka tapauksessa nyt ne kamerat helvettiin suihkuista niin saa ihmiset pestä itseään rauhassa.

sen verran kiinnosti että katoin noin suihkukuvat. ei olisi pitänyt. juu huomasittehan että sillä punatukkaisella tytöllä oli ajeltu pimppa ja selkämakkarat. ja pojan perse : ( anyhow mä en tajua sitä että jos alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista niin miksi ihmeessä sinne suihkuun on ylipäätään asennettu ne kamerat? ei kai ihmiset vaatteet päällä suihkussa käy. Joka tapauksessa mun on äärimmäisen vaikea kuvitella että jos sopparissa lukee "kamerat seuraavat sinua kaikkialla" se pitäisi lukea "me kuvataan sua kun olet paskalla", ei, se ei vaan kertakaikkiaan voi mennä niin että saniteettitiloissa voi kuvata. sen mä ymmärrän että kaikki ns. julkinen sektori on kameroilla vuorattua vyöhykettä mutta vessa... oiskohan siellä jollain asentajalla mennyt vähän ohjeistus sekaisin kun vessassakin on kamera.

en tiedä luinko nyt väärin mutta iltalehden mukaan osaanottajat ovat tasan tarkkaan tieneet että myös suihkussa kuvataan?

Simba sanoi:
sen verran kiinnosti että katoin noin suihkukuvat. ei olisi pitänyt. juu huomasittehan että sillä punatukkaisella tytöllä oli ajeltu pimppa ja selkämakkarat. ja pojan perse : ( anyhow mä en tajua sitä että jos alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista niin miksi ihmeessä sinne suihkuun on ylipäätään asennettu ne kamerat? ei kai ihmiset vaatteet päällä suihkussa käy. Joka tapauksessa mun on äärimmäisen vaikea kuvitella että jos sopparissa lukee "kamerat seuraavat sinua kaikkialla" se pitäisi lukea "me kuvataan sua kun olet paskalla", ei, se ei vaan kertakaikkiaan voi mennä niin että saniteettitiloissa voi kuvata. sen mä ymmärrän että kaikki ns. julkinen sektori on kameroilla vuorattua vyöhykettä mutta vessa... oiskohan siellä jollain asentajalla mennyt vähän ohjeistus sekaisin kun vessassakin on kamera.

Juu sitähän minäkin. Miksi ne kamerat on siellä ylipäätänsä? Kuka helvetin perverssi on oikein asialla... on se kyllä aikamoista että noin pitkälle tunkeudutaan yksityisyyteen. Ja jos tämä on luvatonta niin miten asiaa ei sen kummemmin aiemmin ajateltu? Senhän nyt luulisi olevan sanomattakin selvää että joku onnellinen ottaa mitälie screenshotteja sillä sekunnilla kun alastoman ihmisen näkee. Ja sitten keskustelupalstoilla kommentoidaan näitä alastomia vartaloita. Jotenkin en usko, että tätä he halusivat.
Jotenkin pistää todella vihaksi vaikken koko ohjelmaa edes näe.

Olikos se nyt niin, että nuo Big Brother -kämpässä asuvat ei tiedä hölkäsen pöläystä siitä mitä ulkomaailmassa tapahtuu?

Eli eivät tiedä että nämä suihkukuvat yms. ovat aiheuttaneet suuren haloon TAI että heitä ylipäätään kuvataan siellä suihkussa.

Naene sanoi:
EDIT; Sub TV ohjelmapäällikkö Maaretta Tukiainen Iltalehden mukaan sanoo että on tapahtunut virhe; "Alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista".

Muahah...mitä selittelyä. Sopivasti saadaan vähän lisää julkisuutta ohjelmalle pikku "vahingolla". Mutta eipä kai tosta sen enempää..jos sopparissa lukee Simban mainitsema "kamerat seuraavat sinua kaikkialla" niin onhan se aikamoinen valtti tuottajalla.

Noi asukkaathan ei tiedä ulkomaailmasta tällä hetkellä mitään. Jonkun pitäisi vinkata, että myös paskatuokiot välittyvät kotikatsomoihin :whip:

ei taida kilpailijat tietää, että niiden vessakeikatkin kuvataan, vaikka kuinka sopimuksissa sanotaan kameroiden seuraavan koko ajan tjsp. kyl toi asioiden toimittaminen on sen verran pyhää, ettei joka ihminen sitä tee julkisesti varmaankaan. en tiedä miten julkisesti kilpailijat haluavat maailmalle kuuluttaa, että näin minä teen tarpeeni :jahas: mut vois joidenkin miettivän, että onko tää nyt ihan jees että koko suomi näkee toimituksen sikäli mikäli tietävät että wc- ja suihkukeikatkin välittyy suomalaisille. mut turhan mautonta on kuvata kilpailijoita wc:ssä ja suihkussa. tää on nyt tätä tosi-tv:tä :david: . tosi ikävää noiden naisten puolesta, että kuvat leviää ties minne ja joutuvat kovan arvostelun kohteeksi :( . käy kyllä sääliksi ja sitten tietenkin miesten kuvia ei levitellä minnekään :rolleyes: . ei sillä että kiinnnostaa tasan mitenkään, mut silti pistää vihaksi noiden naisten puolesta että niiden kuvat leviää ties keiden runkkareiden haltuun. :curs:

Aylah sanoi:
ei taida kilpailijat tietää, että niiden vessakeikatkin kuvataan, vaikka kuinka sopimuksissa sanotaan kameroiden seuraavan koko ajan tjsp. kyl toi asioiden toimittaminen on sen verran pyhää, ettei joka ihminen sitä tee julkisesti varmaankaan. en tiedä miten julkisesti kilpailijat haluavat maailmalle kuuluttaa, että näin minä teen tarpeeni :jahas: mut vois joidenkin miettivän, että onko tää nyt ihan jees että koko suomi näkee toimituksen sikäli mikäli tietävät että wc- ja suihkukeikatkin välittyy suomalaisille. mut turhan mautonta on kuvata kilpailijoita wc:ssä ja suihkussa. tää on nyt tätä tosi-tv:tä :david: . tosi ikävää noiden naisten puolesta, että kuvat leviää ties minne ja joutuvat kovan arvostelun kohteeksi :( . käy kyllä sääliksi ja sitten tietenkin miesten kuvia ei levitellä minnekään :rolleyes: . ei sillä että kiinnnostaa tasan mitenkään, mut silti pistää vihaksi noiden naisten puolesta että niiden kuvat leviää ties keiden runkkareiden haltuun. :curs:
Eipä tuolle mitään voi. Eikö se ollut niin että ruotsissa levisi nettiin joku seksisessio joka tapahtui tuolla Big Brotherissa. Ei mulla vaan säälitä/vihastuta kenenkään puolesta, turha itkeä jos lähtee kerran mukaan tuollaiseen. Sopparissa lukee että kuvataan 24/7 niin pitää ymmärtää että myös suihkussa voidaan kuvata. Siinähän se homman idea on että koko ajan näitä seurataan kameroilla suljetussa tilassa.

Ehkä niin vessa kameroil varmistetaan ettei ne voi kommunikoida mitenkään muiden kans niis tiloissa.. muistan siitä englannin sarjasta kun tai olla ray tai joku sillanen meni keskel yötä peiton kans vessaan ja näkys vaan ku käsi kävi..peitti peitolla itsensä

Tbm sanoi:
Eipä tuolle mitään voi. Eikö se ollut niin että ruotsissa levisi nettiin joku seksisessio joka tapahtui tuolla Big Brotherissa. Ei mulla vaan säälitä/vihastuta kenenkään puolesta, turha itkeä jos lähtee kerran mukaan tuollaiseen. Sopparissa lukee että kuvataan 24/7 niin pitää ymmärtää että myös suihkussa voidaan kuvata. Siinähän se homman idea on että koko ajan näitä seurataan kameroilla suljetussa tilassa.
joo, ei voikaan. ja itepä jengi on vastuussa. silti vähän säälittää.. mut oma moka tosiaankin :david: .

Mutta mikä helvetin järki on kuvata suihkussa ja vessassa? Eikö ohjelman idea ole tavallaan katsoa mitä tapahtuu ihmissuhteiden kanssa, ei seurata ihmisten intiimejä puhdistautumissessioita... Ja mitä sitten, kun kolmessa kuukaudessa jokainen nainen saa vähintään parit kuukautiset. Haluavatko tuottajat ihmisten näkevän verisiä siteitä ja tampooneja? Tämä menee niin hyvän maun rajan yli ettei sanat riitä kuvaamaan miten kyseenalaisia nämä vessa- ja suihkukamerat ovat. Jos kuvattavat eivät ole 100% varmasti tietoisia että heitä kuvataan MYÖS suihkuissa ja vessoissa, niin on kyllä tapahtunut suuremman luokan virhe.

Suositut

Back
Ylös Bottom