Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Flesh sanoi:Itseäni tämä sarja tuskin jaksaa kauaa kiinnostaa, mutta kyllä tätä silti voisi lykätä noiden joka tuutista tunkevien chatien tilalle. Ai niin, mutta sitten jäisi rahastus liian vähälle:(
:curs: :curs: :curs:Verc sanoi:Tänään Kathy innoistui esittelemään parempia puoliaan: http://hkkl.org/~hekkuli/sbb/BBKathySuihku15.jpg
:D
Integrandi sanoi:Luulin, että toi suihkutila + vessa on kameravapaa paikka, mutta eipä sitten taida olla.
Kuulemma on, useaankin otteeseen.Naene sanoi:Oliko se sopimuksessa mainittu tarpeaksi selkeästi että kamerat tulee todellakin olemaan myös näissä huoneissa?
Niin minäkin luulin. Olisipa vittumaista vääntää torttua, ja miettiä, että näkeekö koko Suomi minun pyhän toimituksen.Integrandi sanoi:Luulin, että toi suihkutila + vessa on kameravapaa paikka, mutta eipä sitten taida olla.
Jansku sanoi:Kuulemma on, useaankin otteeseen.
Simba sanoi:sen verran kiinnosti että katoin noin suihkukuvat. ei olisi pitänyt. juu huomasittehan että sillä punatukkaisella tytöllä oli ajeltu pimppa ja selkämakkarat. ja pojan perse : ( anyhow mä en tajua sitä että jos alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista niin miksi ihmeessä sinne suihkuun on ylipäätään asennettu ne kamerat? ei kai ihmiset vaatteet päällä suihkussa käy. Joka tapauksessa mun on äärimmäisen vaikea kuvitella että jos sopparissa lukee "kamerat seuraavat sinua kaikkialla" se pitäisi lukea "me kuvataan sua kun olet paskalla", ei, se ei vaan kertakaikkiaan voi mennä niin että saniteettitiloissa voi kuvata. sen mä ymmärrän että kaikki ns. julkinen sektori on kameroilla vuorattua vyöhykettä mutta vessa... oiskohan siellä jollain asentajalla mennyt vähän ohjeistus sekaisin kun vessassakin on kamera.
Naene sanoi:EDIT; Sub TV ohjelmapäällikkö Maaretta Tukiainen Iltalehden mukaan sanoo että on tapahtunut virhe; "Alastonkuvien näyttäminen ei ole prosedyyrin mukaista".
Eipä tuolle mitään voi. Eikö se ollut niin että ruotsissa levisi nettiin joku seksisessio joka tapahtui tuolla Big Brotherissa. Ei mulla vaan säälitä/vihastuta kenenkään puolesta, turha itkeä jos lähtee kerran mukaan tuollaiseen. Sopparissa lukee että kuvataan 24/7 niin pitää ymmärtää että myös suihkussa voidaan kuvata. Siinähän se homman idea on että koko ajan näitä seurataan kameroilla suljetussa tilassa.Aylah sanoi:ei taida kilpailijat tietää, että niiden vessakeikatkin kuvataan, vaikka kuinka sopimuksissa sanotaan kameroiden seuraavan koko ajan tjsp. kyl toi asioiden toimittaminen on sen verran pyhää, ettei joka ihminen sitä tee julkisesti varmaankaan. en tiedä miten julkisesti kilpailijat haluavat maailmalle kuuluttaa, että näin minä teen tarpeeni :jahas: mut vois joidenkin miettivän, että onko tää nyt ihan jees että koko suomi näkee toimituksen sikäli mikäli tietävät että wc- ja suihkukeikatkin välittyy suomalaisille. mut turhan mautonta on kuvata kilpailijoita wc:ssä ja suihkussa. tää on nyt tätä tosi-tv:tä . tosi ikävää noiden naisten puolesta, että kuvat leviää ties minne ja joutuvat kovan arvostelun kohteeksi :( . käy kyllä sääliksi ja sitten tietenkin miesten kuvia ei levitellä minnekään . ei sillä että kiinnnostaa tasan mitenkään, mut silti pistää vihaksi noiden naisten puolesta että niiden kuvat leviää ties keiden runkkareiden haltuun. :curs:
joo, ei voikaan. ja itepä jengi on vastuussa. silti vähän säälittää.. mut oma moka tosiaankin .Tbm sanoi:Eipä tuolle mitään voi. Eikö se ollut niin että ruotsissa levisi nettiin joku seksisessio joka tapahtui tuolla Big Brotherissa. Ei mulla vaan säälitä/vihastuta kenenkään puolesta, turha itkeä jos lähtee kerran mukaan tuollaiseen. Sopparissa lukee että kuvataan 24/7 niin pitää ymmärtää että myös suihkussa voidaan kuvata. Siinähän se homman idea on että koko ajan näitä seurataan kameroilla suljetussa tilassa.