Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
pitääkö joka ohjelmassa olla nuita ylikoulutettuja nörttejä, olisi hyvä jos edes muutama normaali kansalainen laitettas sekaan..

Miljonääri Jussissa ei tainnut olla yhtään henkilöä korkeakoulupohjalta..

Eihän tuota kestä katsoa, ärsyttääkö ketään muuta suunnattomasti tuo juontaja, joka hakee kilpailijoita autoilta? :curs: Taitaa olla paljon juontokeikkoja luvasssa jatkossa...

Jüzzi sanoi:
Eihän tuota kestä katsoa, ärsyttääkö ketään muuta suunnattomasti tuo juontaja, joka hakee kilpailijoita autoilta? :curs: Taitaa olla paljon juontokeikkoja luvasssa jatkossa...
Heh, meinasin jo kysyä, että voisikohan nuo molemmat naisjuontajat esim karkottaa Suomesta tai jotain? :D

kaikki haukkuu ihan onessaan tota sarjaa. silti kyylätään, et hyi helvetti mikä puuhelmihomo toikin jne.:jahas: . ei pidä kattoa sellaista mistä ei tykkää ;) . on se ihmisen uteliaisuus jännä homma, että kovasti sit katotaan sarjaa, et nyt olis jotain tekemistä.. :D aion ite ainakin kattoa miten suomalaiset taas nolaa ittensä. saa nauraa :lol2: ei oteta liian vakavasti asioita. pääsee huomattavasti helpommalla kun ei stressaa jonku big brotherin takia. toisin sanoen, voisi sanoa että hankkikaa ihmiset elämä, mut sit joutuisin hankkimaan sen itsekin :jahas: :lol2: :lol2:

niin tai jos oot tietokoneen kimpussa ja meidän akat (28 v. ja 3 kk.) katsoo onnessaan BB:tä samassa huoneessa niin jotenkin sitä pakostakin tulee jollakin tasolla seurattua... ikävä kyllä... koitan ehdottaa kanavan vaihtoa...
vastaus:yritätkö hermostuttaa mua :rolleyes: näin täällä

Kakara meinasi juuri oksentaa suuhuni (olin juuri pussaamassa sitä) juuri ja juuri sain väistettyä puklin HUH! Mut kakkavaippakeikka kyl sit iski kuitenkin.

neutraali sanoi:
tässä maassa ei vissiin sitten muita ole kuin näitä korkeakoulutettuja, kun näissä ohjelmissa ei normaali duunareita näy, esim raksa miehiä, putkiasentajia yms....
Raksamiehillä on niin vitusti töitä, ettei ne kerkiä kolmea kuukautta makoileen.

... ja töihin ei olisi takaisin menemistä sillä vittuilun määrällä mitä tuo tuottaa.

Mä luulin, että tää ohjelma ei voi mua missään vaiheessa kiinnostaa, mut katsoin ekan jakson ja taisin jäädä koukkuun. :nolo:

Komisario Palmu sanoi:
no, älä pidä meitä enää jännityksessä, vaan kerro kerro kuka se on!
Niin just!
Eipä ole mitään moitittavaa kuin että ruotsissa tuota esitettiin muistaakseni 5:ltä satelliittikanavalta 24/7 koko ajan, silloin tuli seurattua, netin kautta ei oikein jaksa tietokoneen ruudulta katsella. Noh, katsellaan noita koosteita silloin kuin ehtii ja arvostellaan sitten. Tosin kämpän remontti alkaa kohta ja sitten tulee 2-3kk tauko televisioon, lopeta tv-luvankin kyseiselle ajalle :D

Miten tuolla Kathyllä voi olla noin surkea kroppa? Vaatteet päällä näytti vielä potentiaaliselta.

Olipas yllätys kun näki Antti S:n ohjelmassa. samaan aikaan palveltiin menneisyydessä rauhanturvaajana. Noh, odotan vaan kun kaikki hermostuu siihen ja se lähtee ekana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom