LOL, sä oot kohta koukussa. oikea meininki :thumbs:SniffDaddy sanoi:Perkele. Oon mä katellut BB:tä nyt sivusilmällä. Sen kisan mä haluan nähdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, sä oot kohta koukussa. oikea meininki :thumbs:SniffDaddy sanoi:Perkele. Oon mä katellut BB:tä nyt sivusilmällä. Sen kisan mä haluan nähdä.
Eilen jo näky et sillä keitti aika pahasti se jollottelu, rupes jo ittekin vetää paratiisia vittuillakseen :lol2:neutraali sanoi:mika on aika hermona tuosta tiinan lallatuksesta
Tää lause ei kuole koskaan.Vron sanoi:Loppupeleissä bokserin mutkaan juuttunut kives voi pysäyttää aikuisen miehen aika tehokkaasti.
Fiona sanoi:Ihme ettei täällä oo vielä kuolattu Kathyn tissejä.. Mä oon kyl kuolannu niitä teijän kaikkein puolesta ;)
Joo, se oli kyllä huvittavaa katseltavaa, kun muut oli pihalla ja nämä kaksi istuivat sisällä ja juorusivat. :DJake76 sanoi:Ei Minnalla ja Antilla mitään hyvää sanottavaa muista, sirpitään teetä ja haukutaan muita
niinku mummot. Oikeestaan eka kertaa Antti alko nyt ottaan päähän. Ei tosin käy miestä kateeksi tossa tehtävässä... seura tekee kaltaisekseen
MissEvilEve sanoi:Ai ei ole? Mielestäni niistä on ollut puhetta aiemminkin...
Fiona sanoi:Tarkotin tätä eilisiltaista rintsikoiden pukemista, en ainakaan huomannut, että sitä ois kommentoitu ihmeemmin.. En tosiaan oo lukenut koko trediä, mut ei mikään ihme jos niistä on keskusteltu :D
MissEvilEve sanoi:No ei, mutta pujottihan Mika Tiinalle ja Timo Katille jne... Jotenkin missasin sen mistä syystä myötistä ois pitänyt tuntea...
Spidey sanoi:Koska Terhi on ruma ja jo sen katsominen, kuuntelemisesta puhumattakaan saa aikaan seuraavanlaisia reaktioita aikaan: :urjo: :itku:
Amis sanoi:Nii ja ketä kiinostaa kathyn pikku persikat.. Nykyää meit kiinostaa even melonit..
Jake76 sanoi:Ei Minnalla ja Antilla mitään hyvää sanottavaa muista, sirpitään teetä ja haukutaan muita
niinku mummot. Oikeestaan eka kertaa Antti alko nyt ottaan päähän. Ei tosin käy miestä kateeksi tossa tehtävässä... seura tekee kaltaisekseen
Aha, eiks mun tisseissä oo enää tarpeeksi kuolaamista? Pitää varmaan kasvattaa gynot takasin. :jahas:Fiona sanoi:Ihme ettei täällä oo vielä kuolattu Kathyn tissejä.. Mä oon kyl kuolannu niitä teijän kaikkein puolesta ;)