Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
SniffDaddy sanoi:
Perkele. :) Oon mä katellut BB:tä nyt sivusilmällä. Sen kisan mä haluan nähdä.
LOL, sä oot kohta koukussa. oikea meininki :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei pakko sanoa... Extrasta tuli mieleeni: Vituttaa tuo Tiinan jatkuva lallatus, prkl! :curs:

neutraali sanoi:
mika on aika hermona tuosta tiinan lallatuksesta:)
Eilen jo näky et sillä keitti aika pahasti se jollottelu, rupes jo ittekin vetää paratiisia vittuillakseen :lol2:

Ei Minnalla ja Antilla mitään hyvää sanottavaa muista, sirpitään teetä ja haukutaan muita
niinku mummot. Oikeestaan eka kertaa Antti alko nyt ottaan päähän. Ei tosin käy miestä kateeksi tossa tehtävässä... seura tekee kaltaisekseen

Aargh, ärsyttää toi Timo ku se on jatkuvasti hieromassa ja hiplaamassa :curs: Ihme ettei täällä oo vielä kuolattu Kathyn tissejä.. Mä oon kyl kuolannu niitä teijän kaikkein puolesta ;)

Fiona sanoi:
Ihme ettei täällä oo vielä kuolattu Kathyn tissejä.. Mä oon kyl kuolannu niitä teijän kaikkein puolesta ;)

Ai ei ole? Mielestäni niistä on ollut puhetta aiemminkin...

Jake76 sanoi:
Ei Minnalla ja Antilla mitään hyvää sanottavaa muista, sirpitään teetä ja haukutaan muita
niinku mummot. Oikeestaan eka kertaa Antti alko nyt ottaan päähän. Ei tosin käy miestä kateeksi tossa tehtävässä... seura tekee kaltaisekseen
Joo, se oli kyllä huvittavaa katseltavaa, kun muut oli pihalla ja nämä kaksi istuivat sisällä ja juorusivat. :D
Antti muuten näyttikin ihan ämmältä ne saparot tai mitkälie olikaan päässä.

MissEvilEve sanoi:
Ai ei ole? Mielestäni niistä on ollut puhetta aiemminkin...

Tarkotin tätä eilisiltaista rintsikoiden pukemista, en ainakaan huomannut, että sitä ois kommentoitu ihmeemmin.. En tosiaan oo lukenut koko trediä, mut ei mikään ihme jos niistä on keskusteltu :D

Fiona sanoi:
Tarkotin tätä eilisiltaista rintsikoiden pukemista, en ainakaan huomannut, että sitä ois kommentoitu ihmeemmin.. En tosiaan oo lukenut koko trediä, mut ei mikään ihme jos niistä on keskusteltu :D

Joo, siitä oli vaan jotaa että näkyi vihdoinkin kunnolla jne... Tosin mun mielestä ON ihme että niitä ylipäätään on noteerattu :)

MissEvilEve sanoi:
No ei, mutta pujottihan Mika Tiinalle ja Timo Katille jne... Jotenkin missasin sen mistä syystä myötistä ois pitänyt tuntea...

Koska Terhi on ruma ja jo sen katsominen, kuuntelemisesta puhumattakaan saa aikaan seuraavanlaisia reaktioita aikaan: :urjo: :itku:

Spidey sanoi:
Koska Terhi on ruma ja jo sen katsominen, kuuntelemisesta puhumattakaan saa aikaan seuraavanlaisia reaktioita aikaan: :urjo: :itku:

Kauneus on katsojan silmissä.
Kauheus katsojan pupillissa...

Kuunteleminen ärsyttää, vinevinevine marimarimari mäkämäkämää jäkätijäkätijäk. Katsominen ei ole ongelma silloin kun sen tukka ei ole takkuinen vaan ihana leijonanharja, silmät ei liian viirullaan vaan hyvin ehostetut, seksikkäät vartalon hyviä puolia esittelevät ja huonoja kätkevät vaatteet päällä jne... Silloin Terhi voisi olla jopa aika kissa.

Valitus ja silmien siristely, takkuinen tukka, homssuiset vaatteet ja überkauhea pipo pilaavat muuten niin kaunisluustoisen kasvokuvan ja kokonaisuuden.

Sad...

Nii ja ketä kiinostaa kathyn pikku persikat.. Nykyää meit kiinostaa even melonit..

Amis sanoi:
Nii ja ketä kiinostaa kathyn pikku persikat.. Nykyää meit kiinostaa even melonit..

No pöh... :jahas: :)

:anssi: ja ennekaikkea :offtopic:

Toisinsanoen: Kielletty aihe.

Jake76 sanoi:

Todellakin: Antti on Minnan parina mennyt huomattavasti huonompaan suuntaan.
Ei taida Antti hirveästi nauttia Minnan seurasta. Joutunut sen takia melkein eristyksiin muista.

Mielestäni taas Pertulla on ollut positiivinen vaikutus Terhiin. Se ei ole ollut läheskään niin ärsyttävä viime päivinä.

Fiona sanoi:
Ihme ettei täällä oo vielä kuolattu Kathyn tissejä.. Mä oon kyl kuolannu niitä teijän kaikkein puolesta ;)
Aha, eiks mun tisseissä oo enää tarpeeksi kuolaamista? Pitää varmaan kasvattaa gynot takasin. :jahas:

ps. :haart:

antti on kyllä niinkuin joku hullujen huoneelta karannut potilas nykyään, mitähän sille on sattunut. saikohan se traumoja kun se "äiti" tuppas sen viereen yöksi kännissä vai mikä sitä riepoo. ois mielenkiintoista nähdä ainakin yks ryyppy kerta vielä ennenkuin kukaan tippuu pois, jos sattuis vaikka jotain sutinaa tuleen kathyn ja timon välillä. melkoinen pelimies tuo timo kyllä on, pakko myöntää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom