Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin. Mutta jos nyt teoriassa tulis niitä erilaisista hedelmistä, kuten persikanpuolikkaista, hyvän ja pahan tiedon puun meloneista joilla Eeva vietteli Adamin, viikunasta, cherrystä sekä suuresta kurpitsasta, niin mä en missään tapauksessa haluaisi jäävätä itseäni, jos Pakkiksella niinku pidettäis sellainen Big Apple -äänestys, jonka voittaja sais sitten laittaa LISÄÄ näytille.MissEvilEve sanoi:... ja olemme näin ollen ehkä sittenkin hieman jäävejä kommentoimaan Katin söpöjä persikanpuolikkaita kun omat sijaitsee skaalalla melonit.
Siis hannahan ei todellakaan ole Turusta kotoisin, muuttanut sinne aikuisiällä.J.EdgarHoover sanoi:Ihmekös tuo, kun se on kokoajan pihalla kaikesta ja Turusta kotoisin.
MissEvilEve sanoi:[Ehkä Terhin munkkeja ei ole kehuttu sillä hän on usein epäsiistin homssun oloinen, silmät viirullaan ruma myssy päässä ja vinee vähän väliä, vaikka olis millaiset daisarit niin taitaa jäädä peittoon muun olemuksen alle ja antaa enemmänkin epäeroottisen kuvan toisinkuin pirteähköstä ja leikkisästä Katista...]
:
!Tuomas! sanoi:Ei Tiinassakaan ole sinällään mitään vikaa.
neutraali sanoi:voi vittu tuo terhi on turha, ite väärässä ja silti vänkää vastaan. vitun rasittava lehmä.
protsku sanoi:Tiina on ollut koko ajan Terhin talutusnuorassa ja nyt kun Terhi ajautui ilmiriitaan Minnan kanssa niin myös Tiinan asema on heikentynyt.
Mä pidin Tiinasta kilpailun alkuvaiheessa kun hän oli niin iloinen ja hymyili kuin Naantalin Aurinko.
Nyt on kuitenkin tapahtunut selvä muutos ja Tiina on alkanut äksyilemään samalla tavalla kuin Terhi. Lisäksi tämä kuuluisa "kuka kerää omenat" -tappelu sai alkunsa siitä kun Tiina alkoi ensimmäisenä keräämään pihalta omenoita ja Terhi liittyi siihen vasta Tiinan jälkeen. Siinä vaiheessa kun Minna alkoi sitten riitelemään Terhin kanssa niin Tiina poistui paikalta! Raukkamaista toimintaa sanon minä.
Tähtityttö sanoi:Mites muuten noi pudotukset, koska sieltä alkaa pudota 2 kerralla? (joko, joko, Timo ja Hanna ..tuun sieltä). Minä päivänä voittaja selviää? Mun laskujen mukaan on joko 4 tai 5 pudotusta jäljellä, jos ne jatkuu joka toinen viikko. Eli kaikki ei ehdi putoomaan tod. jos mennään 1 kerralla.
Ja Mika voittoon, vaikka Perttu onkin jees.
neutraali sanoi:voi vittu tuo terhi on turha, ite väärässä ja silti vänkää vastaan. vitun rasittava lehmä.