Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka kauan voi jauhaa lehtien haravoinnista? Uskomatonta..
Ai niin - Perttu on kunkku, ja Mikan ohella tuntuu olevan selväjärkisin noista tyypeistä.
Siinä on finaalikaksikko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Akat ottavat yhteen jostain saakelin haravoinnista.
Toisaalta hyvä vaan, että on jännitettä ilmassa.

voi vittu tuo terhi on turha, ite väärässä ja silti vänkää vastaan. vitun rasittava lehmä.

Naiset! :rolleyes:
Katon just isoa veljeä ja nuo naiset "keskustelee" siitä kun joku meni liian aikaisin haravoimaan lehtiä. Uskomatonta. En voi ymmärtää. Tuhoaako tuo ohjelmaformaatti nuo ihmiset noin pahasti?
Kyllähän minä sen tiiän että naiset joskus jankuttaa jostain aivan turhasta mutta tuo on kyllä jo liian paksua. Rupes ihan vituttamaan, melkein samalla tavalla kuin silloin kun oma akka nalkuttaa. Oisin melkein voinut kirjottaa vitutus-threadiin. Suuret murheet ne on mullakin. Johtuu varmaan kovasta jalkatreenistä muutama tunti sitten.

Edit: olinpa hidas, mutta onneksi en ainoa. :D

MissEvilEve sanoi:
... ja olemme näin ollen ehkä sittenkin hieman jäävejä kommentoimaan Katin söpöjä persikanpuolikkaita kun omat sijaitsee skaalalla melonit.
Niin. Mutta jos nyt teoriassa tulis niitä :kuvia: erilaisista hedelmistä, kuten persikanpuolikkaista, hyvän ja pahan tiedon puun meloneista joilla Eeva vietteli Adamin, viikunasta, cherrystä sekä suuresta kurpitsasta, niin mä en missään tapauksessa haluaisi jäävätä itseäni, jos Pakkiksella niinku pidettäis sellainen Big Apple -äänestys, jonka voittaja sais sitten laittaa LISÄÄ :kuvia: näytille.

Edes Kathyn pikkupossuista kuvia missään netissä linkkiä anybody...? Vatsaselkämakkarahan on jo esitelty.

Joo kyllä pikkuhiljaa alkaa tunteet nousta peliin. Aina samat naamat jne. Ei ihme jos vähän ottavat yhteen. Jatkossa voi yhteenottoja tulla enemmänkin. Alkaa kanssakilpailijoiden pienetkin luoteenviat sun muut näkyä, kun kisa on ehtinyt yli kolmasosan.

J.EdgarHoover sanoi:
Ihmekös tuo, kun se on kokoajan pihalla kaikesta ja Turusta kotoisin.
Siis hannahan ei todellakaan ole Turusta kotoisin, muuttanut sinne aikuisiällä.

Ja ne Kathyn tisut :kuola: :kuola: Silloin niistä suihkukuvista jäi jo mieleen - se muoto :kuola:

Joo-o.

BB-Annos on taas saatu. Kyllä sitä on riippuvaiseksi päässyt tulemaan... Ensin se oli vain silloin tällöin, lähinnä viikonloppuisin, sitten alkoi menemään viikollakin ja lopuksi ihan päivittäistä. Nyt ei enää jaksa odottaa ees iltaan että milloin sitä taas saa...

:nolo: :lol2:

Asiaan:

Terhin ois pitänyt saada turpaan siitä turhan jankkaamisesta, tosin oli Minnakin turhan totinen. Valitettavasti Isoveli ei kuuluttanut: 'Tämä on Big Brother, riisuuntukaa ja menkää kuumavesipaljuun, sieltä ekana noussut voittaa kinan. PAINIKAA!'

Timo oli perusvässykkä as always, Hanna ärsyttävä varsinkin kun taas humaltui, jo taas ne pallosilmät lupsatti niin että itselläni hampaat narskui stressatessa ja sitä katsoessa. Timo vissiin otti vähän nokkiinsa siitä ryypiskelystä tai jostain kun painui sänkyyn murjottamaan/nukkumaan. Olen huomannut että aiemminkin kun muut [etenkin Hanna] ovat ryypiskelleet niin Timolla on muuttunut ääni kellossa ja ollut hieman marttyyrimainen vetäytyen ajoittain sivuun jne, kai jotenkin 'kostaakseen' Hannalle. [Toisaalta silloinhan se sitä pimslooraa juuri on saanut kun Hanna on vetänyt kunnon kumarat..]

Joo, ja lisää pohdintaa...

MissEvilEve sanoi:
[Ehkä Terhin munkkeja ei ole kehuttu sillä hän on usein epäsiistin homssun oloinen, silmät viirullaan ruma myssy päässä ja vinee vähän väliä, vaikka olis millaiset daisarit niin taitaa jäädä peittoon muun olemuksen alle ja antaa enemmänkin epäeroottisen kuvan toisinkuin pirteähköstä ja leikkisästä Katista...]
:

Terhin tisulit on pelkkää "rasvaa", joten ei kiitos.

Pitää olla sitä rintakudosta, että pysyy nätin näköisinä. ;)

...perkele ku eilen tuli Alias niin piti jättää BB väliin...

Tuo Hanna alkaa tosiaankin tympimään aina vain enemmän. Nytkin sen pitäisi olla ruokavastaavana mutta näyttää Perttu tekevän yksin ruuat, ensimmäisenä on kyllä pöydässä istumassa. Tosin 24/7 ei ole käytössä joten korjatkoot joku jos olen väärässä. Miten tuon ikäinen voi olla noin kädetön ja laiska

Enää kaksi päivää aikaa äänestää! Nyt kaikki ratkaisemaan Suomen Big Brother, äänestäkää numeroon 0700 715 06 ja pudottakaa Neiti-Timo! Tämä tilaisuus ei toistu koska muut kilpailijat eivät kuitenkaan laita Takinkääntäjää äänestykseen kovin helposti.

Ja tässä sitten protskun virallinen veikkaus siitä miten kilpailu etenee finaaliin kunhan Timo ja Hanna ovat poistuneet kuvioista:

Minna & Terhi putoavat
Kati & Tiina putoavat
Antti putoaa, Mika ja Perttu ovat finaalissa
Perttu voittaa kisan

En pysty sanomaan naisten tarkkaa putoamisjärjestystä mutta ensin ovat tulilinjalla Minna ja Terhi koska heillä on ollut avointa riitaa tällä viikolla.

Pertun voitto perustuu siihen että kansa rakastaa Kuningas Perttua. Mika on myös hyvä kilpailija mutta hänellä ei ole sellaista karismaa mitä Pertulla.

Hanna on kuin 15-vuotias teinityttö. Mika on aika asiallinen, ainoa liikunnallinen noista. Toivon että Perttu tai Mika voittaa. Ei Tiinassakaan ole sinällään mitään vikaa.

!Tuomas! sanoi:
Ei Tiinassakaan ole sinällään mitään vikaa.

Tiina on ollut koko ajan Terhin talutusnuorassa ja nyt kun Terhi ajautui ilmiriitaan Minnan kanssa niin myös Tiinan asema on heikentynyt.

Mä pidin Tiinasta kilpailun alkuvaiheessa kun hän oli niin iloinen ja hymyili kuin Naantalin Aurinko.

Nyt on kuitenkin tapahtunut selvä muutos ja Tiina on alkanut äksyilemään samalla tavalla kuin Terhi. Lisäksi tämä kuuluisa "kuka kerää omenat" -tappelu sai alkunsa siitä kun Tiina alkoi ensimmäisenä keräämään pihalta omenoita ja Terhi liittyi siihen vasta Tiinan jälkeen. Siinä vaiheessa kun Minna alkoi sitten riitelemään Terhin kanssa niin Tiina poistui paikalta! Hänenhän olisi pitänyt jäädä puolustamaan Terhiä! Raukkamaista toimintaa sanon minä. :david:

neutraali sanoi:
voi vittu tuo terhi on turha, ite väärässä ja silti vänkää vastaan. vitun rasittava lehmä.

Word, ihan vitun ärsyttävä. Luultavasti ton episodin jälkeen terhi on seuraavassa äänestyksessä.

protsku sanoi:
Tiina on ollut koko ajan Terhin talutusnuorassa ja nyt kun Terhi ajautui ilmiriitaan Minnan kanssa niin myös Tiinan asema on heikentynyt.

Mä pidin Tiinasta kilpailun alkuvaiheessa kun hän oli niin iloinen ja hymyili kuin Naantalin Aurinko.

Nyt on kuitenkin tapahtunut selvä muutos ja Tiina on alkanut äksyilemään samalla tavalla kuin Terhi. Lisäksi tämä kuuluisa "kuka kerää omenat" -tappelu sai alkunsa siitä kun Tiina alkoi ensimmäisenä keräämään pihalta omenoita ja Terhi liittyi siihen vasta Tiinan jälkeen. Siinä vaiheessa kun Minna alkoi sitten riitelemään Terhin kanssa niin Tiina poistui paikalta! Raukkamaista toimintaa sanon minä. :david:

Olet oikeassa, Tiinassa on vikaa... En vain ajatellut tarpeeksi. Tiina oli paljon kivempi alussa, nyt se on minusta ollut ihan "ookoo", paitsi nyt kun tarkemmin ajattelee niin ei se välttämättä ole edes "ookoo".

Mites muuten noi pudotukset, koska sieltä alkaa pudota 2 kerralla? (joko, joko, Timo ja Hanna ..tuun sieltä). Minä päivänä voittaja selviää? Mun laskujen mukaan on joko 4 tai 5 pudotusta jäljellä, jos ne jatkuu joka toinen viikko. Eli kaikki ei ehdi putoomaan tod. jos mennään 1 kerralla.
Ja Mika voittoon, vaikka Perttu onkin jees. :)

Tähtityttö sanoi:
Mites muuten noi pudotukset, koska sieltä alkaa pudota 2 kerralla? (joko, joko, Timo ja Hanna ..tuun sieltä). Minä päivänä voittaja selviää? Mun laskujen mukaan on joko 4 tai 5 pudotusta jäljellä, jos ne jatkuu joka toinen viikko. Eli kaikki ei ehdi putoomaan tod. jos mennään 1 kerralla.
Ja Mika voittoon, vaikka Perttu onkin jees. :)

Tää Suomen Big Brother on aika ihmeellinen versio alkuperäisestä. Kilpailunhan pitäisi ratketa joulukuun alussa. Eli nykyisellä pudotustahdilla ei tosiaan kerkeä mitenkään saada finaalikaksikkoa selville riittävän ajoissa. Tässä on periaatteessa kaksi erilaista tapaa miten voittaja saadaan selville sen 96 päivän puitteissa mitä kilpailu kestää:

1.Pudotetaan 2 kilpailijaa joillakin kierroksilla
2.Päästetään finaaliin suurempi joukko kilpailijoita joista eniten ääniä saanut on sitten voittaja

Tuo jälkimmäinen tapa olisi kyllä täysin perseestä. Mutta siihen joudutaan jos tämä nykyinen liian hidas pudotustahti jatkuu.

Olisihan sekin kiinnostavaa jos talossa olisi viimeisen kilpailuviikon ajan 3-4 kilpailijaa mutta tosiaan, täysin alkuperäisen formaatin vastaista.

Vituttaa toi hanan prinsessa asenne.. Ei tee yhtään mitään mitä ei ole pakko tehä!
Protskua vastaan juodun kyllä sanomaan että Hanna tippuu sunnuntaina, neiti-Timo tippuu sitten ensikerralla.

EDIT, parasta olis jos tälläkerralla tippuisi kaksi kilpailijaa pois, pääsis eroon kummastaki samaa aikaa..

neutraali sanoi:

Kyllä. Ja eikö se perkele osaa pestä vaatteitaan vaatteet päällä... :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom