Anonymous sanoi:Äänestetty.
Näin on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:Äänestetty.
Ihmekös tuo, kun se on kokoajan pihalla kaikesta ja Turusta kotoisin.MissEvilEve sanoi:Olen tehnyt huomion että Hanna 'rutistelee' [räpsii tms] silmiään ihan helvetisti sen lisäksi että se pitää niitä apposellaan kuin olisi kokoajan hämmästynyt.
??MissEvilEve sanoi:Täytyy nimittäin sanoa etten näe mitään normaalista poikkeavaa rintavarustusta Katilla vaikka ollaan joka hemmetin kulmasta yritetty tirkistellä sen jälkeen, mun mielestä täysin normaalit sopusuhtaiset tisuliinit.
täh? onko mulla menny nyt jotain ohi?Ozma1 sanoi:Olipa eilen pommi. 51 koodia.
D.Yates sanoi:??
Niin no onhan ne isohkot ja hyvän malliset. En minä ainakaan tuollaisia turhan usein näe. Minkälaiset tissit pitää olla jotta niitä saa kehua?'normaalit' tissit on monen mielestä hyvät
metalman sanoi:kyllä ne kathyn tissit on minunkin mielestä vähän normitissejä isommat..
MissEvilEve sanoi:Minun ja ukon mielestä ei ollenkaan, mutta ehkä ollaan vähän vääriä ihmisiä sanomaan kun itelläni on DD85 kokoiset kannut... :evil:
jamo sanoi:[GALLUP] : Kuinka moni mies klikkas välittömästi MissEvilEven profiiliin lisäkuvien toivossa?
MissEvilEve sanoi:omat sijaitsee skaalalla melonit.
tikkuniska sanoi:täh? onko mulla menny nyt jotain ohi?
jamo sanoi:[GALLUP] : Kuinka moni mies klikkas välittömästi MissEvilEven profiiliin lisäkuvien toivossa?
View profile: MissEvilEve
Views: 1,026,504
MissEvilEve sanoi:itelläni on DD85 kokoiset kannut... :evil: