Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Olen tehnyt huomion että Hanna 'rutistelee' [räpsii tms] silmiään ihan helvetisti sen lisäksi että se pitää niitä apposellaan kuin olisi kokoajan hämmästynyt.
Ihmekös tuo, kun se on kokoajan pihalla kaikesta ja Turusta kotoisin.

Mielenkiintoista miten yhden noita-akan(Iina) lemppaaminen pihalle parantaa kummasti koko porukan henkeä. Sama homma monissa työyhteisöissä, yksi henkilö voi läsnäollaan saada isonkin yhteisön hengen tosi kuralle.

MissEvilEve sanoi:
Täytyy nimittäin sanoa etten näe mitään normaalista poikkeavaa rintavarustusta Katilla vaikka ollaan joka hemmetin kulmasta yritetty tirkistellä sen jälkeen, mun mielestä täysin normaalit sopusuhtaiset tisuliinit. :rolleyes:
??
'normaalit' tissit on monen mielestä hyvät :)
Niin no onhan ne isohkot ja hyvän malliset. En minä ainakaan tuollaisia turhan usein näe. Minkälaiset tissit pitää olla jotta niitä saa kehua?

D.Yates sanoi:
??
'normaalit' tissit on monen mielestä hyvät :)
Niin no onhan ne isohkot ja hyvän malliset. En minä ainakaan tuollaisia turhan usein näe. Minkälaiset tissit pitää olla jotta niitä saa kehua?

Kyse ei ollut siitä että niitä kehutaan, siis niin pieniä, sopusuhtaisia kuin isojakin rintoja voi kehua koska makujahan on monia, mutta mielestämme tässä siis keskityttiin siihen että ne ovat 'tyrkyllä/esillä/kookkaat' tai ainakin tälläisen kuvan me saimme töllön kautta, ja mielestämme se ei pidä missään suhteessa paikkaansa. Mitä tulee muotoon niin sehän nyt on jokaisella erilainen ja bikinit/rintaliivit päällä jopa 60cm varrella varustetut nahkarukkaset saa muovattua silikonimaisen palloefektin näköisiksi :)

Jos jollain on ollut tissit pörhöllään tuolla niin se olisi ennemminkin Terhillä. Usein ollut avonaisia kauluksia ja hänellä nyt varustus on ollut sellaista tasoa 'muhkeat munkit pullahtavat ulos kaikkien esille' näin tissi-experttinä vaatimattomasti kommentoiden ;) :lol2: [Ehkä Terhin munkkeja ei ole kehuttu sillä hän on usein epäsiistin homssun oloinen, silmät viirullaan ruma myssy päässä ja vinee vähän väliä, vaikka olis millaiset daisarit niin taitaa jäädä peittoon muun olemuksen alle ja antaa enemmänkin epäeroottisen kuvan toisinkuin pirteähköstä ja leikkisästä Katista...]

metalman sanoi:
kyllä ne kathyn tissit on minunkin mielestä vähän normitissejä isommat..

Minun ja ukon mielestä ei ollenkaan, mutta ehkä ollaan vähän vääriä ihmisiä sanomaan kun itelläni on DD85 kokoiset kannut... :evil:

MissEvilEve sanoi:
Minun ja ukon mielestä ei ollenkaan, mutta ehkä ollaan vähän vääriä ihmisiä sanomaan kun itelläni on DD85 kokoiset kannut... :evil:

[GALLUP] : Kuinka moni mies klikkas välittömästi MissEvilEven profiiliin lisäkuvien toivossa?

jamo sanoi:
[GALLUP] : Kuinka moni mies klikkas välittömästi MissEvilEven profiiliin lisäkuvien toivossa?

:offtopic: Ei nyt mennä tolle linjalle olleskaan. :)

Siksi se nyt tuli esille koska näin totesin meillä olevan kenties 'vääristynyt' käsitys siitä mitä muut ihmiset pitää kookkaina rintoina, ja olemme näin ollen ehkä sittenkin hieman jäävejä kommentoimaan Katin söpöjä persikanpuolikkaita kun omat sijaitsee skaalalla melonit.

tikkuniska sanoi:
täh? onko mulla menny nyt jotain ohi?

Tiesit varmaan jo, että noi lähetykset tulee aina päivän jäljessä. Eli tänään tulee eilisen jakso. Katoin 24h palvelusta, niin paikalle eksyi 51 koodia ja esiintyi kilpailijoille akustiseksi sekä toivat mukanaan olutta ja siideriä.

Minusta Katilla on ihan tavalliset tissit mutta se käyttää tahallaan sellaisia vaatteita missä on "pullahtamisvaara" jos liikkuu tavallista reippaammin. :)

HItto, tuo Minna osaa välillä olla koppava. Jaksaa valittaa ruuasta, jota Perttu ja Hanna teki ynm. Perttu oli kyllä hieno heppu siinä mielessä, ettei ruvennut inisemään kun hänelle ei sitä kanaa jäänyt vaan istui pöytään ihan muina miehinä. Pikku juttuja, mutta silti.

Timo, puppelipoika saisi kyllä tippua, taikka sitten Hanna, neiti täydellisyys. Perttu on kyllä ykköstyyppi talossa. Helvetti, kun eilen nauratti hänen haba ynm. jutut. Menee kyllä huumori kokonaan pois ohjelmasta jos hänet tiputetaan.

Jag tykkää Katin meijereistä. Kivat kaverit :rolleyes:

terhi sais lähtä kans kiitämään, minna ei enään ärsytä läheskään niin paljoa kuin tekopyhä/kaks naamainen terhi.

Ei Perttu lähde. On sen verran kansansuosiossa ja myöskin oma suosikki. On se kyllä hauska kaveri. Huippu! Mika myös asiaäijä. Perttu ja Mika suosikit!

www.perttufanclub.com

Sieltä vaan paitoja ostamaan! Viddu miten siisti ois tollanen "En ole paha ihminen, mutta omenat ovat elinkeinoni"-paita :lol2:

Ylläpito, poistakee jos on liian mainostusta.

Sanokaa minun sanoneen että Mika, Perttu ja Antti on finaalikolmikko. Naisista ei löydy yhtään hyvää kilpailijaa:

Hanna - aivoton kana
Minna - valittaa ja marisee koko ajan, saa itkukohtauksia
Terhi - valittaa ja marisee
Tiina - tekee mitä Terhi käskee ja saa outoja raivokohtauksia
Kati - ei osaa kuunnella muita kilpailijoita

Neutraalin kanssa olen samaa mieltä siitä että Hannan jälkeen saisivat laittaa Terhin ja Minnan äänestykseen.

Muistetaan kuitenkin se kaikista tärkein asia eli kyykäärme-Timo pitää äänestää kilpailusta pois tällä viikolla! Sitten muut ärsyttäjät.

Tuosta Pertun jatkuvasta nimeämisestä. Olisivatkohan kilpailijat hoksanneet että se on katsojien suosiossa ja tuskin tulee äänestetyksi ulos. Pertulle pisteitä antaen saavat todennäköisesti ulos sen toisen, kenet haluaisivat oikeasti lähtevän (esim Iina)...

tv kiero (?) ja koukussa :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom