Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin mäkin mietin, että se Timo taktikoi. :jahas: Pelastuu täpärästi äänestyksessä, koska veti esiin "lähden vapaaehtoisesti näppäilemään kiviä"-kortin ja kansa äänestää Hannaa. Sitten se nauraa paskaisesti kun Hanna häipyy talosta. Timo saa kuitenkin aika vähän pisteitä nimeämisissä, joten hän voi viipyä talossa pitkään jos ei joudu ulos nyt.Dreamer sanoi:Eikun Timo tekee niin, että mukamas lähtee talosta vapaaehtoisesti. Sitten katsojat ei anna Timolle pisteitä koska sehän on lähdössä muutenkin. Tällöin suurin osa ilmeisesti äänestää Hannaa pois. Mutta juuri ennen äänestystä Timo päättääkin että jää taloon. Tällöin suurin osa ihmisistä on jo äänestänyt ja Timo ei enää ehdi saada paljoa ääniä.
JoAT sanoi:Timo saa kuitenkin aika vähän pisteitä nimeämisissä, joten hän voi viipyä talossa pitkään jos ei joudu ulos nyt.
Sä oot oikein tosissasi asialla. :Dprotsku sanoi:Senpä vuoksi me järjestetään Neiti-Timolle murskaava äänivyöry joka lähettää sen pois Big Brotherista! :D
D.Yates sanoi:Mika ei mitään hannoja ala pökkimään, on siinä sen verran miestä sentään.
Tanssiva Rosvo sanoi:no kyllä se eilinen "älä jätä minua"- lauluesitys kertoo siitä että kyseessä taitaa kuitenkin olla pahimman luokan riippa :D
Eugen sanoi:Olet ihana ihminen NeitiIlkeäEeva.
protsku sanoi:Senpä vuoksi me järjestetään Neiti-Timolle murskaava äänivyöry joka lähettää sen pois Big Brotherista! :D
P.S. Ja päivän kuuma numerohan on tietenkin 0700 715 06 jolla voi äänestää Timon pois kilpailusta.
Dreamer sanoi:Eikun Timo tekee niin, että mukamas lähtee talosta vapaaehtoisesti. Sitten katsojat ei anna Timolle pisteitä koska sehän on lähdössä muutenkin. Tällöin suurin osa ilmeisesti äänestää Hannaa pois. Mutta juuri ennen äänestystä Timo päättääkin että jää taloon. Tällöin suurin osa ihmisistä on jo äänestänyt ja Timo ei enää ehdi saada paljoa ääniä.
Tulos: Hanna lähtee, Timo jää ja iskee uuden naisen (ehkä Kathyn)
Noo, itsekin suhtauduin yhtä lailla nuivasti sarjaan aluksi. En nähnyt siinä mitään järkeä, mitään ei tapahtunut ja tyypit rumia. Mutta, nyt kun olen aikani sarjaa seuraillut olen tullut siihen tulokseen että sarja on kutkuttavan kiinnostava ja kilpailijat mitä valovoimaisimpia persoonia! Ihan veksissään odotan jokailtaista "BB"-tuntista, jotta tiedän mihin ihmissuhteet ja juonittelut kehittyvät ja mitä hassunhauskaa ne pojat taas siellä keksii (etteivät vaan taas nakuilisi :thumbs: ). Sitten on nämä äänestykset, mihin olenkin korva kuumana soitellut että voisin käyttää valtaa asioihin, joilla on minulle kerrankin merkitystä (vrt. kunnallisvaalit). Ja mietitty myös on josko hankkisi kotiin laajakaistan niin saisi "24"sesta reaaliajassa seurata "BB"läisten kommelluksia ja edesottamuksia! Sitten tosin voisi työt ja vapaa-aika kärsiä! :lol2:SniffDaddy sanoi:Milloin tuo paska loppuu?
sitä minäkin pelkään. bravenetin galluppi on mielestäni pertun sivustoa tarkempi ja siellä prosentit on 45-42 hannan hyväksi. Veikkaan, että timo tulee vielä takavasemmalta ohi. Housut kostuisi jos molemmat lähtisivät helvettiin, ja sitten tuo perkeleen terhi. Terhi, näin sinut eilen alasti pesemässä pyykkiä, jouduin oitis keskeyttämään syömisen saatana. Yleensä voin syödä ja samalla katsella goatsea.neutraali sanoi:hanna lähtee, pertun fanisivuilla oleva galluppi pitää aika tasan tarkkaan paikkansa, niin piti myös iinan kohdalla.
alkoholix sanoi:Terhi, näin sinut eilen alasti pesemässä pyykkiä, jouduin oitis keskeyttämään syömisen saatana. Yleensä voin syödä ja samalla katsella goatsea.
MissEvilEve sanoi:Olen tehnyt huomion että Hanna 'rutistelee' [räpsii tms] silmiään ihan helvetisti sen lisäksi että se pitää niitä apposellaan kuin olisi kokoajan hämmästynyt. Pienet asiat sitä alkaakin ärsyttämään mutta meinaa pinna palaa aina kun se tihrustelee... Prkl. :curs:
Eleonoora sanoi:Siis mä tunnen tässä "tosielämässä" pari naista, joilla on juuri tuollainen tapa. Ai piru miten se voi olla ärsyttävää! :curs: Kaikki, jotka teette tuota, niin lopettakaa! Kiitos.
*räps,räps,räpsräps* :wall:
jambo sanoi:Asiaan: Näyttäs nyt helvetissä jonkun pätkän missä Kati on tissit paljaana kun talon kundit niitä kehui. Vai olisko niin että valikoiman suppeus saa aikaan sellaisen efektin että ne näyttää todellista houkuttelevimmilta.
metalman sanoi:
Äänestä Perttua voittamaan vuoden 2005 Telvis -patsas!
http://service.nitro.fi/telvis/
Kohtaan "muu ehdokas" kirjoitetaan: Perttu Sirviö/Big Brother
Anonymous sanoi:Äänestetty.