Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Syvä helpotus kävi, kun iina lähti. Toivottavasti nyt ei sen perään viikkoa itketä siellä talossa. Viinaa vaan niille niin johan rupee tapahtumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koukussa oon taas, parin viikon tauon jälkeen. Kävi kyllä Anttia vähän sääliksi, mieshän oli maansa myynyt kun Iina lähti. Mutta Iinaa en sietänyt, joten hyvä. Minna seuraavaksi pellolle.

Perttu oli hyvässä jurrissa :D Seuraavaksi Minna ulos, niin alkaa olemaan hyvä sakki koossa siellä. Kunnon bileitä ja reilusti viinaa vaan sinne niin tapahtuu.

Ps. Pertulla oli tosiaan vähän karvainen hanuri :eek:

hanna ja minna ulos. ei jaksa niitä hannan pakko liikkeitä katella enään.

Aika tylyt prosentit sai tuo Iina. Tais olla 87% kaikista äänistä. Taitaa niin olla ettei Perttu lähde kulumallakaan. Toisaalta se viimeisin ördääminen oli jo hieman yliampuvaa :D

Toisessa threadissa kyseltiin omituisia unia, mutta tämä on oikea paikka tälle unelle: harrastin kimppaa Hannan ja Minnan kanssa :rolleyes: :hyper:

hassu juttu muuten, mutta pertun porukat ja kaverit joutuu lentämään helsinkiin joka fukin viikonloppu! Ne varmaan toivoo että se tippuis jo :)

Tanssiva Rosvo sanoi:
Toisessa threadissa kyseltiin omituisia unia, mutta tämä on oikea paikka tälle unelle: harrastin kimppaa Hannan ja Minnan kanssa :rolleyes: :hyper:

Tyttöystävä näki edellisyönä unta, että sillä oli Perttu "salarakkaana" :) ja sitten mä sain selville asian ja tulin hakkaamaan Pertun jauhelihaksi.

Oikeasti se ei kuulemma ole sen tyyppiä (tai niin se sanoo...) Varsinkin se eilen nähty TODELLA karvainen takapuoli aiheutti yökötysreaktioita.

Minusta Perttu on edelleen hauska tyyppi ja saisi vaikka voittaa koko kisan. Seuraavaksi voisi äänestää vaikka Timon ulos niin näkisi jos Hanna pokaisi jonkun toisen miehen jatkamaan sänkyhommia.

Oli varmaan Pertun äiti ylpeä pojastaan siellä katsomossa eilen, kun sai katsoa lapsosensa karvaista etu- ja takapuolta :rock:

Eikä muuten tarvii ihmetellä, mistä nuo pöördismit on peräisin, äitikin siellä katsomossa eilen heitti että "ihmiset on REALITEETTEJÄ" :D

akki sanoi:
Eikä muuten tarvii ihmetellä, mistä nuo pöördismit on peräisin, äitikin siellä katsomossa eilen heitti että "ihmiset on REALITEETTEJÄ" :D
Tuli aikamoinen bon voyage tunne, että Pertun äiti on tyttönimeltään Nykänen.

Nyt menee kyllä ihan överiksi nuo BB kännäämiset. Juovat viinaa ja naivat suorassa lähetyksessä. Ihan hyvä että se Iina lähti pois talosta mutta pahoin pelkään että pakka menee uusiksi kun ovat joka viikko kännissä. Perttu on koheltanut niin rajusti viime aikoina että kotikatsomot saattavat vielä äänestää hänet pois ohjelmasta jossain vaiheessa!

Oma veikkaus kilpailun voittajaksi on tässä vaiheessa Mika. Hopeaa luultavasti Antti ja perintöprinsessaksi voisi tulla vaikkapa Kati. :)

Veikkaan että Perttu voittaa koko skaban, hyvä vain että iina lähti ei ollut minun mieleeni.. perttu on asia äijä! :D

Joze86 sanoi:
Veikkaan että Perttu voittaa koko skaban, hyvä vain että iina lähti ei ollut minun mieleeni.. perttu on asia äijä! :D

Ehkä voittaa, ehkä ei. :) Huomasitteko muuten Iinan ilmeen loppuhaastattelussa siinä kohti kun näytettiin kuvanauhalta Pertun kommentit päiväkirjahuoneesta: "Iina on niinkuin amerikkalaisissa filmeissä se pahojen tyttöjen pomo jolla on kaksi avustajaa aina mukana". Osui ja upposi! Myös Terhi sanoi ihan samasta asiasta eli Iina haluttiin pois koska sillä oli aina jotain ikäviä kommentteja muista kilpailijoista.

Hitto vie, itsekin aluksi naureskelin ko. ohjelmaa seuraaville ihmisille ja nyt huomaan itse kuuluvan samaan ryhmään. Eilinen darrapäivä meni sohvalla makoillessa ja surffaillessa ja yllättäen BB oli loistavaa ohjelmaa mun mielelle. Harmi vain että tämän illan jälkeen BB-kanava ei enää näy...

Ja suunnilleen samaa mieltä porukoiden kanssa tuosta äänestyksestä, eli oikea henkilö putosi! Harmi vain että Iina oli musta parhaimman näköinen tyttö tuolla. Seuraavaksi se Minna pois niin hyvin menee. Pertun suorat kommentit ja tilannekomiikka hauskuttaa kyllä.

protsku sanoi:
Nyt menee kyllä ihan överiksi nuo BB kännäämiset. Juovat viinaa ja naivat suorassa lähetyksessä. Ihan hyvä että se Iina lähti pois talosta mutta pahoin pelkään että pakka menee uusiksi kun ovat joka viikko kännissä. Perttu on koheltanut niin rajusti viime aikoina että kotikatsomot saattavat vielä äänestää hänet pois ohjelmasta jossain vaiheessa!

Paskat. Lisää viinaa vaan niille niin tapahtuu jotain katsomisen arvoistakin.
Vituttaa sellaset "Antti on kaivanut korvaansa viimeset 20min ja Perttu nukkuu yhä"-jutut. Tuleepahan todellinen minä esille. :)

Voi ei, Iina lähti :( . Niitä pareja oli kiva kattella siellä :)

Ei hitto, käy melkein sääliks tota äippää - se on niin onnellinen ku sai kaverin.

Hyvin joku tossa Iinasta sano, oma "hovi" aina mukana. Paskakärpänen seuraa paskan hajua sanon ma.

Jaahas, Terhiä näyttää (taas) vituttavan kaikki. Toivottavasti saadaan kunnon ihmissuhdesotkuja ja riitelyä! Avautuis nyt vaan samantien.
Mutta seuraavaks lähtee ihan selkeesti Minna tai Terhi.

Toivottavasti minna lähtee seuraavaks. Se nimittäin varmaan alkaa taas vollaamaan vaan koko loppu sarjan ajaks ku iina lähti. Miks monet hannan haluaa pois? Sit ei aina näkis kun hanna ja timo kuksii muilta salaa. Mitä kattomista paljon koko sarjassa sit enää oliskaan kun noi tuntuu muuten niin tylsiä olevan. Paitsi sillon kyllä kun ne on känässä niin on jotain kattomista. Muuten vaan makaavat sohvalla ja jauhaavat paskaa.

ZweCCo sanoi:
Toivottavasti minna lähtee seuraavaks.

Olen samaa mieltä. Pikkuisen rupeaa ärsyttämään kun koko ajan melkein itkee ja varsinkin nyt kun Iina lähti ulos niin itkun senkun lisääntyy. En muutenkaan tykkää kyseisestä naisesta. Oma veikkaukseni kärkeen on Mika ja Perttu, ehkä myös Antti, mutta saa nähä miten se nyt tokenee tuosta Iina jutusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom