Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dear_a sanoi:Aikuinen 28-vuotias nainen, luulis että muutakin elämää on... Vaan eipä taida olla. :D Myönnän olevani täysin koukussa ja luultavasti sitä jatkuu sinne joulukuuhun asti.
Neuvostoliitto sanoi:Rakkautta lusikka-asennossa.
Ihmeen kauan. No on se käsin lypsetty aina välillä sentään. Aika romanttista käydä yrjöltä palaavan emännän selkään :Dsporteme sanoi:Ja homma taisi kestää 4 minuuttia. Taisi miehellä olla pussit täynnä :D
Onko joku väittänyt että se olisi mitään enempää? Niin no on sillä aika hyvä tilannekomiikan taju ja suhteellisen härski mielikuvitus. Noilla eväin ne suuret koomikotkin pärjää.ribu sanoi:Mun mielestä se on vaan semmonen normaali suupaltti jolla on ehkä tavanomaista parempi muisti mitä tulee sanontoihin yms. fraaseihin.
Dobermann sanoi:Mun mielestä Mika on aika luuseri kun oli niin pataa Iinan kanssa kunnes huomas et jäi kakkoseks Antille, niin piti heti äänestää Iina pois huonoilla perusteluilla. Sama pätee Terhiin kun se huomas että Anttia kiinostaa enemmän Iina.
ruukaako siinä sitten yleensä mennä kauemmin?Ja homma taisi kestää 4 minuuttia. Taisi miehellä olla pussit täynnä
neutraali sanoi:ruukaako siinä sitten yleensä mennä kauemmin?
Siinä oli erittäin hyvä analyysi TODELLA ärsyttävästä naisesta nimeltä Iina. Vähän olen koukussa sarjaan mut jos se Iina ei lähde talosta sunnuntaina niin pakko lopettaa katsominen.jambo sanoi:Pertun vetovoima on siinä että se on niin vilpitön sanomisissaan, ilmeissään ja siinä ettei se häpeile näyttää jos on holmö tai ei tiedä jotain. Iina on tollanen ylikiree itsetutkiskelija jolle meinaa vaan se miten muut sen näkee. Mulla on sellanen kuva että Iina inhoo Perttua koska a) Perttu ei ole sen talutusnuorassa/ihailijakerhossa b) Perttu sanoo vastaan eikä myötäile c) Perttu ei ole akateeminen vaan duunari d) Perttu on mies ja vielä sellainen joka ei mahdu prinsessan Espoolaiseen ihannne maailmaan "kauniit ja rohkeat".
Perttu ja Mika olis talosta ainoot joiden kanssa voisin lähtee pidemmälle reissulle. Muitten kanssa menis todennäköisesti hermot. Ja Katia kyllä panisin.
Onko se Turkulainen ´Hanna oikeesti noin vitun tyhmä miltä se vaikuttaa "niinku, niinku, niinku".
Milo sanoi:No kaippa tuo on ihan hyvä syy äänestää... Siihenhän tuo äänestys perustuu.. kenestä diggailee ja kenestä ei. Jos joku alkaa vituttamaan niin kenkää vaan.
Jos mun muija ottais jonku uuden jäbän niin äänestäisin sen pois talosta
Peiton alla :curs:protsku sanoi:Mulla jäi näkemättä se neljän minuutin pano, ihanko ne oli alasti silleen tv-kameroiden edessä vai piilossa peiton alla? Tulee varmaan sitten aikanaan BB DVD:lle. :D