Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
ZweCCo sanoi:
Niin muuten mikä vika siinä Pertussa oikein on? Miks ne aina antaa sille niitä pisteitä? Mun mielestä about paras tyyppi tuolla.

Jollekin ne pisteet on annettava. Helpointa nimetä se, joka ärsyttää eniten (iina tms) tai on eniten äänessä.

Niin ja nyt on toinen kerta, kun tämä mimmi pistää rahansa mihinkään yleisöäänestykseen. Haluan nähdä Iinan ilmeet kun se sunnuntaina kuulee nimensä sanottavan :evil:

Miten niin koukussa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietysti ärsyttävälle ne annetaan. Sitä lähinnä pohdinkin että mikä siinä Pertussa oikein ärsyttää niitä muita?

No ei Pertulla kyllä tulevassa äänestyksessä ole hädän päivää vaikka kaksi äänestettäisiinkin ulos jota en kuitenkaan itse henkilökohtaisesti usko. Iina saisi juosta kyllä tuolta talosta helvetin nopeaan pihalle, on sen verran ärsyttävä huuhkaja :curs:

Siksi ne kilpailijat sitä Perttua äänestää, kun se ei siihen teennäiseen halailuleikkiin ole lähtenyt mukaan, niin kuin muut, ja se tuntuu niistä etäisimmältä ja sellaselta tyypiltä, jonka kanssa ei ole paljoa yhteistä. Ja onhan siinä vähän sitäkin, että muutama kilpailija (esim. juuri Iina) pitää itseään Perttua parempana. Katsojat näkee kuitenkin sen teennäisyyden, suosionkalastuksen ja ylimielisyyden taakse, mihin muutamat muut siellä syyllistyy ja siksi katsojat ei Perttua äänestä pois. Se on kuitenkin loppujen lopuksi se kaikista rehdein tyyppi niistä. Uskon, että Perttu ei tipu pelistä vielä pitkään aikaan, vaikka olisi ehdolla joka äänestyksessä. Niin monta teennäistä suosionkalastajaa on sillä vastassa.

Yhden jakson viikossa olen ehkä tota kattonut ja voi saatana että se itkijä iina vituttaa aina kun se on äänessä. Ittellä ei ehkä ole varaa arvioida muita (paitsi anonyyminä :evil: ). Miten helvetissä joku äijä on jaksanut kattoa sitä 7 vuotta vai mitä se oli seurustellu. Ei ihme että on perheväkivaltaa jos tollasta naista joutuisi kattomaan ja kuuntelemaan. :rolleyes: Prkle.

Perttu tai Mika voittaa koko roskan :kippis1:

vaikka teilasin koko sarjan tän tredin alussa niin pakko myöntää että oon nyt koukussa tähän sarjaan:nolo:. iina sais tippua, voi että voi ottaa päähän se hänen ininänsä ja ittensä kehuminen. timo sais myös lähtä kiitämään. mika ja perttu on tosiaankin asia jätkiä molemmat.

neutraali sanoi:
vaikka teilasin koko sarjan tän tredin alussa niin pakko myöntää että oon nyt koukussa tähän sarjaan:nolo:. iina sais tippua, voi että voi ottaa päähän se hänen ininänsä ja ittensä kehuminen. timo sais myös lähtä kiitämään. mika ja perttu on tosiaankin asia jätkiä molemmat.
Voi perkele, että repeilen täällä... :D

Ite jäin samanlailla koukkuun. Oikeestaan kyllä muijan vika, koska se on tota kattonu joka jakson. Putoamisesta ja voittajista samaa mieltä ku nautraali. Mika ja Perttu ihan huippukaksikko! :thumbs:

neutraali sanoi:
vaikka teilasin koko sarjan tän tredin alussa niin pakko myöntää että oon nyt koukussa tähän sarjaan:nolo: ...

Kun avovaimo aikoinaan katsoi Englannin BB:tä pilkkasin sitä, että mitä katsot tuollasista roskaa ja voi että olet sitten tyhmä jne. Istuin sitten itse sitä katsomaan pilkatakseni ja jäin koukkuun. Kaikkeen sitä aikaansa tuhlaa.

kotka sanoi:
Kun avovaimo aikoinaan katsoi Englannin BB:tä pilkkasin sitä, että mitä katsot tuollasista roskaa ja voi että olet sitten tyhmä jne. Istuin sitten itse sitä katsomaan pilkatakseni ja jäin koukkuun. Kaikkeen sitä aikaansa tuhlaa.

Täähän on kun meillä :kippis1:
Pakko kattoo sunnuntaina kun Iina lähtee, taitaa olla Minnalle tiukka paikka.
No, kohta sekin lähtee.

Perttu taitaa voittaa koko paskan, yleisö ei sitä ulos äänestä.

Rontto sanoi:
Perttu taitaa voittaa koko paskan, yleisö ei sitä ulos äänestä.

Juu, eikä kilpailijat edes välttämättä tajua miten suosittu Perttu on yleisön keskuudessa. Sarjan alussa naiset dissasi Perttua kaikista eniten ja nyt ovat itse joutumassa pudotukseen. Hyvä että tässä suomiversiossa aidot tyypit menee jatkoon ja feikit putoaa. Oon aivan varma että molemmat ns. seurusteluparit äänestetään kilpailusta pois. Se siitä taktiikasta. :)

Pakko se on myöntää tääläki, että koukussa ollaan. Ja ilmeisesti tuossa Mikassa ja Pertussa sitten on sitä jotain, kun niin moni heitä suosii. Itsekin kuulun heihin. Mutta toisaalta minua ei sen kummemmin haittais, vaikka Terhiki pärjäis, seki vaikuttaa ihan omalta itteltään eikä yritä esittää.

Ei jaksanu selaa koko trediä läpi, mut onko tullu vierailtua pertun fanisivuilla? Aika saatanaa kovaa leukailua! :hyper: Tulee ihan mieleen seppo räty ja nykänen nousuhumalassa! Pari kovaa:

Minna kertoi suhteensa kiemuroista ni Perttu tokas että:
"Mitäs jos Mika ja Make rupee homostelemaan ja sä jäät lokkina kalliolle"?

Kathy: "Olis kiva olla keijukainen" Perttu: "Olis kiva olla 50 tonnia taskussa ja ulkona tästä talosta"

"Mulle jää kaikki pikkusiskon kaverit, eli pikkusuolaset"

"Pitäskö mun tatuoida mustelma käteen?"

Mika kertoo ku sen tyttökaveri oli pettänyt, ja Mika oli yllättäny ne hommista, niin se pettäjä mies oli seisonut Mikan mukaan ihan hiljaa jossain nurkassa: "Seiso siin kulmassa ihan hiljaa..." johon perttu:" TOTUUS: Makas nenä poskella siinä lattialla!" Sitten mika jatkaa: "En nähny muijaa pariin vuoteen" ja Perttu taas: "TOTUUS: olit linnassa taposta 2 vuotta!"

http://perttufansite.50webs.com/arkisto.htm tuolta lisää :piis:

Jones sanoi:
Ei jaksanu selaa koko trediä läpi, mut onko tullu vierailtua pertun fanisivuilla? Aika saatanaa kovaa leukailua!

Perttu on äijä! Eilen se räjäytti potin kun yksi mieskilpailijoista kaiveli munia sohvalla ja työnsi kädet Iinan haisteltavaksi. Perttu sai tästä kommenteillaan aikaan sellaisen naurunremakan ettei mitään rajaa. Joka tilanteeseen löytyy aivan uskomatonta läppää. :lol2:

the m sanoi:
Tiedä sitten onko tää jo postattu tähänkin threadiin, mutta täältä löytyy vino pino pertun kuolemattomia lausahduksia =)

Tuossahan se oli kolme postausta ylempänä ;)

Iinan esittelystä kopsattua: "Iina tuntee olonsa epämiellyttäväksi, jos hän joutuu olemaan tekemisissä itserakkaiden ihmisten kanssa, jotka luulevat olevansa muita parempia." :jahas:

Taisi eilen näytetyssä jaksossa tapahtua jotain Timon ja Hannan välillä? Timolla oli aika saaneen näköinen ilme kun kanavalle eksyin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom