Suomalainen vapaaottelu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oma vika.
Kohtuutonta jo. Leimat on pois näkyvistä, äijä ite sanoutunu irti touhuista julkisesti, kunnioittaa vastustajiaan, ei tuo politiikkaa kehään ja urheilulliset meriitit kunnossa: silti joku vanha kuva estää ottellemasta. Tuolla on äijiä isoissa kehissä joilla esim. anarkisti ja brown pride tatuointeja puhumattkaan miljoonasta eri uskonnolisia tatuointeja kantavista vapaaottelijoista. Lisäks kaiken mailman roinaajat ja kadullakkin rehanneet tyypit saa otella iha rauhassa, mutta Puhakka ei: PASKAA sanon minä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee Puhakan kohdalla mieleen vanha sanonta; Liian vähän, liian myöhään. Olis pitäny peittää ne tatskat jo aikasemmin eikä profiloitua Valtosen kanssa "niiks natsivapaaottelijoiks" Mutta varmaan Puhakka on tiedostanut tällaista olevan edessä, ei ole varmasti ensi kerta kun ovet sulkeutuu edessä asian vuoksi. Eipä ole mies itse edes asiasta vinkunut.

EIkös se ole Valtonen joka on niitä leimojaan peitellyt? Ja Tonilla on vielä töitä vapaaottelijana nykyäänkin... VAi löytyykö jostain esim kuva missä Puhakka on ilman niitä rinnassa oleviea tatskoja tai niin että ne olisi peitetty?

EIpä silti. Vaikka en Nikoa tunnekkaan, niin olen kuullut miehen nykytouhusta ihan positiivisia kommentteja ja siksi onkin harmillista, että kaveri on tehnyt elämässään valintoja mitkä selkeästi nyt iskevät takaisin.

Nyyh nyyh, meidän pikkunatsia sorretaan. Eikös tämä ole nyt jonkin sortin tasa-arvorikos? Pitäisikö natsin mennä itkemään jollekkin vähemmistövaltuutetulle?

Nyyh nyyh, meidän pikkunatsia sorretaan. Eikös tämä ole nyt jonkin sortin tasa-arvorikos? Pitäisikö natsin mennä itkemään jollekkin vähemmistövaltuutetulle?
Eli oot sitä mieltä että ihmisillä ei ole varaa virheisiin, eikä ansaitse toista mahdollisuutta? Kaverilla on ollu vähä kyseenalainen ystäväpiiri ja negatiivisia viboja hähettäviä tatuointeja joskus, mutta vaikka kaveri on jo järjestäny ittes eroon niistä ni silti pitää rankaista. Ja kyllä jost toi tapahtuis suomessa vois siitä mennä jo itkemään johki suuntaan.

Niin Niko on tatuoinut kyseisten tatuointien ympärille ei niinkään niiden päälle. Ne ovat vielä näkyvissä ne kuvat.
Joku sivustoihin oli kerännyt kuvia missä Niko poseeraa tunnettujen uusnatsien kanssa ja pitää tunnuksia vaatteissaan jne...
Harmittavaa sinäänsä mutta huippu-urheilun takia joutuu joskus tekemään uhrauksia. Tässä tapauksessa ehkä mustamaan tatuointeja ja vaihtamaan kavereita... Jos siis haluaa näissä julkisemmissa organisaatioissa otella.

Mä luulen, että tatskojen peittely tai muutenkin entisten touhujen lopettaminen on uran kannalta jo vähän liian myöhäistä. Puhakalla on vaparipiireissä uusnatsin leima eikä sille oikein mahda mitään. Kuvat tatskoista tai Nikosta väärissä porukoissa on aina kaivettavissa esiin netin syövereistä, ja aina ne joku kaivaakin. Ja tuskin mikään organisaatio haluaa ottaa riskiä asian suhteen, saaden huonoa julkisuutta. Toki tuossa auttaisi jos lumipallo lähtisi pyörimään oikeaan suuntaan, ja joku vähän nimekkäämpi organisaatio ottaisi Puhakan listoilleen, ja tämä pääsisi luomaan kansainvälistä uraa niin, että pikkuhiljaa alkaisivat suoritukset kehässä olla puheenaiheena menneisyyden sijaan. Mutta tuntuu kyllä että mies joutuu menneisyyden touhuistaan aina urallaan kärsimään.

Kuten toisaalla on mainittukin, nyt Niko Cagen kortille!

Niin Niko on tatuoinut kyseisten tatuointien ympärille ei niinkään niiden päälle. Ne ovat vielä näkyvissä ne kuvat.
Joku sivustoihin oli kerännyt kuvia missä Niko poseeraa tunnettujen uusnatsien kanssa ja pitää tunnuksia vaatteissaan jne...
Harmittavaa sinäänsä mutta huippu-urheilun takia joutuu joskus tekemään uhrauksia. Tässä tapauksessa ehkä mustamaan tatuointeja ja vaihtamaan kavereita... Jos siis haluaa näissä julkisemmissa organisaatioissa otella.

Ne kuvat mitkä ongelmia aiheutti on kyllä muutettu. Ainoa mikä nyt jotain saattaa alkaa stressaamaan on enää se Hugo Boss mannekiinien pääkallo olkapäässä.
Harmittavia juttuja nää perumiset aina kun Puhakalla tota potentiaalia tuntuu olevan. No Suomen kamaralle matsaamaan vaan sitten mitä pikimmiten :rock:

Tässä tullaan juuri siihen kysymykseen, että milloin menneisyyden tyhmyydet on sovitettu? Ilmeisesti vaparipiireissä niitä ei ole vielä Puhakan kohdalla sovitettu. Ihminen kuitenkin itse vastaa teoistaan ja siksi yleensä normaali ihminen miettii ennenkuin tekee asioita, jotka vaikuttaa mahdollisesti tulevaisuudessa elämään. Ihminen on vaan tyhmä, etenkin nuorena. Silti, nuorenakin tehdyt tyhmyydet voi aiheuttaa hyvin pitkäaikaisia seurauksia. Joku sanoikin jo, että liian vähän liian myöhään. Olen samaa mieltä. Olihan toi käsintuherrettu lappunen ihan liikuttava, mutta hei oikeesti olisiko senkin voinut tehdä hieman eri tavalla...

Toivottavasti Puhakkakin tajuaa nyt, että tuollainen sekopäinen natsitouhu on perseestä ja ovet sulkeutuu sellaisille hyvin nopeasti - niin kuin pitääkin. Toisaalta, pääseeköhän se Porvoon kirkonpolttaja vielä jumalanpalvelukseen? Veikkaan, että halutessaan pääsee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom