Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla aika hiljaista Suomalaisten pärjääminen huippunimille esim ufc vst. Gustafsoneja ei vaan täältä löydy. Sad but true...
Näitä tyhjän itkijöitä löytyy senkin edestä.pessimisti ei pety ja pyllymies on perseestä.suomi vapari nousee koko ajan,kannattaa muistaa et laji on maailmallakin vielä nuori.
Perin harmillista, Marttisella kävi kehno tuuri matsinsa kanssa.
Eikös Shabliyn pitänyt olla loukkaantunut? Pro Fc:n sivuilla näyttää että olisi otellut iltamassa.
Höpö höpö, ei ole totta! Miksei Gussea voisi Suomestakin löytyä? Kyllä täällä tapella osataan siinä missä ihan missä vaan muuallakin. Suomalaiset nyrkkeilijätkin ovat pärjänneet ihan mallikkaasti viime aikoina ja painissakin täällä ollaan joskus ihan MM-tasolla pärjätty. Eikä täkäläinen BJJ-osaaminenkaan mitään umpisurkeaa ole.Mutta niin totta. Otatko jotenkin henkilökohtaisesti tämänhetkisen tilanteen? Ps. Käy koulut loppuun ja ole etenkin äidinkielentunneilla paikalla.
Höpö höpö, ei ole totta! Miksei Gussea voisi Suomestakin löytyä?
Mä muistan... Mut se ehkä jää paremmin mieleen kun on itse tuomarina ja vastustajanakin on tuttu jannu. :PMuistaako kukaan Gustafssonin uran ekoja pro-matseja Suomessa? Niin, ei jättänyt mitään hirveän syvää muistijälkeä silloisilla otteillaan, mutta on vissiin tehnyt oikeita asioita paljon sittemmin. Ei suomalaisten menestymiselle ole mitään oikeaa estettä, korkeintaan me suomalaiset itse. Täältä löytyy ihan riittävän lahjakkaita urheilijoita, jos heille vain luodaan oikeanlaisia olosuhteita (ei toki itsestään selvää eikä helppoa) ja heillä itsellään on halua ulosmitata kaikki mahdollinen omasta koneesta (ei ihan itsestään selvää sekään).