Suomalainen vapaaottelu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taitaa olla aika hiljaista Suomalaisten pärjääminen huippunimille esim ufc vst. Gustafsoneja ei vaan täältä löydy. Sad but true...

En tiedä UFC:stä, mutta sikäli kun sinne joku mielii, kovia matseja pitäisi ottaa ja mielellään myös ulkomailla. Koskee myös Niinimäkeä. Mutta kunhan Tomppa nyt nähtäisiin ensin edes Turun Cagessa.

Niin tai näin, Jaakko Väyrynen palasi viikonloppuna vuoden tauolta ja otti voiton Venäjällä. Pisteet jo pelkästään siitä, että joku haluaa läksiä Grozny-nimiseen paikkaan ottelemaan.

Taitaa olla aika hiljaista Suomalaisten pärjääminen huippunimille esim ufc vst. Gustafsoneja ei vaan täältä löydy. Sad but true...

Näitä tyhjän itkijöitä löytyy senkin edestä.pessimisti ei pety ja pyllymies on perseestä.suomi vapari nousee koko ajan,kannattaa muistaa et laji on maailmallakin vielä nuori.

Näitä tyhjän itkijöitä löytyy senkin edestä.pessimisti ei pety ja pyllymies on perseestä.suomi vapari nousee koko ajan,kannattaa muistaa et laji on maailmallakin vielä nuori.

Mutta niin totta. Otatko jotenkin henkilökohtaisesti tämänhetkisen tilanteen? Ps. Käy koulut loppuun ja ole etenkin äidinkielentunneilla paikalla.

Mutta niin totta. Otatko jotenkin henkilökohtaisesti tämänhetkisen tilanteen? Ps. Käy koulut loppuun ja ole etenkin äidinkielentunneilla paikalla.
Höpö höpö, ei ole totta! Miksei Gussea voisi Suomestakin löytyä? Kyllä täällä tapella osataan siinä missä ihan missä vaan muuallakin. Suomalaiset nyrkkeilijätkin ovat pärjänneet ihan mallikkaasti viime aikoina ja painissakin täällä ollaan joskus ihan MM-tasolla pärjätty. Eikä täkäläinen BJJ-osaaminenkaan mitään umpisurkeaa ole.

Täytyy muistaa, että esim. Kuivanen ei ole ihan kamalan pitkään kamppailulajipiireissä pyörinyt menestykseen nähden. Suomalaiset painijat eivät myöskään tunnu kääntyvät MMA:n puolelle jne. Nuori maa me ollaan vielä tässä suhteessa, mutta mikäli lajin buumi säilyy, niin kyllä tilanne vielä muuttuu.

Pyllymies on siinä kyllä oikeassa että tällä hetkellä kenelläkään ei taida olla iha UFC:n kärkeen asiaa. Kuivanen voi tehä ihan kivan uran UFC:ssä samoin niinimäki mutta tuskin viellä iha mestareita nähdään. Eikä mun mielestä tarviikkaa, mutta mielelläni olen myös väärässä. Ainoa suomalaisottelija kenellä ois asiaa iha kärkee on varmaa Kankaanpää, mutta ei oo hänellä sarjaa UFC:ssä. Mitään syytä en näe miksi ei tulevaisuudessa vois suomestakin tonne kärkeeen joku pamahtaa. Lupaavia ottelijoita suomesta löytyy ja aika hyvin organisoitua toimintaa niiden takana, varsinkin kun katsoo millasilla budjeteilla täällä operoidaan. Mä oon aika toiveikas esim Makwanin suhteen että se sälli nähään viellä UFC:ssa.

- - - Updated - - -

Oon kans miettiny kun noista HW äijistä on pulaa vähän kaikkialla ni oisko esim. Nurminen voinu päästä sinne jos ois ottelutahti ollu vähä kovempaan tahtiin. Tai jos Patteri nyt onnistuu oikee repäsee ni voiska olla mahista ees sellanen kääntyminen siellä? Vänttinenhän tais tokasta että ei se oo mihkää kiveenkirjoitettu että hän ei vois otella HW:ssä. Nää HW ajatukset nyt on vaa tällee ajatus leikkiä, et ei turha tosissaa kannata ottaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Höpö höpö, ei ole totta! Miksei Gussea voisi Suomestakin löytyä?

Muistaako kukaan Gustafssonin uran ekoja pro-matseja Suomessa? Niin, ei jättänyt mitään hirveän syvää muistijälkeä silloisilla otteillaan, mutta on vissiin tehnyt oikeita asioita paljon sittemmin. Ei suomalaisten menestymiselle ole mitään oikeaa estettä, korkeintaan me suomalaiset itse. Täältä löytyy ihan riittävän lahjakkaita urheilijoita, jos heille vain luodaan oikeanlaisia olosuhteita (ei toki itsestään selvää eikä helppoa) ja heillä itsellään on halua ulosmitata kaikki mahdollinen omasta koneesta (ei ihan itsestään selvää sekään).

Muistaako kukaan Gustafssonin uran ekoja pro-matseja Suomessa? Niin, ei jättänyt mitään hirveän syvää muistijälkeä silloisilla otteillaan, mutta on vissiin tehnyt oikeita asioita paljon sittemmin. Ei suomalaisten menestymiselle ole mitään oikeaa estettä, korkeintaan me suomalaiset itse. Täältä löytyy ihan riittävän lahjakkaita urheilijoita, jos heille vain luodaan oikeanlaisia olosuhteita (ei toki itsestään selvää eikä helppoa) ja heillä itsellään on halua ulosmitata kaikki mahdollinen omasta koneesta (ei ihan itsestään selvää sekään).
Mä muistan... Mut se ehkä jää paremmin mieleen kun on itse tuomarina ja vastustajanakin on tuttu jannu. :P

Mut joo. VAikka Gusse oli jo silloin Möhköä vastaan hyvä lyömään ja atleettinen niin ei siitä tullut siltikään semmonen olo, että "hitto toi jätkä on vielä taistelemassa UFCn tittelistä" :D

Näin molemmat "Suomi" matsit ja kyllä siinä oli tekemisen meininkiä. Taustalla oli boxingia X vuotta ja MMA reeniä vuosi. Kaveri oli silloin 20v tai vähän alle. Pitkän tien se on jo kulkenut ja hyvin on menny kun vain kolme matsia on kestänyt täyden ajan joista 2 UFC:ssä. En tiedä miten on silloin päässyt reenaamaan, tuskin treenasi täyspäiväisesti niinkuin suurin osa eurooppalaisista siihen maailman aikaan. 97 vuonna reenaaminen on varmaan ollu suht kotikutoista vaikka on silloin jo peruspilarit ollut tiedossa. Resursseista en tiedä mutta ne ainakin on parantuneet ja samoin on parantuneet otteet.

E: CC3:een ilmoittautuessa oli muistaakseni puhetta myös painitreeneistä mutta en muista tarkalleen minkä verran. Ehkä sillä tarkoitettiin sitä 96 aloitettua MMA reeniä.

Itte kanssa kyllä muistan jonki verta Gussen ekoista matseista. Lahden matsista ei hirveesti muista mutta finnfightin matsin muistan kyllä, en sillon kyllä ihan tällästä uraa ois uskonu vaikka vakuuttava olikin :D

Vainikkaisella onkin huomenna sitten erittäin tärkeä ottelu uran kannalta. Shamil Zavurov (19-2) ois erittäin kova päänahka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom