Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se tosiaan menee muillakin kansalaisilla. Jos huijaat veroissa ja jäät kiinni niin riittää kun lupaudut maksamaan huijatun osan ja maksamaan jatkossa oikein niin se on siinä. Ei muita seuraamuksia.Ei kyllä kiinnosta edelleenkään. Johan tuo lupautui maksamaan ne itse niin ehkä saat yösi nukuttua nyt paremmin.
Juu juu.Ei kyllä kiinnosta edelleenkään. Johan tuo lupautui maksamaan ne itse niin ehkä saat yösi nukuttua nyt paremmin.
Mikäs Kivelle tuli, kun noin on mennyt aatesisarta mollaamaan. Molemmat ovat kuitenkin kovan linjan kommunisteja. Kivi tosin luulee, että kommunismi tarkoittaa yhdessä asumista, mutta siitä huolimatta.Koomikko Kivi meni Marinia morkkaamaan,Marinin palvojat ottavat kierroksia huolella
Kerrankin olen Kiven kanssa samaa mieltä.Mikäs Kivelle tuli, kun noin on mennyt aatesisarta mollaamaan. Molemmat ovat kuitenkin kovan linjan kommunisteja. Kivi tosin luulee, että kommunismi tarkoittaa yhdessä asumista, mutta siitä huolimatta.
Kuiteissa on päivämäärät, jotka tulee myös kirjanpitoon. Sen avulla on helppo kohdentaa paljonko rahaa on milloinkin käytetty. Mitään naurettavuuksia tässä ei ole.Internetin sherlockit pystyvät näemmä kerran kuukaudessa tehtävien tilitysten perusteella paikallistamaan päivän tarkkuudella milloin rahoja on käytetty. En minäkään Sannan faniklubiin kuulu, mutta tarviiko aina mennä naurettavuuksiin asti näissä riepotteluissa?
Tänne postatuissa twiiteissä tositepäivämäärät ovat (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) sopivasti kerran kuukaudessa. Joten jos tarkempia kuitteja on jossain muualla nähtävillä, niin otan sanani mieluusti takaisin.Kuiteissa on päivämäärät, jotka tulee myös kirjanpitoon. Sen avulla on helppo kohdentaa paljonko rahaa on milloinkin käytetty. Mitään naurettavuuksia tässä ei ole.
Muutama posti ylöspäin. Ciscon postaus #508Tänne postatuissa twiiteissä tositepäivämäärät ovat (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) sopivasti kerran kuukaudessa. Joten jos tarkempia kuitteja on jossain muualla nähtävillä, niin otan sanani mieluusti takaisin.
Joo, samoja viestejä katselen. Mä vaan ihmettelen, miten esimerkiksi Ketolan Heikki voi tietää, että juuri uuden vuoden aattona Sanna olisi poltellut menemään 300 edestä pikkuhiukoonsa. Mun silmissä tuo kirjanpito näyttää siltä, että se sisältää koko joulukuun "aamupalakulut" ja uuden vuoden aatto nyt vain sattuu olemaan tilityspäivämäärä.Muutama posti ylöspäin. Ciscon postaus #508