Timjami - valkosipuli - sitruuna - voi
Toimii melkein kaiken kanssa <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suolaa, yrttejä (rosmariini, timjami, basilika, oregano, salvia, persilja), hunajaa, siirappia... Pippurista en erityisemmin pidä enkä sitä itse käytäkkään ollenkaan kokkaillessa...
Kastikkeisiin monesti sitten myös chilikastiketta (heinziä) sekä valko- ja punaviinietikkaa...
Tarkotatko Huppe tätä:
katso liitettä 66391
Laita osottees vaikka privaan niin voin maanantaina pistää sulle postissa ton.
Tarkotatko Huppe tätä:
katso liitettä 66391
Laita osottees vaikka privaan niin voin maanantaina pistää sulle postissa ton.
Mistä saat Heinzin chilikastiketta Suomessa? En ole nähnyt missään. Enkä tarkoita nyt mitään tomaattiketsuppi "chilikastiketta" vaan tätä oranssia ja hieman vetelää:
Maldon sormisuola. Ennen kuin tätä maistoi, luuli että kaikki suolat masituvat samalle. Näin ei ole. Tämä on ihan parasta.
Hackmannin myllyt ovat kyllä toimivia, mutta 1 kolmesta omistamastani hajosi alle vuodessa. Liimaukset pettivät siitä metallisesta kuoresta, josta myllyä pyöritetään. Se vaan pyörii ympäri, eikä itse myllyn rouhin pyöri enää.
On se vaan niin kamalaa paskaa että heitin surematta roskikseen. Ei ole "pöytäsuolaan" paluuta kun kunnon suolaa joskus edes kokeilee.Toisalta mulla on vielä jäljellä vähän tavallista pöytäsuolaa ja aion käyttää ne loppuun.
Ja kanan kanssa salviavoi. Vähemmän vaan sitruunaa.Timjami - valkosipuli - sitruuna - voi
Mausteita löytyy laatikosta jossa Ikean maustetelineet
Osaatko Huppe sanoa, voiko nuo Ikean maustetelineet nakata esim. Topi-keittiön laatikkoon? Miten ne pysyy laatikossa paikoillaan?