Vielä pikku tarkennus Raimon saavutuksiin: hifkin kultajoukkueessa kakkosvalmentajana, Westerlund ykkönen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huge Juge sanoi:Ihan uskomatonta. Tärkeempää on näköjään oikeat johtamistyylit ja miljonäärien nyöristely ku saavutettu tulos. Ylpistyneet NHL pelaajat ei kestä kritiikkiä. Ei luulis näin pienellä maalla olevan neiteilyyn varaa. Oikeat johtamistyylit, voi vittu mitä paskaa. Sohva-asiantuntiat palvoo kusipäisiä NHL miljönäärejä.
Keke K. sanoi:Ei sellasta tarvii kenenkään kestää. Yksiskään suomalainen pelaaja ei ole ylpistynyt NHL:ssä, siihen ei oo yksin kertasesti varaa.
reinhardt sanoi:Saku Koivun mukaan Summasella oli pelaajien täysi tuki.
Pukuhuone-episodien jälkeen kaikki olivat Niinimaan puolella, ja kitistiin Summasen huonosta käytöksestä. Toisaalta, millainen aikuinen mies lähtee kesken_turnauksen ovet paukkuen pois, kun valmentaja sanoo pahasti? Niinimaa ehkä kuvitteli ilmentävänsä sillä kovaa luonnettaan ja omanarvontuntoaan, minun mielestäni hän jätti joukkueen pulaan.
Siinä olen samaa mieltä, että Summasen antamat haastattelut on idioottimaisia. Mutta onko valmentajan tärkein ominaisuus olla pelin jälkeen supliikkimies kameroiden edessä? Tuskin.
En yhtään epäile, etteikö Summanen olisi vittumainen ja äkkipikainen ihminen, mutta näyttää siltä, että juuri sitä suomen jääkiekkoilu on tällä erää tarvinnut. Joskus on tilanteita, jolloin hyvä jätkä -johtamistyyli ei pure, vaan täytyy käyttää kovia sanoja. Itse ainakin kunnioittaisin enemmän johtajaa, joka sanoo asiat suoraan, vaikka sitten välillä rähjäisikin, kuin sellaista, joka haluaa aina vaan käydä kehityskeskusteluita ja inisee ja yrittää olla niin solidaarinen.
Lisäksi on typerää muuttaa voittavaa kokoonpanoa. Heihei suomen menestykselle MM-kisoissa. Toisaalta voihan tämä toimia käänteisenä psykologiana ja me voitetaan kaikki.
loppukaneettina Summasesta todettakoon: panisin. ;)
No et, osoitat vaan suurimmassa osassa postauksiasi olevasi ihan ***tanan tyhmä jätkä. HTH. Mua ainakin. :thumbs:protsku sanoi:Mielenkiintoista. Olenko ainoa tässä viestiketjussa joka kannatti Summasen erottamista?
Samma här!Jortsu sanoi:HTH. Mua ainakin. :thumbs:
Tota argumenttia voi sitten käyttää todistamaan kantansa väittelyissä, joissa protsku on mukana. Nimetään keksijänsä mukaan teemupiin 1. laiksi siltä varalta, että samanlaisia helmiä löytyy jatkossakin.teemupii sanoi:Se että on protskun kanssa jostakin asiasta eri mieltä takaa automaattisesti että on itse varmasti oikeassa :D
Mitään väritöntä hahmoa tyyliin Kari Eloranta en minäkään maajoukkueen peräsimessä halua nähdä mutta kuitenkin jonkun joka selvästi on edes terveiden kirjoissa.
muzzi sanoi:Väärä päätös. Mutta eiköhän se mennyt niin että Summanen vaati hieman liikaa mm. uutta johtoryhmää - Jutille kenkää...ja Kummolalla meni lopulta kuppi nurin. Pelkkä Niinimaan kotiinlähtö ei tätä aiheuttanut.
screwdriver sanoi:Joten sitä voi vaan miettiä saiko Summanen sen takia potkut että se antoi huonoja haastatteluja, huusi pelaajille ja oli vittumainen..
muzzi sanoi:Väärä päätös. Mutta eiköhän se mennyt niin että Summanen vaati hieman liikaa mm. uutta johtoryhmää - Jutille kenkää...ja Kummolalla meni lopulta kuppi nurin. Pelkkä Niinimaan kotiinlähtö ei tätä aiheuttanut.
Replay sanoi:Ei se Ramin autoritäärinen valmennustyyli taida oikein purra nykyaikana. QUOTE]
Eipä niin. ei tullut muuta kuin kaikkien aikojen kovin kisasijoitus.
jarre55 sanoi:Replay sanoi:Ei se Ramin autoritäärinen valmennustyyli taida oikein purra nykyaikana. QUOTE]
Eipä niin. ei tullut muuta kuin kaikkien aikojen kovin kisasijoitus.
Väittäisin, että vain äärimmäisen karismaatinen ja särmä tyyppi voi soveltaa pehmeää valmennustyyliä. Heti ei tule mieleeni ketään sellaista, jota pelaajat varmasti kunnioittaisivat niin paljon, ettei tarvitse sanoa mitään.
Ihme kukkahattutätimeininkiä tuo Summasen moitiskelu; IMHO jääkiekkoilijat (ja miehet yleensä ;) ) eivät usko fyysisen väkivallan lisäksi juuri muuta kieltä kuin huutamisen, vittuilun ja rähjäämisen.