sukupuolineutraalia sanastoa - mielensäpahoittajat älkööt vaivautuko

Mikä sinä olet kertomaan, mitä tässä pelissä saa tehdä ja mitä ei.
Kaikkien läntisten pallonpuoliskon lautapelien kiistaton kuningatar ja ylimarsalkka. Ei tuu kulkaa hommasta mitään jos lautapelien säännöistä aletaan joustamaan. Anarkiaa on se.

Mutta jatkakaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20180610_160558.png

Kaikkien läntisten pallonpuoliskon lautapelien kiistaton kuningatar ja ylimarsalkka. Ei tuu kulkaa hommasta mitään jos lautapelien säännöistä aletaan joustamaan. Anarkiaa on se.

Mutta jatkakaa.
Offtopic mutta jossain oli vinkki että tosta sais kovan lautapelin juhannukseksi kun tulostais vaikka facebookista sen 28 pärstäkuvaa kaveripiiristä ja sujauttaisi niihin lokeroihin. Vois olla vähän enemmän onko tämä tehnyt sitä ja tätä yms persoonallisempia kysymyksiä. Tosin olettuksena että teillä on se melkein 30 yhteistä tuttua ja tiedätkin niistä jotain. Itelle passais joku nhl star players versio. Tosin sitten pitäis googletella onko se 30maalia kaudella mennyt rikki yms.

Pitäisikö työpaikalla naispuolista toimihenkilöä kutsua itseasiassa toinihenkilöksi, vai olisiko viisainta siirtyä neutraaliin titteliin ”henkilö”? Elämän ja kuoleman kysymyksiä....

Mitä vidun CIS miehii??

tongue.jpg

se on KIZZ man ..... my man !

... halvatun pervot sekoilee .....

:ROFLMAO:

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Näihän se on. Kaikki, mitä näillä ihmisoikeusfasisteilla on tarjota valkoiselle ihmiselle, on häpeä. Jos ihmettelette, mitä ihmettä se valkoinen etuoikeus on, se just tätä.
Etuoikeus = velvollisuus alituiseen häpeään - yksinvelvollisuudella.

Pussailin joskus tyttöä, joka halusi lopettaa sen, koska hän ei sietänyt bi-seksuaalisuutta. "En tiedä, oletko vihollisen puolella vai minun", hän sanoi ja minä raukka en edes tiennyt olevani taistelussa, minä halusin vain pussailla.
Inhoan tätä hemmetin laatikoistamista, vaikka sillä olisikin jonkin yhteiskunnallisesti tärkeä tavoite. Mutta toisaalta, enhän minä edes oikeastaan tiedä, mitä sukupuolineutraalius tarkoittaa. Joten I'll get me coat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom