Ite tallon aina rypäleitä sukkasilteen, ja meen vasta sen jälkeen salille .
Hyi saatana. Sika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite tallon aina rypäleitä sukkasilteen, ja meen vasta sen jälkeen salille .
No joo, ehken kuitenkaan sen jälkeen menis samaan penkkiin tekee.Mulle ihan sama vaikka joku tulisi salille vain sukka munan päällä treenaa
Kai joka salillla on joku satulan haistelijaNo joo, ehken kuitenkaan sen jälkeen menis samaan penkkiin tekee.
Kerron Jeesukselle . Röhkeää.Hyi saatana. Sika.
Ok.Mulle ihan sama vaikka joku tulisi salille vain sukka munan päällä treenaa
No joo, ehken kuitenkaan sen jälkeen menis samaan penkkiin tekee.
En menis tekeen mavea samalla tangolla jos jollain on kulli roikkunu siinä tangossa kiinni.No joo, ehken kuitenkaan sen jälkeen menis samaan penkkiin tekee.
Miksi et? Ei kai kulli yleisesti ottaen kovin likainen ole.En menis tekeen mavea samalla tangolla jos jollain on kulli roikkunu siinä tangossa kiinni.
Ihan mielikuvistahan se on kiinni. Toisilla se voi olla enemmän tai vähemmän kusinen. Eikä sitä muista käsiäkään joka sarjan välissä pestä, tai olla pyyhkimättä hikeä naamalta. Vaikka se kulli kyllä osuisi varmaan tangon keskelle. Sit ei haluais tehä sillä etukyykkyä. Mut en pidä homona vaikka joku nimenomaan haluais käyttää semmosia tankoja.Miksi et? Ei kai kulli yleisesti ottaen kovin likainen ole.
Älä ihmeessä eksy koskaan kamppailulajiseuraan, voi sen hikisen treenikaverin toverillinen kosketus paljaalla hikisellä iholla, kuten paljaalla jalalla potku päähän yököttääHygieniajuttuhan ne kengät vs. sukat (saati paljaat jalat) on. Mutta ei se lattia nyt mikään kovin puhdas muutenkaan ole. Ja jos vertaa niihin hikee valuviin oletoihin, ketkä mähmää penkit ja muut valuviksi omista nesteistään... ei ne sukat varmaan kovin pahat ole...
No älä turhaan yleistä, että kaikki haluaa saunassakaan istua ihan kylki kyljessä kiinni muitten äijien kanssa. Suurin osa miehistä ei halua myöskään ähistä tatamilla muitten miesten syleilyssä ja sekin on ihan ymmärrettävää mielestäni.Joo eihän tuollasta ihminen kestäis! Saunassa voi istua puskusaumatuntumalla, mutta että joku pyjamapukuinen koskettelis hikisellä iholla... eeei.
Saunaklonkku spotted .No älä turhaan yleistä, että kaikki haluaa saunassakaan istua ihan kylki kyljessä kiinni muitten äijien kanssa. Suurin osa miehistä ei halua myöskään ähistä tatamilla muitten miesten syleilyssä ja sekin on ihan ymmärrettävää mielestäni.
Meidän salilla ainakin on avojaloin treenaaminen kielletty ja hyvä niin. Näin pitääkin olla jo hygienia syistä .Käyn aina sukatjalassa en ole tottunut pitämään kenkiä. Kesällä olin jonkunkerran avojaloin
Heti ekalla sivulla olisi hyvä lainaus, että eihän kukaan tampio menisi ulkokengillä salille.Tämä on kyllä vähän huvittava keskustelu sukkasillaanhan mennään yleensä kyläänkin riisutaan kengät eteisessä. Olen tottunut treenaamaan salilla sukkasilleen ei siinä kenkiä tarvita.