Sukilla salille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peepe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu niihin. Talkki= baby powder. Vähentää kitkaa(!!). Ei...Ei käytetä käsissä tai muuallakaan pidon lisäämiseksi. Eieieiei. Ainoa voimailusovellus maastavedossa reisissä ja juurikin, että luistais paremmin. Ja jotku isot pojat käyttää kainaloissa, että vois kävellä niinku normaalit ihmiset :)
Lol. Joo ei löytyny talkkia mun repusta, vaikka miesvauva olenkin. Oon enemmän koiraihmisiä.

Mitäs mieltä porukka on paljasjalkakengillä treenamisesta? Tai oletteko kokeneet hyväksi? Unohdin salikengät kotiin ja treenasin sukkasilteen jalkapäivästä huolimatta, tuntui muuten ihan hyvältä ja mutta salilla jalkojen alla melko liukas kumimatto, niin joutui aika paljon varovaisemmin tekemään liikkeen.

Olen ymmärtänyt, että jalkapohjien lihasten kannalta tommoset paljasjalkakengät ovat jopa hyvä valinta.

Mitäs mieltä porukka on paljasjalkakengillä treenamisesta? Tai oletteko kokeneet hyväksi? Unohdin salikengät kotiin ja treenasin sukkasilteen jalkapäivästä huolimatta, tuntui muuten ihan hyvältä ja mutta salilla jalkojen alla melko liukas kumimatto, niin joutui aika paljon varovaisemmin tekemään liikkeen.

Olen ymmärtänyt, että jalkapohjien lihasten kannalta tommoset paljasjalkakengät ovat jopa hyvä valinta.
Kokemusta ei oo just paljasjalkakengistä, mutta silti uskallan sanoa että hyvä valinta. Ite kun voimanostoa reenasin aikanaan, niin käytin aina niitä 5 e maksavia tarhatossuja, eli käytännössä suora kontakti maahan ja ihan paras oli näin. Pito-ongelmat ei tosiaan ole kivoja, niin se pohjan matsku kannattaa valita hyvin, käyttipä mitä jalkineita tahansa.

Kokemusta ei oo just paljasjalkakengistä, mutta silti uskallan sanoa että hyvä valinta. Ite kun voimanostoa reenasin aikanaan, niin käytin aina niitä 5 e maksavia tarhatossuja, eli käytännössä suora kontakti maahan ja ihan paras oli näin. Pito-ongelmat ei tosiaan ole kivoja, niin se pohjan matsku kannattaa valita hyvin, käyttipä mitä jalkineita tahansa.
Joo, tuli googleteltua niin löytyy noita paljasjalkakenkiä ihan sukkamallisinakin. Uskoisin, että voisivat toimia myös salilla kerran ovat myös ulkona kävelyyn tarkoitettuja.

Täytyy vähän tutkailla.

Hyvin toimii paljasjalkakengät salilla. Tosin en ole jalkatreeneissä juuri käyttänyt, kun yleensä painonnostokengät niissä.

Maastavetoon kuitenkin ovat hyvät ja pohkeiden treenauksen.

Aina treenannut sukkasillaan. Jo 25v ajan. Se vain on IMO paras tapa. Mitä se mittään sitten jos ei halua käyttää kenkiä.
Mistä sinäkin tiedät mikä on paras tapa jos et ole antanut treenikengille edes mahdollisuutta ? Sipsuttele toki salilla märkine sukkinesi vaikka toiset 25 vuotta, käytätkö sentään hikipyyhettä ?

Joo kyllä on aina kuivat sukat olleet. 😆 Onhan sitä kaikenlaisia kenkiä kokeiltu, mutta edelleen sukkasillaan paras. Koita nyt vaan pärjäillä asian kanssa koska näin aion jatkaa vastakin. 👍

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskomatonta jos jollekin oikeesti on ongelma se, jos joku reenaa sukkasillaan 😂 Mitä helvettiä nyt oikeesti. Antakaa ihmisten reenata miten tykkää. Toki varpasillaan reenaaminen ei ole ok hygieniasyistä.
No tuskin on varsinaisesti ongelma kenellekkään jos ei sukkistyypille itselleenkään.

:barefoot:,
54545454.JPG

Ei sukkasiltaan salille. Monella salilla taitaa olla erikseen kiellettykin sukkasiltaan treenaaminen, mutta luulisi olevan aikuisille ihmisille itsestäänselvä asia. Sen ymmärrän, että esim. maastavedon ajaksi voi kengät riisua, mutta muuten se on ihan selkeä turvallisuusriski sukkasiltaan hiihtää menemään. Sali on täynnä laitteiden reunoja, teräviäkin ja lisäksi kenkä suojaa kuitenkin aina jonkin verran jalkaa painojen pudotessa. Salista riippuen myös esim. liukastumisvaara on olemassa, kun tulet hiestä märillä sukilla yhtäkkiä kivilattialle tai parketille. Järki päähän ja kengät jalkaan (piste)
Ei mulla hikoile jalat jos oon sukkasilteen. Kengät jalassa hikoo. Mutta harvemmin oon sukkasillaan salilla, mikä johtuu siitä että joskus meinaa tulla jopa jaloille kylmä. Saan parhaan tuntuman kyykkyyn sukkasillaan. Avojaloin tai jotku tossut jalassa en oo kokeillut. Samaa mieltä loukkaantumisriskistä, mutta kyllä niitä vaaranpaikkoja oppii välttämäänkin. Viimeistään kun potkaisee pikkuvarpaan johonkin kumimaton reunaan. Oon itseasiassa töissä sellaisessa paikassa missä tottunut liikkumaan rauhallisesti koska koheltaminen ja huolimattomuus on riski.

Mistä sinäkin tiedät mikä on paras tapa jos et ole antanut treenikengille edes mahdollisuutta ? Sipsuttele toki salilla märkine sukkinesi vaikka toiset 25 vuotta, käytätkö sentään hikipyyhettä ?

Aika harva täälläpäin näyttäisi käyttävän. Jollain saleilla missä on salin puolesta tarjolla pyyhkeet niin tulee käytettyä kun on niin kätevän helppoa. Nykyään koronan jälkeen ollu useammilla saleilla paperia ja joku desinfiointiainepullo, niin paperilla tullu otettua jos ihan märäksi hiestä jäänyt laite.

Ainoastaan mave tulee tehtyä sukkasiltaan ja silloin vaihdan puhtaat sukat juuri ennen salille lähtöä.

Muissa treeneissä kenkien kanssa saa olla samat sukat joilla toimistotyöpäiväkin tehty jos iltatreeniksi menee.

Joo, tuli googleteltua niin löytyy noita paljasjalkakenkiä ihan sukkamallisinakin. Uskoisin, että voisivat toimia myös salilla kerran ovat myös ulkona kävelyyn tarkoitettuja.

Täytyy vähän tutkailla.
Skinnersit on hyvät sukkakengät. Kävelen koiralenkkejä metsässä niin palautuu jalat asfaltilla juoksusta (jotka teen kengät jalassa). Hyvä pito noissa on joten miksipä ei salille sopisi jos ei kengät tukea kaipaa siellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom