Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo tuo on sitten oma lukunsa kun hikipyyhe on tuntematon käsite. Oisko noissa samaa porukkaa ketkä ei muutenkaan ymmärrä hygieniastaan huolehtia?Hygieniajuttuhan ne kengät vs. sukat (saati paljaat jalat) on. Mutta ei se lattia nyt mikään kovin puhdas muutenkaan ole. Ja jos vertaa niihin hikee valuviin oletoihin, ketkä mähmää penkit ja muut valuviksi omista nesteistään... ei ne sukat varmaan kovin pahat ole...
Tätä mä en ymmärrä. Mulla kastuu sukat varmaan viimeisenä, kyllä ennen sitä nuppikin jo hikoaa ihan kunnolla valuen.Yleensä jalat vielä tuppaa hikoilemaan ehkä eniten kropassa, itellä kastuu sukat kymmenessä minuutissa.
Mä kysyn sulta mitä se vaatii tai vie sulta, että hikipyyhettä pidetään esim penkkipunnerrusta tehdessä pään alla? Ei niitä lammikoita edes synny siivottavaksi laitteisiin kun käytetään sitä pikkupyyhettä ihon ja pehmusteen välissä. Eihän sitä pyyhettä tarvi joka paikkaan tietenkään vängätä missä vaate on jo suojana. Mukavampi itelle ja muille.Emt. En mä ala salilla hikoilusta pyytelee anteeks. Sama ku katuis mahan täyttymistä syödessä. Joidenkin salien tuuletuski niin retuperällä, et bitch plzzz. Jos joku hikoo jonkun penkin märäks tjs. ni mitä penistä? Siivoot sen tietenki. Hikoilulle ei voi silti yhtään mitään. Jos joku fantsuperse joskus tulis valittaan vaikka tollasesta, ni siitä tulis kyllä viihdyttävä konfrontaatio, ja field trippi itelle . Hygieniaselitys on ehkä ihan ok, mut sit ei sovi alkaa ainakaan valikoivaks. Uimalassa sandaalit jalassa aina ja silleen. Altaassa et muiden eritteitä pysty täysin välttään mitenkään. En ala muita esimerkkejä miettiin, mut niitä 100 varmasti on.
Niin siis tarkotin nimenomaan, että siivoo ite sen penkin, tai minkä tahansa käytön jälkeen. Omin pienin käsin. Ei kai se mitään vaadi, mut ei kyllä noin kesyssä liikkeessä hirveesti hikoiluta, ni se olis vaan täysin hyödytöntä. Radikaali hikoilu lähinnä kesällä, esim. kyykätessä yms. Monesti muuta urheilua salia ennen tai jälkeen, jolla myös suuri merkitys. Aika hävitty taistelu siis, ku hikoilu on tasoa sauna. Voisin käyttää kyllä pyyhettä sillon to be fair . Kenkiä en tuu silti ikinä käyttään, tai ne on ne sementtikengät, kun anti-hikoiluliiton palkkasoturit heittää mut Itämereen . Kesäsin harvemmin jopa 3x suihkussa käyn itse.Mä kysyn sulta mitä se vaatii tai vie sulta, että hikipyyhettä pidetään esim penkkipunnerrusta tehdessä pään alla? Ei niitä lammikoita edes synny siivottavaksi laitteisiin kun käytetään sitä pikkupyyhettä ihon ja pehmusteen välissä. Eihän sitä pyyhettä tarvi joka paikkaan tietenkään vängätä missä vaate on jo suojana. Mukavampi itelle ja muille.
Itehän ajattelen, että hikoilu (kiipeily)treeneissä on lähtökohtaisesti virhe ja jotakin dramaattista on tapahtunut. Värisyttää jo ajatuskin hikoilevista näpeistä!! Hiki paha! PAHA!!!
Peniksistä en tiedä mutta jos joku tekis vaikka penkkiä ennen minua ja jättää jälkeensä tonavan virtaamaan jakkaralle niin en todellakaan siivoisi sitä vaan huomauttaisin kyseiselle ihmiselle asiasta.Jos joku hikoo jonkun penkin märäks tjs. ni mitä penistä? Siivoot sen tietenki.
Tätä kuuntelin jo jossain telkkarin kiipeilykisassa kommentaattorilta, onko tää ihan kiipeilymurretta? Mulle se on aina ollu mankku. Mankka alla.mankan
Muotoilin huonosti. Tarkotin siis, että jos oot ite se joka jätti limavanan penkille, ni siivoot tietenki jälkes. Jos joku asia häiritsee, ni sillon avataan suunsa, tai kärsitään se häiriö like a champ.Peniksistä en tiedä mutta jos joku tekis vaikka penkkiä ennen minua ja jättää jälkeensä tonavan virtaamaan jakkaralle niin en todellakaan siivoisi sitä vaan huomauttaisin kyseiselle ihmiselle asiasta.
Joo olin aivan väärässä tässä. Selailin random kuntoiluvideoita Tubesta, eikä kyenny edes vahvistusharhoja luomaan, koska joka videolla suurin osa veti kengillä. Sairasta, mut unohdin äsken tiirailla muiden kinttuja. Jotenki vaan niin alhaalla prioriteeteissa, et menny ohi tän asian todellisuus. Jos treenaa farkut jalassa, on joko ihan helvetin hc äijjä, tai ohjelmassa toivon mukaan ei oo alakroppaa. Muuten ihan sama tuokin. Joskus unohtanu salihousut, ja joutunu jtn selkää tekeen farkuissa. Selvisin.En tiedä missä Vaginaattori treenailee mutta itselläkin kokemukset luokkaa 90-95% kengällisten hyväksi. Yleensä kengättömiä on amiksen tai yläasteen räkänokat jotka treenaa farkut jalassa.
En tiedä olenko koskaan nähnyt aikuista (selkeästi yli 18v) treenaavan ilman kenkiä.
Treenikaveri kutsuu mankkua aina talkiks. En tiiä mitä se on, mut liittyy jotenki vauvoihin :d.Mankkaa tai mankkua. Mitä ny kukin haluaa käsiinsä sotkea. Itellä punttiaikoinakin 90-luvulla puhuttiin mankasta ja sitten taas jotku kiipeilijät puhuu mankusta. Aika sama, kunhan ei talkista aleta puhuun tai ainakaan kukaan sitä mun mankkapussiin laita!!
Ja kyllä mulla tollanen ghettoblaster-mankkakin on vielä tallella. Kova peli! Asiayhteydestä sit tiedän, kumpaa kuuntelen ja kumpaa käytän kiipeillessä