Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on muuten hauska homma, että Japanissa Subaruista on olemassa paljon nykyaikaisemmin sisustettuja versioita. Ne vaan ei oikein tunnu tänne Eurooppaan asti löytävän tietään.
edit:
En tosin tiedä onko Foresta erikseen jpn versiota.
Oliko Hupella joku painava syy minkä takia sellanen 2.5Turbo forester taikka Sti malli ei kelpaa ? Parinkympin tietämille ainakin tuota 2.5T mallia löytyy 2005-2006 mallisena.
Miten olis Porschen Cayenne, tässäkin tapauksessa joutuisi kyllä menee hinnassa ja vuosimallissa alespäin.
Ei mitään järkeä. Touareg on sama auto ilman Porschen pajaa, mutta edullisempi. Ford Kuga vois olla ihan sopiva Hupelle kun mies ei nyt näytä Freelanderia ottavan.Miten olis Porschen Cayenne, tässäkin tapauksessa joutuisi kyllä menee hinnassa ja vuosimallissa alespäin.
Ei mitään järkeä. Touareg on sama auto ilman Porschen pajaa, mutta edullisempi. Ford Kuga vois olla ihan sopiva Hupelle kun mies ei nyt näytä Freelanderia ottavan.
Niin no tuntuu ettei missään oo mitään järkee, kun näitä vaihtoehtoja punnitsee, vikasia romuja kaikki uudemmat autot. Olishan tuossa kokoluokassa sitten joku Nissanin Qashqai+2, mutta
meneekö liian perusautoks ?
Joo, en mäkään treenaa. Odottelen lähinnä että Mike perustaa viina ja naiset -osion tämän autopalstan lisäksi.Melko auto painotteiseks mennyt mun pakkikseen liittyminen :D
Ai muutamalla sentillä? Nousee sen verran, että tuhansia kuljetusyrittäjiä menee konkurssiin. Jos lasketaan jo aiemmat korotukset niin dieselin hintahan on noussut vähän ajan sisällä 60 senttiä litralta, jos katsotaan tuohon kaavailtuun 1,80€/l.....ja dieselin hinta nousee muutamalla sentillä....
Ai muutamalla sentillä? Nousee sen verran, että tuhansia kuljetusyrittäjiä menee konkurssiin. Jos lasketaan jo aiemmat korotukset niin dieselin hintahan on noussut vähän ajan sisällä 60 senttiä litralta, jos katsotaan tuohon kaavailtuun 1,80€/l.
Anteeksi offtopik.
Joo, se on kyllä ihan totta, mutta kiinnitin vaan huomiota tuohon korotuksen suuruuteen. Henkilöautoilijalle siitä nyt ei sillä tavalla ole haittaa, mutta koko verouudistus on perseestä (se nyt ei kyllä tähän threadiin kuulu)Voi anteeksi. Joo joo sovitaan sit 1,80e mutta silti en usko että pensamaasturi on kannattavaa jos haluaa tehdä muutakin ajaessa kuin tuijottaa bensamittaria.
Ai muutamalla sentillä? Nousee sen verran, että tuhansia kuljetusyrittäjiä menee konkurssiin.
Noi pensa maasturit on sit oikeesti aika tehottomia dieselin verrattuna... (kokemusta)
Kerrohan toki kokemuksesi mukaan se tehokas diesel maasturi tehtaalta ulos tullessa?
Joo, no se 2.5 turbo on taas eri asia, mutta sitähän ei Suomesta päästöjen vuoksi edes saa ostettua.Yleensä dieseli autoissa sen vääristyneen kiihtyvyyden tunteen antaa se korkeampi vääntö (Nm), joka repii eritavalla penkkiin kuskin näkökulmasta, vaikka se auto ei välttämättä kiihdy niin kuin se persdyno antaa ymmärtää kaasua painettaessa. Tuollainen turbo Forester manuaalina on sen verran ripeä auto, että saa kyllä dieselissäkin olla oikeasti tehoa eikä pelkästään vääntöä, jos haluaa samalle viivalle vakiona.
Tourageg V10 - kiisselillä :DKerrohan toki kokemuksesi mukaan se tehokas diesel maasturi tehtaalta ulos tullessa?