Kumma juttu tuo känniset naiset-juttu, niitähän kyllä riittää, mutta itse en ole kertaakaan tuommoista kourimista naisten puolelta nähnyt-vaikka uskallan väittää käyväni piirun verran useammin ravintoloissa/klubeilla kuin sinä Merzi. Täälläkin missä me kaksi asutaan, kaikki ovat tuttuja toisilleen, ja kyllähän kaveria saa käydä vähän kiusailemassakin, jos tietää ettei kohde tule vetämään pannuja. Kyllä niitä kouriviakin naisia on silti varmasti olemassa.. Mutta totta, jos känninen nainen rupeaa tosissaan ahdistelemaan miestä, en tietäisi itsekkään miehen asemassa mitä tehdä-juoksisin varmaan karkuun! :D (tietäen kotikylän tarjonnan)MerZi sanoi:Näin (melkein raivoraittiina) naisena voin kyllä sanoa, että känninen akka on hirveä näky ja kokemus. Silloin tällöin kun käyn ravintolassa ja seuraan sitä touhua, mennään "iskemään" ja tarjolle kuin lihatiskille konsanaan, kyllä siinä mies saa sanoa usein kovastikin jos ei kourinnat kiinnosta. Monesti nainen saattaa olla vielä sitkeämmässä kuin joku ohi kulkeva, humalainen perseenpuristelijamies.. Mua ei jostain syystä kiinnosta olla yleensäkään itseäni nolaamassa kapakassa, jos käyn niin olen yleensä selvinpäin, kestääpähän askelet tanssilattialla kurissa. ;)
-klip-
.. Ei silti olis tullut mieleen alkaa häntä eikä ketään muutakaan lyömään. Mä en ole väkivaltainen nainen.
Ja ihan pakko viel kuitata loppuun, älä rupee kiehumaan;) Ihan kuin olisin kuullut sinun itsesikin käyttäytyvän jonniin verran väkivaltaisemmin eräänä pääsiäisaattona läheisessä kapakassa..;)