Inkeri sanoi:
: Housukeskusteluun sen verran, että kisakunnossa aika sama minkälaiset alaosat on, huonokuntoisuutta ei peitä mikään.
Niinhän se vähän on, en vain ymmärrä miksi stringit ovat niin erikoisia että ne pitää ihan kieltää kokonaan. Aika samahan tuo on, mutta mielestäni turhat kiellot maailmassa on :down: koska niille ei edes löydy kunnon perusteluita.
Sumu, toi on totta, noita
lähtee hyvinkin herkästi jos vaikka stringit siellä vilahtaisivat, mutta lähtee niitä muutenkin jos on kroppa tosiaan
kunnossa. Ja jos minä olisin nainen, uppaisin pari reenikuvaa palstalle ja saisin 5 sivua
-smaileja, niin ei nyt ainakaan paha mieli voi tulla?
Tässä kuvaosion asiassa minä asetun virtaa vastaan siksi, koska kuten aiemmin sanoin en pidä turhista ahdasmielisistä kielloista. Lähinnä stringejä täällä puolustan yksin, koska monet kannattajat eivät uskalla täällä puhua mitään (onhan se helpompi seurata limban esimerkkiä ja teilata minut) ja vain koska stringit ansaitsevat mielestäni saman kohtelun kuin muutkin naisten ja miesten alusvaatteet. Thats all.
Minusta olisi hyvä idea vaikka järjestää punttimimmeille äänestys ihan vain tuosta asiasta, niin saadaan tietää niiden mielipide jotka kuviaan sinne uppailee. Ja vaikka stringikielto poistuisikin, niin tuskinpa yhtään mitään oleellista edes tapahtuisi, en minä sitä tässä haekkaan vaan puolustan vain stringien oikeuksia, kuulostaa tyhmältä, mutta jotkut ajaa seeprojen oikeuksia, niin whats the difference? Mikeä vapaasti lainatakseni: "Jotkut kerää kiviä, jotkut runkkaa saappaaseen ja jotkut keräilee hentai-kuvia, sou what?"