Missään järjestyksessä nuo ei tossa ola, suurimmat on Fiskars, Nordea ja Uponor.
Paljossa sä ostit ton uponorin? :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missään järjestyksessä nuo ei tossa ola, suurimmat on Fiskars, Nordea ja Uponor.
Paljossa sä ostit ton uponorin? :jahas:
PRKL! Olen yrittänyt viime kesästä kasata pottia mun salkkuun nähden isoille ostoille, mutta muut velvoitteet syövät koko ajan varattua pottia! Voi suotana! Pikkuhiljaa vuoden alusta oli tarkoitus alkaa ostella erissä, nyt tuntuu että vasta kesällä saa isommat ostot aikaan henkilökohtaisessa taloudessa olevien massiivisten rahareikien takia:( No, katotaan nyt kauan dyykki jatkuu, on noissa musta vieläkin korjausvaraa alaspäin (lue: toivon niin!). Ekan kvartaalin tulokset kertoo paljon, koska firmojen tuloskuntoa on pidetty hyvänä kurssilaskuista huolimatta. Saas nähä. Mua on alkanu Cargotec kiinnostaa, tilauskirjat ennätystasolla mutta suurimpia laskijoita. Tällaiselle yleensä yli 10 vuoden tähtäimellä sijoittavalle kuulostaa mielenkiintoiselle, ja siksi en toisaalta hae "optimaalista" ostokohtaa vaan yritän hajauttaa ennen kaikkea ajallisesti. Toiminut tähän asti .
Nyt näyttäisi siltä, että Helsingin Pörssissä yhdistyy A ja B osakkeet yhdellä yrityksellä. Jos esim. omistaisi A osaketta joka yhdistyy B:ksi suhteessa 1:1. B osake kaiken huipuksi on hieman halvempi kuin A osake, niin kaiken järjen mukaanhan kannattaisi luopua noista A osakkeen omistuksista ja vaikka hankkia ennemmin B:tä tilalle?
"Jokin on systemaattisesti pielessä ja elämme hyvin vaarallisia hetkiä".
= spekulatiiviset sijoitukset lainarahalla.
Pörssiin kannattaa varmaan sijoittaa seuraavan kerran siinä vaiheessa, kun indeksi on jotain 5000-7500 väliltä.
Pahimmillaan kävi OMXH pakkasella reilu 3 prosenttia. Piti vähän siivuttaa lisää Teliaa hintaan 4.80. Voi olla, että huomenna jo kaduttaa, mutta jännät on ajat, ei muuta voi sanoa.
Oma salkku sulanut 'vain' 1,5%