Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Canderel Greeniä tuli hankittua. Kalliimpaa tietysti kuin aspartaamilla makeutettu versio, mutta nyt kehtaa käyttää.
Canderel Greeniä tuli hankittua. Kalliimpaa tietysti kuin aspartaamilla makeutettu versio, mutta nyt kehtaa käyttää.
Canderel meni myös tässä asiassa perse edellä puuhun. Katsoin nimittäin juuri kaupassa käydessäni, että se jauhe on aika mielenkiintoista tavaraa. Siitä on nimittäin lähes kaikki maltodekstriiniä. Ravintosisältökin on mielenkiintoinen, sillä ne mainostavat makeutta ilman kaloreita, mutta 100 grammaa jauhetta sisältää 376 kcal, eli lähes puhtaan sokerin verran. Puriste on lähes samaa, mutta kaloreita on vain 317 sadassa grammassa. On siinä kalorittomia tuotteita kerrakseen.
E: No tietysti unohdin katsoa kuinka paljon on suositeltu annos. Stevian ansiostahan teelusikallisessa jauhetta on 18 kcal vähemmän kuin sokerissa.
Mä oon saanut sellaisen käsityksen, et stevian maku ois aikas hirvee. Ehkä sekin on osasyynä siihen, et noita limuja on makeutettu muullakin kuin sillä?
Koitin ettiä heraa joka olisi stevialla maustettua mutta aika heikkoa on tällä hetkellä. Löysin ainoastaan: http://www.urheilutuote.fi/product/1/self-micro-whey-active-4kg
Tilasin nyt kokeiluun tuota suklaa heraa. Saa nähä miltä maistuu, hinta ainakin hyvin kohdallaan.
Ostin kokeeksi kilon Selfin stevia-makeutettua vaniljaheraa. En tykkää sen mausta ollenkaan, todella karvaan makuista. Kyllähän tuo alas menee mutta taisi jäädä mun viimeiseksi stevia-kokeiluksi. Aion vastedeskin suosia sukraloosilla ja aspartaamilla mauketettuja tuotteita.
Ostin kokeeksi kilon Selfin stevia-makeutettua vaniljaheraa. En tykkää sen mausta ollenkaan, todella karvaan makuista. Kyllähän tuo alas menee mutta taisi jäädä mun viimeiseksi stevia-kokeiluksi. Aion vastedeskin suosia sukraloosilla ja aspartaamilla mauketettuja tuotteita.
Onkohan vielä kukaan pitäny Selfin stevia-tuotteista ekalla käyttökerralla? En minäkä, mutta enää en muihin merkkeihin aio vähään aikaan sekaantua.
Onkohan vielä kukaan pitäny Selfin stevia-tuotteista ekalla käyttökerralla? En minäkä, mutta enää en muihin merkkeihin aio vähään aikaan sekaantua.