Täh? ...
Ei tässä nyt palvota Jobsia ainakaan tässä ketjussa. Luitko edes tuota minun aloituspostia? Tuntuu, että sinulla ei paljon ole mitään oikeaa faktoihin perustuvaa sanottavaa, vaan louskutat vain leukojasi....luitko sitä kirjaa vai ei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh? ...
Tai sitten ei.Tosin Zuckerberg ainakin opiskeli Harvardissa. Jo sinne paastakseen pitaa olla lahjakkaampi kuin suurin osa vaestosta.
Se on myös jännää, että eikös noilta kaikilta superonnistujilta kuten Jobs, Gates ja Zuckerberg ole jäänyt koulu kesken?
Tai sitten ei.
Täh? Ai lopputulos voi olla vaikka mitä paskaa? Lopputuloshan on kaikki kaikessa. Tuskimpa markkinat tulevat päätä silittämään vaikka olisit käyttänyt suunnitteluun kaikkia mahdollisia ja mahdottomia metodeja jos lopputulos on apulantaa. Applen kohdallahan tuo ei sinänsä pidä paikkaansa koska Jobsin aikana pulju menestyi erittäin hyvin, mutta silti tuo Jobsin palvonta jotain (puoli)jumalana on minusta kovin noh..."epäsuomalaista".
Ei tässä nyt palvota Jobsia ainakaan tässä ketjussa. Luitko edes tuota minun aloituspostia? Tuntuu, että sinulla ei paljon ole mitään oikeaa faktoihin perustuvaa sanottavaa, vaan louskutat vain leukojasi....luitko sitä kirjaa vai ei?
Niin, ketjun aiheenahan on Jobsin elämänkerta, ei palvonta ja mediakohut.... ;)En ole lukenut kirjaa enkä lue. Lähinnä itseäni ärsytti Jobsin kuoleman jälkeinen mediatykitys.
Niin, ketjun aiheenahan on Jobsin elämänkerta, ei palvonta ja mediakohut.... ;)
Offtopic: Mulla on just luettavana Kim Jong-Ilin biografia. Vähintäänkin yhtä mielenkiintoinen....
Kannettava päälle, video pyörimään ja hyvää settiä kunnes nukahtaa:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä tuon kirjan nimi on ?Offtopic: Mulla on just luettavana Kim Jong-Ilin biografia. Vähintäänkin yhtä mielenkiintoinen....
Pohjois-Korean propagandakoneiston tuottama, tavallaan hervottoman tragikoominen henkilöpalvontateos :D Nimi on Kim Jong-Il.Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä tuon kirjan nimi on ?
Jobsikin menee lukuun ehdottomasti kunhan tulee hankittua, vaikka onhan tuo Pohjois-Korea ehdottomasti kiinnostavampi kuin Apple :D
Pohjois-Korean propagandakoneiston tuottama, tavallaan hervottoman tragikoominen henkilöpalvontateos :D Nimi on Kim Jong-Il.
Täyttä fiktiota. Tyypit on pakotettu tekemään johtajastaan sellaista jumalaista legendaa, että hyvää ajanvietettä. 5-vuotiaana pystyi hyppäämään laukkaavan hevosen selkään. Synnyinhetkellä purkautui tulivuori, syttyi uusi tähti ja valkoinen pääsky lensi ennustaen suuren johtajan tuloa. Jossain vaiheessa Kimin ei tarvinnut käydä enää vessassa. Eihän jumalaisella johtajalla ole häpeällisiä ruumiintoimintoja :DPiti juuri kysyä että kuka sen on kirjoittanut kun harkitsin kirjan hankkimista, tuntui nimittäin aika epätodennäköiseltä että kaverista olisi edes ohuesti totuuteen pohjautuvaa elämänkertaa olemassa sen enempää nyt kuin koskaan myöhemminkään. Lienee tuokin siis ihan puhdasta fiktiota ja jää itseltä lukematta. Puhtaana viihteenä varmaankin kyllä vertaansa vailla.