Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Nyt pojat tiiätte miltä naikkosistanne tuntuu vaatealennusmyynneissä. "En mä tätä varmaan tuu käyttämään, mutta halvalla kun lähtee". :D

giphy.gif

En ole aikaisempia divinityjä pelannut. Ainakin alun perusteella hauskaa tulee olemaan vaikka pelimaailma ei olekkaan tuttu.

Tuli vähän tsekkailtua noita taustoja ja aiemmin on ilmestynyt:
Divine Divinity
Beyond Divinity
Divinity 2
Divinity: Dragon Commander (RTS+RPG).

Mulla sitten vielä näemmä on nuo kaikki ja nyt vielä tuo Original Sin :D

Nuo on vaan jostain syystä jääneet siihen "pelaan, kun ehdin" kasaan... niinkuin monet muutkin pelit.

Eilen illalla vähän aloittelin tuota Divine Divinityä, vaikuttaa itseasiassa todella hyvältä. Vähän tulee Baldurs Gatet mieleen, vaikka ei ihan samaa tyyliä edustakaan.

Taidan ottaa kunnianhimoisen tavoitteen pelata nuo kaikki järjestyksessä läpi. Saattaa hetki vierähtä...

edit:
Mulla saattaa olla muutama peli liikaa, kun en enää muista mitä omistan :D

Tuli vähän tsekkailtua noita taustoja ja aiemmin on ilmestynyt:
Divine Divinity
Beyond Divinity
Divinity 2
Divinity: Dragon Commander (RTS+RPG).

Mulla sitten vielä näemmä on nuo kaikki ja nyt vielä tuo Original Sin :D

Nuo on vaan jostain syystä jääneet siihen "pelaan, kun ehdin" kasaan... niinkuin monet muutkin pelit.

Eilen illalla vähän aloittelin tuota Divine Divinityä, vaikuttaa itseasiassa todella hyvältä. Vähän tulee Baldurs Gatet mieleen, vaikka ei ihan samaa tyyliä edustakaan.

Taidan ottaa kunnianhimoisen tavoitteen pelata nuo kaikki järjestyksessä läpi. Saattaa hetki vierähtä...

edit:
Mulla saattaa olla muutama peli liikaa, kun en enää muista mitä omistan :D

Tuli jossain mielenviassa Steam-kaverin suosittelemana aikoinaan ostettua tuo Divinity: Original Sin Kickstarterista, vaikka en mikään perinteisten RPG:iden suuri ystävä ole. Nyt peliä kokeilleena mielikuvani ovat vain voimistuneet, koskaan en tiedä minne pitäisi mennä ja joka tappelussa tulee turpaan. Ymmärrän kyllä että tuollaisille peleille on juuri oma yleisönsä. Olen liian casual tuollaiseen. :D Noh, täytyypi vielä kokeilla.

Tuli jossain mielenviassa Steam-kaverin suosittelemana aikoinaan ostettua tuo Divinity: Original Sin Kickstarterista, vaikka en mikään perinteisten RPG:iden suuri ystävä ole. Nyt peliä kokeilleena mielikuvani ovat vain voimistuneet, koskaan en tiedä minne pitäisi mennä ja joka tappelussa tulee turpaan. Ymmärrän kyllä että tuollaisille peleille on juuri oma yleisönsä. Olen liian casual tuollaiseen. :D Noh, täytyypi vielä kokeilla.

Mä en tuota Origanl Siniä ole vielä testannut, mutta kyllä RPG pelit, etenkin "perinteiset" vaativat enemmän aikaa ja keskittymistä kuin monet muut lajityypit.

Itsekin olin tuossa Divine Divinityssä aika kuutamolla alkuun, mutta kyllä siihen pikkuhiljaa alkaa päästä sisälle.
Trial & Error noissa auttaa monessa paikassa, lisäksi nykyään on liiankin helppo löytää vinkkejä, jos jää jumiin johonkin :D

Mie oon missanu tuon Divinityn ihan täysin.
Millanen verrattuna vaikkapa Baldur's gateen?

En osaa vielä kunnolla verrata. Olen tosiaan tuota Divinity sarjan ekaa peliä nyt pelannut muutaman tunnin, BG pelejä tullut kuitenkin pelattua "hieman" enemmän.

Tähänastisen perusteella kyllä uskoisin, että tuo maistuu hyvin, jos BG:stä tykkää.

edit:
Tuolla on ihan kattava kirjoitus jonkun pelaajan toimesta:
http://www.gog.com/forum/divine_divinity_series/divine_divinity_delivers

Tuo, että menee BG:n ja Diablon välimaastoon on mielestäni aika osuvasti ilmaistu.

Mie oon missanu tuon Divinityn ihan täysin.
Millanen verrattuna vaikkapa Baldur's gateen?

Pintapuolisesti pelimekaniikaltaan hyvin samantyyppinen. Hervottoman paljon klikkailtavaa ja jutusteltavaa. Voi pelata hyvistä tai pahista ja pelimaailma reagoi uskottavasti. Pelaajaa ei pidetä kädestä kiinni. Voi käydä ottamassa turpaan ja turhautumassa väärissä paikoissa. Pet pal skilli on hauska, kun voi jutella elukoidenkin kanssa :D

Nyt on tullut vähän enemmän pelattua tuota Divine Divinityä ja on se kyllä hyvä peli.
Tekemistä riittää ja koskaan ei tiedä milloin tulee "liian kova" vastustaja vastaan.
Toki tuossa esim. käyttöliittymässä on muutamia aika kankeita ominaisuuksia, mutta ne annettakoon anteeksi, kun otetaan huomioon pelin ikä.
Questien kanssa joutuu välillä miettimään, että mitähän nyt piti tehdä ja missä, mutta kyllä ne sitä logia kaivamalla selviää ja onpa tuossa jopa map markereitakin.

edit:
Tätä pelatessa tuli mieleen, että multahan löytyy myös Sacred:Gold ja Sacred 2:Gold. Nuo on ilmeisesti myös vähän samantyyppistä settiä. Pitää ottaa ne sitten pelaukseen, kun saan nämä Divinity sarjan pelit pelattua :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tälläsen ostin alennusmyynneistä kun Kingdoms of Amalur: Reckoning. Ihan hyvä Skyrimin korvike. Hyvin samankaltainen, tässä onkin ollut mukana Elder Scrolls III:n ja IV:n tekijöitä. Suosittelen jos Skyrim on pelattu puhki.

Tälläsen ostin alennusmyynneistä kun Kingdoms of Amalur: Reckoning. Ihan hyvä Skyrimin korvike. Hyvin samankaltainen, tässä onkin ollut mukana Elder Scrolls III:n ja IV:n tekijöitä. Suosittelen jos Skyrim on pelattu puhki.

Tuo tuli aikoinaan pelailtua läpi, suurin osa questeista tuli tehtyä.
Ihan viihdyttävä peli, mutta jossain vaiheessa alkaa vähän toistamaan itseään.
Tuostahan piti alunperin tulla MMORPG, mutta matkan varrella muuttui yksinpeliksi. Se kyllä joiltain osin näkyy tuossa.
Ihan kelpo peli kuitenkin.

Ei tosin minun mielestäni ole lainkaan samankaltainen Skyrimin kanssa :D

Bioschock 1 key tarjolla ilmatteeks. Tosin suosittelen ennemminkin ehkä ottamaan BioShock + The Bureau: XCOM Declassified + The Darkness II alle egellä humblesta :)

Hardzan viestistä tuli mieleen, että mulla olisi taas ylimääräisiä pelejä.
Tällä kertaa löytyy:
Dracula: Origin
Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet
Sherlock Holmes: Nemesis
Sherlock Holmes: The Awakened
Sherlock Holmes: Secret of the Silver Earring
Sherlock Holmes: Mystery of the Mummy
Sherlock Holmes vs Jack the Ripper

Noita on niin iso nippu, että olisi seuraavanlainen ehdotus:
Vaihdan nuo yhteen peliin, jota mulla vielä ei ole :)
En viitsi postata listaa peleistä, jotka jo löytyy... niitä on melko paljon ;)
Eli ehdotuksia vaihdosta otetaan vastaan.

Nuo on Humble Bundlen giftejä, kaikki menee Steamiin.

Mulla olis:

- Magicka + 2 DLC
- Orcs Must Die! GOTY
- Sanctum: Collection

Ainakin näin väittää Humble Bundle, on siis vielä redeem/share napit tarjolla.
Steamiin kaikki.

Mulla olis:

- Magicka + 2 DLC
- Orcs Must Die! GOTY
- Sanctum: Collection

Ainakin näin väittää Humble Bundle, on siis vielä redeem/share napit tarjolla.
Steamiin kaikki.

Multa löytyy Orcs must die, mutta ei noita kahta muuta.
Eli kumpi vaan käy (tai otan molemmatkin, jos haluat luopua ;) ).

Saat molemmat. Jatketaa inboxis.

Taas olisi nippu pelejä ylimääräisenä.
Sama homma kuin viimeksi, eli vaihdetaan peliin/peleihin, joita multa ei vielä löydy.

Tällä kertaa ylimääräisenä on:
Hitman: Codename 47
Hitman: Absolution
Deus Ex: Invisible War
Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
Just Cause 2
Hitman: Blood Money
Hitman: Contracts
The Last Remnant

Taas olisi nippu pelejä ylimääräisenä.
Sama homma kuin viimeksi, eli vaihdetaan peliin/peleihin, joita multa ei vielä löydy.

Tällä kertaa ylimääräisenä on:
Hitman: Codename 47
Hitman: Absolution
Deus Ex: Invisible War
Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
Just Cause 2
Hitman: Blood Money
Hitman: Contracts
The Last Remnant

Eikö kenelläkään ole vaihtaa mitään näihin?
Hyviä pelejä kuitenkin useampia tuossa listalla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom