Nyt pojat tiiätte miltä naikkosistanne tuntuu vaatealennusmyynneissä. "En mä tätä varmaan tuu käyttämään, mutta halvalla kun lähtee". :D
Touché!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt pojat tiiätte miltä naikkosistanne tuntuu vaatealennusmyynneissä. "En mä tätä varmaan tuu käyttämään, mutta halvalla kun lähtee". :D
Aika paljonhan niitä tuttuja tarjouspelejä kierrätetään. Ei mitään megapommia kyllä ollut, paitsi uutukainen Wolfenstein -50% oli kyllä houkutteleva tarjous.
En ole aikaisempia divinityjä pelannut. Ainakin alun perusteella hauskaa tulee olemaan vaikka pelimaailma ei olekkaan tuttu.
Tuli vähän tsekkailtua noita taustoja ja aiemmin on ilmestynyt:
Divine Divinity
Beyond Divinity
Divinity 2
Divinity: Dragon Commander (RTS+RPG).
Mulla sitten vielä näemmä on nuo kaikki ja nyt vielä tuo Original Sin :D
Nuo on vaan jostain syystä jääneet siihen "pelaan, kun ehdin" kasaan... niinkuin monet muutkin pelit.
Eilen illalla vähän aloittelin tuota Divine Divinityä, vaikuttaa itseasiassa todella hyvältä. Vähän tulee Baldurs Gatet mieleen, vaikka ei ihan samaa tyyliä edustakaan.
Taidan ottaa kunnianhimoisen tavoitteen pelata nuo kaikki järjestyksessä läpi. Saattaa hetki vierähtä...
edit:
Mulla saattaa olla muutama peli liikaa, kun en enää muista mitä omistan :D
Tuli jossain mielenviassa Steam-kaverin suosittelemana aikoinaan ostettua tuo Divinity: Original Sin Kickstarterista, vaikka en mikään perinteisten RPG:iden suuri ystävä ole. Nyt peliä kokeilleena mielikuvani ovat vain voimistuneet, koskaan en tiedä minne pitäisi mennä ja joka tappelussa tulee turpaan. Ymmärrän kyllä että tuollaisille peleille on juuri oma yleisönsä. Olen liian casual tuollaiseen. :D Noh, täytyypi vielä kokeilla.
Mie oon missanu tuon Divinityn ihan täysin.
Millanen verrattuna vaikkapa Baldur's gateen?
Mie oon missanu tuon Divinityn ihan täysin.
Millanen verrattuna vaikkapa Baldur's gateen?
Tälläsen ostin alennusmyynneistä kun Kingdoms of Amalur: Reckoning. Ihan hyvä Skyrimin korvike. Hyvin samankaltainen, tässä onkin ollut mukana Elder Scrolls III:n ja IV:n tekijöitä. Suosittelen jos Skyrim on pelattu puhki.
Mulla olis:
- Magicka + 2 DLC
- Orcs Must Die! GOTY
- Sanctum: Collection
Ainakin näin väittää Humble Bundle, on siis vielä redeem/share napit tarjolla.
Steamiin kaikki.
Taas olisi nippu pelejä ylimääräisenä.
Sama homma kuin viimeksi, eli vaihdetaan peliin/peleihin, joita multa ei vielä löydy.
Tällä kertaa ylimääräisenä on:
Hitman: Codename 47
Hitman: Absolution
Deus Ex: Invisible War
Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
Just Cause 2
Hitman: Blood Money
Hitman: Contracts
The Last Remnant