Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mun mielestä noita sai ihan pirusti. O_o

Tarkoitat siis, että kaikilta löytyy jo?
Siitä en tiedä, mutta itse en tuota tarvitse niin siksi jakoon laitoin :D

Mä oletin, että tuo tulee niille joilla on DI ja/tai DI Riptide kirjastossa (mulla on molemmat).

Mullakin on vielä pari jäljellä, ja lähetin varmaan 4-5kpl aiemmin.

Ei mulle ollut aiemmin tullut, eilen vasta napsahti tuollainen.
Eikä tullut kuin 1kpl, joten ei ollut tiedossa että niitä on jaossa pilvin pimein.

edit:
Olihan noita tullut useampi. Hukkuivat sinne kaikenmaailman trade korttien joukkoon :D

Viimeksi muokattu:
Onko steamissa mahdollista siirtää rahaa toiselle steam käyttäjälle? vai onko ainoa mahdollisuus tuo paysafecard, lahjaksi meinasin.

Onko steamissa mahdollista siirtää rahaa toiselle steam käyttäjälle? vai onko ainoa mahdollisuus tuo paysafecard, lahjaksi meinasin.

En jaksa tarkistaa, mutta täydellä mutulla sanon että ei ole mahdollista. Ei koskaan tuollaisissa verkkopalveluissa voi suoraa rahaa siirtää, ihan jo tilinkaappaustilanteita varten. Lahjakortti tai paysafecard on hyviä vaihtoehtoja.

Se on näemmä Summer Sale taas käynnissä...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kiva summer sale, tulihan noita pelejä pari hankittua.
Millähän ajalla minäkin niitä meinaan pelata lapsiperheellisenä :D

Niinpä, vähän sama homma täällä :D
Mulla on nyt jo ihan liikaa pelejä Steamissa, mutta silti tulee ostettua, kun jokin kiinnostava peli lähtee halvalla.
Varmaan jää osa pelaamatta kokonaan, vaikka kuinka yrittäisi. Ei vaan aika riitä millään.

Eipä ollut yhtään ostamisen arvoista peliä salessa. Olenko jo tulossa vanhaksi kun ei pelit enää kiinnosta? :zzzz:

Aika paljonhan niitä tuttuja tarjouspelejä kierrätetään. Ei mitään megapommia kyllä ollut, paitsi uutukainen Wolfenstein -50% oli kyllä houkutteleva tarjous.

steam-sale.webp
steam-sale-2.webp

Harmittaa etten tuota Divinityä tajunnut nappaa. Jokunen frendi alkanut sitä pelailee.

Harmittaa etten tuota Divinityä tajunnut nappaa. Jokunen frendi alkanut sitä pelailee.

Mainio peli tuo divinity. Ei voi kuin suositella, jos rpg pelit uppoaa. Mukava vuoropohjainen taistelusysteemi ja elementtien käyttäminen apuna on mielenkiintoista. Käyttöliittymä on ihan toimiva, mutta jotain pientä ärsyttävyyttä silti on mitkä voisivat korjata patchilla. Pelin npc hahmot ja dialogit on melko hupaisia ja aiheuttavat pientä repeilyä tasaisin väliajoin.

Mainio peli tuo divinity. Ei voi kuin suositella, jos rpg pelit uppoaa. Mukava vuoropohjainen taistelusysteemi ja elementtien käyttäminen apuna on mielenkiintoista. Käyttöliittymä on ihan toimiva, mutta jotain pientä ärsyttävyyttä silti on mitkä voisivat korjata patchilla. Pelin npc hahmot ja dialogit on melko hupaisia ja aiheuttavat pientä repeilyä tasaisin väliajoin.

Oletko pelannut niitä vanhoja Divinityjä?
Mietin, että mahtaako tuo jotenkin jatkaa niiden tarinaa tms. vai onko itsenäinen peli?
Mulla on GOG:sta ostettuna ne vanhojen pelien remake versiot, mutta en ole vielä ehtinyt pelailla... pitäisiköhän pelata ne ennen tätä...

edit:
Jossain luki, että tämä olisi "prequel" noiden vanhempien tarinaan.

En ole aikaisempia divinityjä pelannut. Ainakin alun perusteella hauskaa tulee olemaan vaikka pelimaailma ei olekkaan tuttu.

Nyt pojat tiiätte miltä naikkosistanne tuntuu vaatealennusmyynneissä. "En mä tätä varmaan tuu käyttämään, mutta halvalla kun lähtee". :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom