Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ilmainen peli tarjolla :)
Kyseessä on tämä:
Reus on Steam

Mulla on tuo ennestään, uusimmassa Humble Bundlessa tuo oli mukana, joten lahjoitan ylimääräisen pois.
Lähtee ensimmäisenä ilmoittautuvalle.

Me!

Nyt on hankala tilanne :D
TML postasi viestin tänne klo 14.12 (forumin kellon mukaan).
Antsukka laittoi privaviestin klo 14.12 (forumin kellon mukaan).

Eli haluatteko TML/Antsukka keskenään päättää vai arvotaanko tuo jollain tavalla?

edit:
Tapatalkin notifikaatioista voisi ehkä päätellä kumpi oli nopeampi.
Jos molemmat suostuu, niin mennään sen mukaan (en kerro vielä kumpi siellä voitti)?

Antsukalle pistät. Homma pihvi.

Antsukalle pistät. Homma pihvi.

Tapatalk on samaa mieltä, hänen viestinsä ilmeisesti tuli joitain sekunteja aikaisemmin :)

Heh, aloin tuossa katselemaan, että koneella alkaa isompi levy olla kohta täynnä.
No, eipä tuo ihme, kun steam kansiossa näyttää olevan tavaraa 750Gb edestä...
Tullut steamiin asenneltua pelejä aika surutta, tällä hetkellä 174 peliä asennettuna... Kukahan sitä ehtii nuo kaikki pelaamaan.

Kirjasto on muutenkin taas paisunut viimeaikoina (Humble bundle yms) ja nyt pelejä löytyy yhteensä 347 Steamista...

Ostin vihdoinkin cs:go. Ihan hirveä paska. Ensimmäisen tunnin pelasin elämässäni ja heti kpd 3, koska päähän osuminen niin helppoa. Wut?

Taas olisi ilmainen peli jaossa.
Tällä kertaa tämä:
Crusader Kings Complete on Steam

Sama homma kuin viimeksi, nopein saa. Tällä kertaa hyväksytään vain vastaukset tähän ketjuun, niin ei tarvitse "arpoa" voittajan kanssa :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Koodi lahjoitettu JMM90:lle.
Jos/kun saan taas jotain ylimääräistä,niin laittelen taas tänne viestiä :)

Nyt on Steam streaming ihan virallisesti ulkona. Steam In-Home Streaming

It all happens in milliseconds. With good hardware and a fast home network, you’ll forget the game is running remotely.

Etenkin jos peli ei ole FPS niin toi viive on varmaan täysin huomaamaton.

Pakko kyl testaa tota vaik heti huomenna. Eli tää pääkone hyrrää itse pelin ja olkkarin pääte vaan näyttää kuvaa ja lähettää inputin pääkoneelle.

Napattu jo 1 sekä 2, toki Steamin tapaan kumpikin asentamatta.

On muuten Witcherit aivan loistavia pelejä. Molemmat on tullut kertaalleen pelattua läpi, joskus pitää ottaa uusi kierros.

Taas olisi yksi koodi jaossa.
Eli mulle oli napsahtanut Steamiin Dead Island Epidemic beta-avain.
Ei jaksa/ehdi/kiinnosta pelata tuota, joten koodi lähtee ensimmäiselle halukkaalle.
Vastaukset taas tähän ketjuun.

Taas olisi yksi koodi jaossa.
Eli mulle oli napsahtanut Steamiin Dead Island Epidemic beta-avain.
Ei jaksa/ehdi/kiinnosta pelata tuota, joten koodi lähtee ensimmäiselle halukkaalle.
Vastaukset taas tähän ketjuun.

Ei kelpaa? :D
Lisätään sen verran, että tuo on ymmärtääkseni tämä closed beta
Dead Island: Epidemic on Steam

Eli avaa myös varsinaisen pelin sitten aikanaan.
Tästä en 100% varma ole, mutta ainakin Steam gift vie tuolle Store sivulle, joten kaipa se tuo on :)

Mun mielestä noita sai ihan pirusti. O_o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom